R.Butautas ir A.Brazys atleisti iš "Žalgirio"

Straipsnis peržiūrėtas: 8075
Dovilė Kamarauskienė, "Kauno diena", 2010-02-08 Atgal   Kita naujiena


„Žalgiryje“ - dar vienas sukrėtimas: pirmadienį iš pareigų atleistas komandos vyriausiasis treneris Ramūnas Butautas. Kartu atleistas ir sporto direktorius Algirdas Brazys. Pirmadienį klubo savininkas Vladimiras Romanovas paprašė R.Butauto ir A.Brazio atsistatydinimo pareiškimų dėl blogų komandos rezultatų. R.Butautas Kauno ekipą treniravo pusantro mėnesio, A.Brazys „Žalgiryje“ dirbo kiek daugiau nei du mėnesius.

Treneriui duobę iškasė prastas komandos žaidimas pastarosiomis savaitėmis ir sensacingas pralaimėjimas Vilniaus „Perlui“ Lietuvos krepšinio lygos (LKL) čempionate. Tačiau gruodžio pabaigoje „Žalgiryje“ pakeitęs Gintarą Krapiką, R.Butautas padėjo „Žalgiriui“ iškovoti dvi lemtingas pergales Eurolygos reguliariajame sezone, kurios atvėrė komandai duris į antrąjį etapą - šešioliktuką. Sausį R.Butauto treniruojamas „Žalgiris“ iškovojo trečiąją vietą ir VTB Vieningosios lygos turnyre, mažajame finale nugalėjęs taip pat Eurolygoje žaidžiančią Maskvos srities „Chimki“.

Apskritai R.Butautui šis sezonas yra nesėkmingas - dėl prasto žaidimo jam teko atsistatydinti iš Lietuvos rinktinės vyriausiojo trenerio pareigų, gruodį jis pasitraukė iš Donecko klubo, kuris sausį apskritai subyrėjo.

Į Malagą žaisti Eurolygos rungtynių su „Unicaja“ Kauno komanda antradienį skris vadovaujama Dariaus Maskoliūno ir Gvidono Markevičiaus.

D.Maskoliūnas jau antrą kartą šį sezoną taps laikinu vyriausiuoju „Žalgirio“ treneriu.
Pasidalink su visais: Delicious
"Kauno diena"
Angel [-3]
Komentarų: 125 IP: 
Data: 2010-02-09 17:25
atsakyti  
skiela, nu ir kodel butautas buvo nesusipratimas? ar jis kaltas, kad zaidejai laisvi nepataiko? ar jis kaltas, kad neapsigina? ar jis kaltas, kad zalgirio atsarginiai apskritai ne ka geresni uz perlo zaidejus? ir siaip koki stebukla jis turejo sukurt per pusantro menesio? manau, grynai asmeniskumais ir rinktines nuoskauda gristas tavo komentaras ramuno atzvilgiu..
Geras! Blogas!
skiela [+14]
Komentarų: 6057 IP: 
Data: 2010-02-09 13:50
atsakyti  
Butautas buvo nesusipratimas ir taskas. Apsiziureta, kad suklysta ir ACIU Dievui.
O del Motiejuno pagyvensim pamatysim kuo cia viskas baigsis. Is mano puses be kai kuriu nuogirdu tai , kad neislaike ir nesistenge Grigo sutureti Zalgiryje. Nors tas sezonas buvo toks ir tokia tvarka, kuri kuo greiciau norisi uzmirsti ir teisybes surasti ten sunku.

P.S. O kai zaidejai per viena ataka po 2 kart ziuri suolelio link koki derini parodys Butautas , kai dauguma zaideju per 1,5 men neikerta puse deriniu ... Tai cia jau ne tik ju beda. Reikia proto tureti kam ka brezti. O koki Begiciu gyvuliskai aprekti pries visa Hale didelio mokslo nereikia. O kas juokingiausia jam ir Salengai sestadieni bene labiausiai nebuvo px su kuo losia. Apie Capina atskira sneka.
Geras! Blogas!
Judge [+15]
Komentarų: 1732 IP: 
Data: 2010-02-09 13:36
atsakyti  
ką tik per Lietuvos radiją Romanovas, atsakydamas į klausimą ar bus ieškomas naujas treneris, pasakė, kad viskas priklausys nuo rezultatų... taigi Maskoliūnas gavo puikią progą pasireikšt ir likti vyr. treneriu net ir kitam sezonui
Geras! Blogas!
GTS [+1]
Komentarų: 1370 IP: 
Data: 2010-02-09 12:32
atsakyti  
>>M_Purlys siksniui beje 22 metai,o tai tu nori kad zalgiri lostu 16-17 metu jaunimas ar ka?cia beje krepsinis ne fubolas kad zaidejai butu zvaigzdes sulaukia 19-20 metu...
Geras! Blogas!
GTS [+1]
Komentarų: 1370 IP: 
Data: 2010-02-09 12:27
atsakyti  
>>M_Purlys tai as rasau apie si sezona,kai kitam sezone bus kuzminskas dar gal kazkas geresnio is jaunu tai ir rasysiu kad perspektyvus jaunimas o siemet surinktas labai abejotinas isskyrus pora zaideju...
Geras! Blogas!
M_Purlys [+2]
Komentarų: 54 IP: 
Data: 2010-02-09 12:23
atsakyti  
>>GTS siksniui 23 metai jaunime tu jaunime , kuzminskas priklauso zalgiriui , tai is geriausiu tik valanciunas zalgiriui nepriklauso
Geras! Blogas!
GTS [+1]
Komentarų: 1370 IP: 
Data: 2010-02-09 11:46
atsakyti  
>>zmiejus nera pas zalgiri surinktas geriausias jaunimas,is jaunu juskevicius,delas gal dar vasiliauskas gali kazka pasiekt o geriausias lt jaunimas losia kitose komandose Valanciunas,Motiejunas,Kuzminskas,Siksnius...
Geras! Blogas!
Chiobrelis [+15]
Komentarų: 702 IP: 
Data: 2010-02-09 10:48
atsakyti  
Man taui geriausi tie, kurie raso, kad vadovybe kalta, kad surinkta tokia sudetis, Butautas nekaltas, ka turi su tais zaidzia...Nu sorry, bet prie Krapiko dar silpnesne uz sita sudeti tai tiek perla tiek nevezi triuskino, o halej geros formos ryta nukale pora syk, kai tuo tarpu plikio rezultatai atvirksciai proporcingi. Paskutinemis ziniomis treniruotese paskutiniu metu buvo kazkoks bardakas, zaidejai absoliuciai nesuprasdavo Butauto reikalavimu, prasidejo trintis. O dar tiem, kad sneka, kad va Romka tai geras, cia Brazys su Motiejunu kalti del komplektacijos. Acipeikekit teletabiai, tokios sudeties norejo Romanovas, Butauto irgi norejo Romanovas. Nezinau tiksliai Brazio darbo specifikos, bet Paulius atlikdavo grynai technini derybini darba. Pasikartosiu, nei vienas zaidejas is prieshsezoninio Motiejuno ir Krapiko reikiamu zaideju saraso i komanda paimtas nebuvo. Romanovas pats prisivadybininkavo, o dabar meto jam oponuojancius.
p.s. pauliui taip pat buvo liepta parasyt atsistatydinimo pareiskima, bet jo kolkas valdyba nepatenkino. Tiksliu to priezasciu nezinau, bet jauciu viskas spresis po Malagos...
Geras! Blogas!
zmiejus [+13]
Komentarų: 2433 IP: 
Data: 2010-02-09 10:12
atsakyti  
Nėra rezultatų (kur ten rezultatai - pats žaidimas tragiškas...) - kaltas treneris, ir vienareikšmiškai. Jį galima pateisinti tik iškritus daugeliui žaidėjų dėl traumų ar panašiai. O dabar? Kaip galima pateisinti pralaimėjimą Perlui, lygią kovą su Nevėžiu? Nesvarbu kad nebuvo keleto pagrindinių žaidėjų - juk likę - vieni geriausių Lietuvos jaunųjų krepšininkų. Ir jei treneris nesugeba priversti jų žaisti, tai niekam jis ir nereikalingas. Sakote tie jaunieji krepšininkai beviltiški? Vadinasi apskritai gal Lietuvos krepšinis neturi ateities? Ir po šių žingsnių neabejoju, kad reikalui esant pradės šiknas spardyti ir "tam jaunimui" naujasis savininkas. Džiaugiuosi už jo ryžtingumą.
Kitas man įdomus klausimas - ko daugelis kimba prie Markevičiaus? Iš kur jūs žinote apie jo darbą, indėlį į komandą? Kuris čia dalyvaujate Žalgirio "virtuvėje"? Nesuvokiamas toks žmogaus nurašymas UŽ NIEKĄ. Kitas reikalas - fiz.rengimo treneris. Na taip, atrodo, kad parengimas ne koks. Tačiau eilinį trenerio asistentą pagal ką vertinti?
Geras! Blogas!
skiela [+14]
Komentarų: 6057 IP: 
Data: 2010-02-09 10:12
atsakyti  
>>tromoos

Net neidomu, bet perdaug nuomones sutampa si karta. Isskyrus fizruka. Nematau arba nesugebu kol kas izvelgti blogo jo darbo.
Geras! Blogas!
Judge [+15]
Komentarų: 1732 IP: 
Data: 2010-02-09 10:11
atsakyti  
>>gripas tai patikėk, kad nieks į tai nežiūrėtų... tu visiškai teisus...
Geras! Blogas!
gripas [+17]
Komentarų: 15248 IP: 
Data: 2010-02-09 10:10
atsakyti  
>>Judge bet siaip ziurint - gi ne tas pats treneris abu kartus prapyles. tik klausimas kas i tai beziuretu.
Geras! Blogas!
jiri
Komentarų: 193 IP: 
Data: 2010-02-09 10:10
atsakyti  
as galwoju kad geriausiai jaunus Romanovo zaidejus dbr galetu patreniruoti Igoris Pankratjevas... bet kadangi jis treniruoja vilniaus zalgiri, tai galetu V.Ivanauskas... Geriausias variantas butu Couceiro, bet jis turi reikalu Turkijos klube....

O jei rimtai snekant tai nemaniau kad romanovas toks molis :/
Geras! Blogas!
Judge [+15]
Komentarų: 1732 IP: 
Data: 2010-02-09 10:09
atsakyti  
>>gripas nepavydžiu treneriui, kuris šiemet už Žalgirio vairo prapiltų LKL finalus... juk tai būtų tas atvejis, kai dukart iš eilės be LKL žiedų... šito Žalgirio sirgaliai niekada neatleistų...
Geras! Blogas!
ghips [+3]
Komentarų: 362 IP: 
Data: 2010-02-09 10:06
atsakyti  
kazkada jau sakiau tai ir pasikartosiu kad zuvis puna nuo galvos.. taip kad pagaliau kazkas pradeda atsimerkti zalgirio vadovybeje. Nors buratinui nelabai sekasi ir hartsuose vadovybe formuoti. Nuolatine kaita.
Geras! Blogas!
gripas [+17]
Komentarų: 15248 IP: 
Data: 2010-02-09 10:02
atsakyti  
>>MrVycka galimas geresnis sprendimas tos istorijos su treneriu - prapils darius lkl finalus ir tada vasara zalgiris bus priverstas ieskotis pajegaus trenerio, nes nebesitenkins skyle maskoliu uzkisdamas.
Geras! Blogas!
fantome [+6]
Komentarų: 2652 IP: 
Data: 2010-02-09 10:02
atsakyti  
>>Judge


čia be kalbų.. Begičius, eigu vertinti ne tk statistiką, bet ir visą žaidimą, netidirba net pusę savo algos.. dar vasarą, po jo įsigijimo sakiau- kad gerais centrais niekas nesimeto, o ypač jaunais, plius turinčiais EL patirties... o čia, bats, rugpjūtį laisvas, ir plius dar tokį sutartį ilgą sutiko pasirašyti... Begičių turiu omenyje... tai jam kėlė daug įtarimų.. sakau, nx pasirašyti tokį sutarti su komanda žaidžiančia EL, jeigu tu ne durnas būdamas puikiai supranti, kad jau po vieno sezono tavo kaina gali gerokai iššaugti ir gali pereiti į stipresį klubą.. o pasirašė... nes agentas aprašė situaciją ir matė, kad jo klientas minimum metus šudą mals.. tai teko sutikti su Žalgirio vadovais... iš viso, bl, sakau reikia išmesti tą daktarą, pas kurį jis fizinę patikrinimą praėjo... čia blt ne tai kad žala komandai, bet ir pačiam žaidėjui, kuris nepatempia ir nuo krūvio realiai gali pats jaustis labai prastai...
Geras! Blogas!
dnb [+6]
Komentarų: 1965 IP: 
Data: 2010-02-09 10:00
atsakyti  
>>MrVycka kalabnt apie lietuvius trenerius, tai bent jau as pirmoj vietoj noreciau matyt Kazlauska, poto Griga/Kemzura, bet jie uzimti..
Geras! Blogas!
MrVycka [+19]
Komentarų: 66308 IP: 
Data: 2010-02-09 09:59
atsakyti  
>>sixeris3
fiba draudimas galioja uzsienieciams...o jie gali koki sakalauska sugalvoti paimti ar dar ka nors is lietuviu...
del dariaus gali buti negerai...tikrai netikiu, kad jis jau pribrendes treniruoti zalgiri, o savame kieme su pilna sudetimi laimes minimum lkl, todel vasara gali nieko neieskoti, o pasikartoti istorija su krapiku, kai jau butu keiciamas po pravalu eurolygoje...
Geras! Blogas!
dnb [+6]
Komentarų: 1965 IP: 
Data: 2010-02-09 09:58
atsakyti  
>>fantome gal kambalama ar koks ten yra
Geras! Blogas!
fantome [+6]
Komentarų: 2652 IP: 
Data: 2010-02-09 09:57
atsakyti  
>>Judge

bet dabar aišku visiškai, kad ir Romka čia užsuka... įdomu, po kokiu nicku?
Geras! Blogas!
Judge [+15]
Komentarų: 1732 IP: 
Data: 2010-02-09 09:56
atsakyti  
ir dar, kažkur prieš savaitę laiko siūliau galutinai vertint Begičiaus galimybes likt Žalgiryje tik po LKL finalų...nu bet po paskutinių 5 rungtynių (EL, BBL ir LKL) galima konstatuot, jog šio žaidėjo laikymas komandoje ne tik žalingas komandai, bet ir kitiems žaidėjams... nes kai po krepšiu toks centras, kerta stipriai per smegenis psichologine prasme visiems aplinkui... bet įtariu, kad sutartis su Begičium tokia, jog jis laikysis jo įsikandęs dantimis ir abipusiu susitarimu nutraukt nesutiks... pripažinkim, jog dabar pinigus gauna tokius didelius, jog jokia kita komanda jam nė pusės tiek nemokėtų... tai ko nesinaudot proga...
Geras! Blogas!
Judge [+15]
Komentarų: 1732 IP: 
Data: 2010-02-09 09:50
atsakyti  
>>fantome gal rimtai kartais geriau susilaikyt nuo komentarų?
Geras! Blogas!
Judge [+15]
Komentarų: 1732 IP: 
Data: 2010-02-09 09:47
atsakyti  
beje dar vienas keistas dalykas... nesuvokiu, kodėl dar lieka komandoje dabartinis fizrukas??? nuo tada, kai išėjo Kosauskas, nepamenu, kad Žalgiris kada būtų laimėjęs rimtas rungtynes dėka geresnio fizinio pasiruošimo nei varžovai... o kartų, kai buvo priešingai, galima priskaičiuoti sočiai...
Geras! Blogas!
fantome [+6]
Komentarų: 2652 IP: 
Data: 2010-02-09 09:47
atsakyti  
>>Judge


pameni kalbėjome apie galimą rokiruotę? prisišnikėjome manau visai realus žmogus į Pauliaus vietą...
Geras! Blogas!
dnb [+6]
Komentarų: 1965 IP: 
Data: 2010-02-09 09:44
atsakyti  
>>Judge pritariu... Tikrai kalciausi cia tie, kas komplektavo komanda. Nes logiskai mastant ir kazlauskas nieko nepakeistu kai puse komandos tai traumuoti, tai siaip kazkoks fignia, +komplektacija ziauri
Geras! Blogas!
Judge [+15]
Komentarų: 1732 IP: 
Data: 2010-02-09 09:41
atsakyti  
o jei kalbant rimtai, tai pasakykit, kuris pasaulio treneris su aikštėj vaikščiojančiu centru Begičium, tinginiaujančiu jaunimu ir be rimto PG rodytų geresnius Žalgirio rezultatus nei iki šiol jie buvo rodomi??? taip kad nebūkim naivūs ir nesvaikim, kad ateis kažkoks nerealus treneriokas ir su šitokia visiškai išbalansuota sudėtim vers kalnus... to nebus... kas jau kas, o komandą komplektavę veikėjai turėjo lėkt iš savo vietų net ne šiais metais...
Geras! Blogas!
Judge [+15]
Komentarų: 1732 IP: 
Data: 2010-02-09 09:36
atsakyti  
oi ne šiaip sau Krapikas šitiek laiko Kauno halėje vis dar tebesėdi... oi ne šiaip sau... Patiko jis ir tebepatinka kai kam labai...
Geras! Blogas!
fantome_banas [+1]
Komentarų: 109 IP: 
Data: 2010-02-09 09:30
atsakyti  
žinočiau, kad bus ne Darius likusį sezono dalį, galbūt ir džiaugčiausi...o dabar... tipo visi levi, va Darius, kuris visą laiką buvo tų levų asistentas dar paims ir akimirksniu aplenks visus savo mokytojus.. baikite jau.. Butautas, koks blogas ar geras jis buvo, turėjo mano akimis autoritetą komandoje... nepaisant to, kad Lenkijoje pasišiko, Ispanijoje Bronza, Olmpinėse 4 vieta... netgi jeigu jis stebuklų ir neparodytų, jo patirtis gerokai didesnė.. o tai labai svarbu... o ką darius koks.tipo autoritetas bus? kam? baikite jus, žiūrės kaip į draugelį, kuris gali vieną kitą patarimą duoti...
Geras! Blogas!
Jonelis
Komentarų: 28 IP: 
Data: 2010-02-09 09:30
atsakyti  
gal nereikejo taip grieztam but Romanovui, Perlas vos ir Siauliu nenukove, nors Siauliai aisku irgi nera Zalgirio lygio
Geras! Blogas!
checki [+1]
Komentarų: 6826 IP: 
Data: 2010-02-09 09:24
atsakyti  
super va ka reiskia, kai komandoje yra verslininko gyslele turintis zmogus. reikia sprendimu, adekvaciu situacijai. spaudziu desine Romanovui.
Geras! Blogas!
Chiobrelis [+15]
Komentarų: 702 IP: 
Data: 2010-02-09 09:22
atsakyti  
>>Andriussas taigi pats saras pasake, kad Butauatas jam buvo draugas, o ne treneris. Nulinis ten Butmano indelis i tuos rezultatus, susirinko sena saika kruva metu rezultata rodanti, tai ten, kad ir zmogutis1 su daggeriu galejo treneriais but, rezultato tas nebutu pakeite. O tikraji Ramuno potenciala pamateme siemet rinktineje ir Zalgiryje. Dar kai tik atejo, inese ciuciut naujoviu buvo sioks toks rezultatas, bet po keliu varzybu varzovai perkando nauja Zalgirio taktika, o Butautas nieko naujo nesugalvojo, jau nesnekant apie tai, kad varzybu metu pakeist taktikos net nebande.
Geras! Blogas!
ne_vopros
Komentarų: 363 IP: 
Data: 2010-02-09 09:21
atsakyti  
to Chiobrelis: iskur pastave tokia informacija del respublikos? as dirbdamas ten turiu kitokia informacija
Geras! Blogas!
ne_vopros
Komentarų: 363 IP: 
Data: 2010-02-09 09:20
atsakyti  
nu matai jum pasiekimai yra tik eurolyga ir europos cempas ir olimpiada daugiau jum viskas yra nesamone nu matai kokie mes ispindeje tai kam isvis tas jaunimo rinktines turet tik pinigusvaistimas ka? kam isvis tos visos saliu lygos juk cia joks pasiekimas. krc juokingi jus
Geras! Blogas!
Andriussas [+1]
Komentarų: 22 IP: 
Data: 2010-02-09 09:15
atsakyti  
is tu isvardintu pasiekimu, tai tik "# 2007 m. su Lietuvos vyrų krepšinio rinktine Europos čempionate užemė 3 vietą." Suaugusiu profesionaliu zaideju treniravimas. Tik nereiktu pamirst, kad tada Šaras buvo rinktineje, ir ne viena karta is Šaro lupu galejo isskaityt Butautui rektus zodzius "eik tu na ch ui". Tai galime suprast, kas tada vadovavo rinktinei. Tiesa dar itraukt i sarasa galejai ir 2008 metu olimpinese 4 vieta. Bet ten irgi manau Šaras suvadovavo.
Geras! Blogas!
zuikis_puikis [-1]
Komentarų: 287 IP: 
Data: 2010-02-09 09:14
atsakyti  
Dabar prisiminiau, kad Ž uždrausta pasirašynėti sutartis su užseniečiais, tai šį sez. naujo trenerio nelaukiam, nebent kokį Lt prigrėbs,išpirks.
Dėl sporto dyriko,tai man šviečia, kad bus G.Krapikas
Geras! Blogas!
Chiobrelis [+15]
Komentarų: 702 IP: 
Data: 2010-02-09 09:04
atsakyti  
>>Angel tai tu man rodos apskritai nelabai ka supranti gyvenime... Tik Motiejunui siaip jau reikia dekot uz pernyksti Respublikos atejima. Nei vieno zaidejo zaidusio ar zaidziancio Zalgiryje nerasi kuris apie ji bloga zodi pasakytu, kaip ir krepsinio agenturos ar EL vadovybe. Komandos komplektavimo klaidas gali Romanovas pasikabint ant saves visu simtu procentu kartu su Ugiansku ir Jurgelaiciu. Motiejuno reikalas tebuvo susitart su ju pasirinktais zaidejais ir agentais. Is tarpsezoniu Motiejuno siulytu zaideju, Romanovas nieko nepasirinko. Lygiai taip pat jis buvo ir pries Butauto atejima i komanda, bet Romkai labai patiko, kad pats treneris atejo pas ji ir pasisiule treniruot komanda... Taip, kad nepliurpk ko neismanai... O del treneriu metymo tai velgi, Krapikas pats atsistatydino, o kad Butautas buvo klaida dabar jau ir pats Romanovas suprato, tai gerai, kad ir nedelse.
Geras! Blogas!
ne_vopros
Komentarų: 363 IP: 
Data: 2010-02-09 09:02
atsakyti  
ir beje kiek cia daug visur kosmonautu kazlausko dar visokiu pirmo riskumo treneriu tikisi gal visdelto atsibuskim ka? jau rytas ne naktis
Geras! Blogas!
ne_vopros
Komentarų: 363 IP: 
Data: 2010-02-09 09:00
atsakyti  
vat tiem ekspertam kurie nezino neivieno butauto pasiekimo... vat prasom pasiskaitikit del bendro isprusimo :

# 2003 m. tapo Pasaulio jaunių čempionato vicečempionu
# 2004 m. su Lietuvos jaunimo rinktine Europos čempionate užėmė 3 vietą
# 2005 m. su Lietuvos jaunimo rinktine tapo pasaulio čempionu
# 2004, 2005 m. LKL bronzos medalio laimėtojas
# 2005 m. BBL bronzos medalio laimėtojas
# 2006 m. Latvijos krepšinio lygos (LBL) bronzos medalio laimėtojas
# 2007 m. Latvijos krepšinio lygos čempionas
# 2007 m. su Lietuvos vyrų krepšinio rinktine Europos čempionate užemė 3 vietą.
# 2008 m. Latvijos krepšinio lygos vicečempionas.
Geras! Blogas!
zuikis_puikis [-1]
Komentarų: 287 IP: 
Data: 2010-02-09 08:58
atsakyti  
Ne nu šokas!*oo* Atsikėli, įsijungi kompiuterį ir bac kaip perkūnas iš giedro dangaus naujiena - R.Butautas, A.Brazys ir P.Motiejūnas atleisti iš "Žalgirio" . Tiesa sakant nesitikėjau tokių kardinalių permainų taip greitai, įpač prisimenant bovinimasi su Krapiku vyr.trenerio poste, ir dar po patekimo į top 16 bei VTB 3 vietos. Kažkas prabudo iš liutargo miego?!
Vnž, tikiuos šį kartą Romanovas nesukvailios ir nupirks patyrusi užsienio specialistą su griežta ranka o gal galime tikėtis J.Kazlausko?
Geras! Blogas!
Andriussas [+1]
Komentarų: 22 IP: 
Data: 2010-02-09 08:52
atsakyti  
Na as asmeniskai nzn nei vieno Butauto pasiekimo... (apie Barzy ir Motiejuna nekalbu)
Geras! Blogas!
oremas [+5]
Komentarų: 20373 IP: 
Data: 2010-02-09 08:47
atsakyti  
Angel, gal pamatė trenerio perspektyvą? be to, sutarty manau yra punktas apie darbo kokybę ir pan. manau savininkui viduje geriau matyti kaip pasielgti.
Geras! Blogas!
Algirdokas2
Komentarų: 2 IP: 
Data: 2010-02-09 02:36
atsakyti  
Aisku dabar galima tiketis rusu i zalgyrio valdyma, galbut net ir i trenerio posta Visgi romanovas...
Geras! Blogas!
Angel [-3]
Komentarų: 125 IP: 
Data: 2010-02-09 02:20
atsakyti  
kodel?! uz ka?! ir kas svarbiausia - kas is to?! juokinga, kai keiciami treneriai kaip kojines. butautas ne mirktelt nespejo, kai zalgiris pradejo tiesiogine to zodzio prasme nebezaist. ar jis kaltas, kad mantas pataiko 0/4 trajaku? ar jis kaltas, kad tokiu pat taiklumu pocius gali pasigirti? ar jis kaltas, kad kamuoliu nenusiema aukstaugiai, o visa komanda nesigina? zalgiriui per daug krepsinio si sezona, o butautas tikrai nekaltas del to. tikiuos romanovas turi koki nors paaiskinima tokiam neracionaliam sprendimui, kadangi butauto atsakomybe cia tikrai ner pati didziausia.. jis objektyviai nelabai ka pakeist per tiek laiko galejo. o ka brazys su motiejunu zalgiri veike, tai as ir iki siol nelabai suprantu.
Geras! Blogas!
Algirdokas2
Komentarų: 2 IP: 
Data: 2010-02-09 02:08
atsakyti  
Na nelabai Butautui galima ir patekima i top16 priskirti. Sakyciau daugiau psichologija (sviesesnio rytojaus viltis su nauju treneriu) cia pasitarnavo. Ir, beje, pries cibona bei ulkeri buvo suzaista tik po 2 gerus kelinius, ta matydavome ir anksciau. Kitas dalykas- su tasku santykiais labai pasiseke, na bet cia nenoriu gilintis bei bereikalingai gincytis
Zalgiris- ne Lietuvos rinktine, nereikia cia per daug isivaizduot, privatus klubas, todel pats laikas butu isigyti padoru uzsienieti treneri- uzteks jau tu antrarusiu lietuviu!
Geras! Blogas!
ThreeSix [+3]
Komentarų: 535 IP: 
Data: 2010-02-09 01:32
atsakyti  
>>tromoos mjo tada tau gan prasti paskutiniai 10 metu )
Geras! Blogas!
tromoos [+17]
Komentarų: 4162 IP: 
Data: 2010-02-09 01:22
atsakyti  
* " I Top-16 nepateko ir garsus bei didelius tikslus simet puoseleje klubai su didesniais(dideliais) biudzetais- Fener, AJ, Asvel...

Geras! Blogas!
tromoos [+17]
Komentarų: 4162 IP: 
Data: 2010-02-09 01:19
atsakyti  
>>ThreeSix Matai kaip kazkada Kazlauskas pasakes yra- po keliu metu lieka tik skaiciai(rezultatai). Patekimas i Top-16 yra ne tik sezono tikslo igyvendinimas, bet ir apskritai geras rezultatas pastruoju laiku susvyravusiam LT krepsiniui. Nesarbu kaip zaidem, nesvarbu kaip prasibrovem, svarbu tai kad esam tarp 16 stipriausiu Europos komandu, tuo paciu siek tiek atgramdem EC geda, dalinai nuplovem nevykusius Teo ir Siauliu pasirodymus. I Top-16 nepateko ir garsus bei didelius tiklus ismet puoseleje klubai su dideliais biudzetais-Fener, Ulker...

Kitas dalykas, kaip teisingai lacoste paminejo- svarbu A licensijos neprateriot, o dabar turesim sioki toki atstuma pries artimiausius persekiotojus Italus, Prancuzus, ulekeri.

O man paciam del to zaidimo EL yra taip- ziuriu, sergu, kol yra nors grudas galimybiu tiu ir palaikau. Iskrenta is EL, man- sezonas baigtas. Nevertinu nei LKL, nei kitu ten kazkokiu mistiniu "trofeju". Pasiziuret, pasiziuriu bet ten kazkaip ardytis, dziugaut, na to jau keletas metu neber. Gerai, kad atsirado VTB, matosi bus rimtas turnyras su gerom komandom, kova, emocijom. Bus kur palaikyt, bus del ko pergyvent.
Geras! Blogas!
lacoste [+2]
Komentarų: 927 IP: 
Data: 2010-02-09 01:06
atsakyti  
i top 16 vien del A licenzijos patekimas labai gerai o kad iskovosim pergaliu tai manau bus aisku ne su tokia sudetim patekt toliau... visgi manau paskubejo romka su treneriu keitimu..
Geras! Blogas!
ThreeSix [+3]
Komentarų: 535 IP: 
Data: 2010-02-09 00:59
atsakyti  
>>tromoos patekima i top16 paminejai kaip gera dalyka , as irgi ne viena stopke isgeriau kai turkus supurtem , bet dabar kai viskas nusedo as pagalvojau.Geriau ryto 4 pergales ir tikrai neblogas pasirodymas ar tarkim Zalgirio 3 pergales pries visiskus sudus,vadinkim kaip yra , ir top16
0-6 67 vidurkis ir -20 vidutiniskai(cia pamastymas,bet labai realus) retorinis toks pamastymas iskilo...tikrai nezinau kuris geresnis variantas
Geras! Blogas!
senas_naujas [+15]
Komentarų: 341 IP: 
Data: 2010-02-09 00:52
atsakyti  
Reikia tiketis,kad savu pramusinejimas jau praeityje ir bus ziurima geriausio varianto rinkoje pagal galimybes.
Butauto nepritapimas man nebuvo staigmena.Apie ji,kaip apie treneri as turiu susidares nuomone,kad jam labai truksta lankstumo.Del krepsinio supratimo net neabejoju,bet man atrodo,kad jo didziausia problema yra nesugebejimas dirbti su turima medziaga,o tiksliau-zaideju vertimas taikytis prie jo taktiku,o ne atviksciai.Suprasciau,jei jis dirbtu nuo sezono pradzios ir dalyvautu komandos formavime.Tada taip,zaidejai daugmaz butu imami pagal jo isivaizduojama komandos vizija,bet sioje sutacijoje,manyciau,pagrindinis kriterijus treneriui turetu buti sugebejimas priderinti tinkama strategija esamiems zaidejams.Butautas to nesugebejo,ko pasekoje buvo priverstas palikti komanda.Ziuresim kas bus toliau.
Geras! Blogas!
SSokas [-1]
Komentarų: 254 IP: 
Data: 2010-02-09 00:48
atsakyti  
cia radau kazkur omentara kad treneris bus brow. na istikruju idomus epizodas butu:d
atrodo tikrai gudrus zmogus yra, bet pravartu butu pabuti asistentu ir po poros metu dirbti treneriu
Geras! Blogas!
SSokas [-1]
Komentarų: 254 IP: 
Data: 2010-02-09 00:38
atsakyti  
>>tromoos
viskas labai puikiai ir aiskiai surasyta. bei atsisakyti, milaknio paslaugu.
kamors kazkaip iskisti kalnieti, nes is jo izaidejo nebus vistiek, gal dar lt gautu.
Geras! Blogas!
tromoos [+17]
Komentarų: 4162 IP: 
Data: 2010-02-09 00:28
atsakyti  
>>skiela Kaip ten rusai sako- "ir arkliui aisku", kad blogiau nebus... ir po Krapiko atleidimo gi diskusija buvo, kad geriau palikt Dariu iki sezono galo vietoj to kad imt "prastesne Kazlausko versija".

Ziuresma kaip cia bus. Optimizmo tikrai daugiau...
As lieku prie savo nuomones, ziurejau kad ne vienas jau ta pati rase- jei nera EL lygio lietuviu treneriu, reikia imt uzsenieti. Galima net su jo pasirinktais asistentais. Komandos formavime atsizvelgt i trenerio pageidavimus bei filosofijas. Zinoma butina salyga, kad turetu patirties, pilnai atitiktu EL lygi, pazinotu lietuviu buda ir mentaliteta, moketu dirbt su lietuviais, turetu negincijama autoriteta.

Si sezona dziaugiuosi del siu su Zalgiriu susijusiu dalyku:
1) Atsirado rimtas seimininkas.
2) Komanda atsigavo finansiskai, grazinamos skolos, su atlyginimais viskas ore.
3) Kontraktai su M.Pocium, M.Kuzminsku.
4) Klimaviciaus zaidybines kokybes suolis; sekmingas Juskeviciaus zaidimas.
5) Patekimas i EL Top-16, grazios pergales pries CSKA, Chimki.
6) Labai dziaugiuosi del sutarties su M.Delasu, gaila kad bent metais trumpokas kontraktas.


Is to, ka mano akima reikia isvalyt, sutvarkyt:

1) fizrukas. Sitas buvo jau aisku nuo jo atejimo. Kazkaip LT neretai kasej pamirstama, kad fiz rengimo treneris yra itin reiksmingas zmogus, svarbi persona ir nuo jo darbo tiesiogiai priklauso komandos rezultatai. Gali nebut daktaro, masazisto, bet fizrukas turi but ir turi buti neeilinis. Pas mus buvo kitaip ziurima.

2). Didziaja sezono dali prastas, nekokybiskas, NEGRAZUS pats zaidimas. Krepsinis visu pirma turi teikti malonuma patiem zaidejam ir juos stebintiem gerbejam. Kartais man budavo gaila 2h laiko isbrauktu is gyvenimo stebint bekiausius nepaslenkancius net ne vyrus, o "mergaites", kurios tiketina nelabai suvokia kokios spalvos marskinelius nesioja, kas ant marskineliu uzrasyta ir kaip 8`am desimtmeti ir anksciau zaisdavo juos deveje zaidejai. Zodziu truko ir kokybes, ir noro, kovingumo(ne visada, bet gan daznai). Net atrodydavo, kad pernai be algu, budami "alkani" geriau susikaudavo(pvz pries PAO).
Nezinau, kas uz tai turi atsakyti, bet logiskiausias(paprasciausias) atsakymas- treneris. Tikiuosi naujajam treneriui(arba Dariui) seksis geriau.
3
) Ilgas kontraktas su mazuoju atakuojanciuoju gyneju. Reikejo,truko mums zaideju galinciu inesti indeli, turinciu nors siek tiek patirties. Capino atejimas tikrai nesusilpnino musu, tiesiog nereikejo tokiam ilgam laikotarpiui. Uztektu pusmeciui, o vasara galima ir panasaus lygio lietuvi gaut. Tikiuosi si "problema" bus isspresta sezonui pasibaigus greit-efektyviai- be dideliu fin nuostoliu.

4) Browno kontraktas. Uz siuos metus dekui, o vasara iteikiam grazu zenkliuka su deimantais(kaip Tanokai) ir tariam sudie.
Nebesikartosiu kas ir kaip nekart jau viska surases, juolab tai tera 1`o zmogaus nuomone.

5) Atsisakyt BBL.
Geras! Blogas!
SSokas [-1]
Komentarų: 254 IP: 
Data: 2010-02-09 00:23
atsakyti  
ka dabar ras? net nzn is ltu trenerius gerus
Geras! Blogas!
oremas [+5]
Komentarų: 20373 IP: 
Data: 2010-02-09 00:08
atsakyti  
ru2112sh, o tai kas pagal tave kaltas dėl tų pralaimėjimų? kas turi nuteikti komandą žaidimui? buvo sakoma, kad į Žalgirį surenkamas perspektyviausias jaunimas ir t.t., jau nekalbant apie Eurolygoje apsitrynusius ir pakankamai brangius krepšininkus.

tai ką - jie negali nugalėti perlo??? tai tada reikia tą Žalgirio jaunimą mest per bortą. arba mest trenerį.
Geras! Blogas!
Pirmaatskyrininkis
Komentarų: 123 IP: 
Data: 2010-02-09 00:03
atsakyti  
Blaškosi Žalgirio vadovybė, todėl ir komandai nesiseka.
Geras! Blogas!
ru2112sh
Komentarų: 58 IP: 
Data: 2010-02-09 00:00
atsakyti  
o cia tai naujiena..visgi nemanau,kad cia tokia didele trenerio kalte del tu dvieju pralaimejimu perlui ir latviams,nes juos ir be jokio trenerio turejo sutriuskint.(dvieju pralaimejimu EL neskaiciuoju,nes ten tiesiog ne top16 lygio komanda pralaimejo geresnems ekipoms).
kaip pvz zaidejams nusiteikt kovai,kai dvi is ju silpnos,trecia neaiski,ketvirtoj nesiseka. tada kaip meskinai ir vaiksto po aikste,ko pasekoj net ir 11-tokai juos apibega.o kad gali suzaist,kai motivacijos netruksta parode pvz rungtynes su turkais.
apie nuovargi jau prisneketa daug,tai nesikartosiu.tik pasakysiu,kad kazi ar yra koks fizrukas,kuris tokiam kruviui paruostu komanda-jau vycka lygino su visom komandom kiek zalgiris daugiau rungtyniu suzaides.tiesiog per daug apsiziota lygu.
pridekim dar nevykusia vadyba su capinu ir mirza.
kazkieno samokslo teorijos su zaideju maistu pries treneri atrodo nesamones,nes butautas net ir nesamones darydamas moka priverst zaidejus save gerbt
gal but del tokios trankios naujienos zalgiris ir vel trumpam atsigaus,bet tikiuos ne ilgiau,nei tai buvo su butautu ir gal but finalai bus man teiks tiek pat geru emociju,kiek ju suteike praejusio sezono finalai
bet kokiu atveju IMO nera cia tokia bloga ar gera naujiena,kaip is karto ant karstuju atrodo,tad nei dziaugtis,nei liudet nereikia
Geras! Blogas!
oremas [+5]
Komentarų: 20373 IP: 
Data: 2010-02-08 23:58
atsakyti  
na, Žalgirio pastarieji du sezonai tikrai sukrečiantys ir kupini dramatizmo.

pralaimėjimas Perlui - absoliučiai niekuo nepateisinamas. sutinku kad reikia atleisti trenerį. Brazį? - čia jau pasidergimas, nes žmogus per tiek laiko vargu ar spėtų ką sugadinti net labai norėdamas. matyt Romanovas nematė jo darbo perspektyvų.

P.Motiejūnas tikėtina irgi turėtų būt atleistas, nes komandos rezultatai labai banguojantys. ir tas patekimas į top16 nieko neužglaisto, nes pergalių Eurolygoje skurdžiai.
Geras! Blogas!
b-raider [+3]
Komentarų: 2555 IP: 
Data: 2010-02-08 23:51
atsakyti  
Ir ishvis, net nesuvokiu kokiu budu Motiejunas pateko i Zalgiri... Kiek pamenu, Kalniecio, Jankes ir Maciulio draugelis buvo, tai kai nebuvo kam vadovaut, gal anie pasiule? Juk reikia kazhkaip verstis.
Geras! Blogas!
Euras_valdo [+13]
Komentarų: 4102 IP: 
Data: 2010-02-08 23:50
atsakyti  
uz ka vargsa brazy?
Geras! Blogas!
b-raider [+3]
Komentarų: 2555 IP: 
Data: 2010-02-08 23:47
atsakyti  
>>skiela

Nu chia tik tarp kito, kalbu nerimtai... Tiesiog nejau manomai "viena geriausiu Europos krepshinio komandu" turetu valdyti visai neseniai univera baiges pacukas? Tai ishvis, gal kuris nors ish musu, krepshinio gerbeju, pasisiulom? Ash galvoju, kad uzh Motiejuna koks protingesnis ir kashiu besidomintis veikejas blogiau nepasirodytu... Vat Rutkauskas buvo panashus zhmogus i toki, bet Motiejunas...
Geras! Blogas!
lacoste [+2]
Komentarų: 927 IP: 
Data: 2010-02-08 23:46
atsakyti  
nu idomus labai sprendimas manau mazai laiko butautas isbuvo kad parodytu ka gali be to varzybu kruviai labai dideli nebuvo net kada normaliai pasitreniruot, ir manau kad nebus jokio trenerio si sezona ir busim su maskoliunu iki sezono galo
Geras! Blogas!
schumiiis [+1]
Komentarų: 123 IP: 
Data: 2010-02-08 23:44
atsakyti  
na netiketa naujiena, nors sprendziant is pastaruju rungtyniu sprendimas logiskas, bet nereiketu pamirsti, kad Butautas tik 1.5 menesio dirbo. Gal Romanovas vel tikisi stebuklo, kad su nauju treneriu pateksim i TOP8, vargu, bet Maskoliuno nenuvertinu. O siaip kur gludi tokio prasto zaidimo priezastys, net sunku ir pasakyti. Tikekimes sis "saltas dusas" iseis i nauda.
Geras! Blogas!
skiela [+14]
Komentarų: 6057 IP: 
Data: 2010-02-08 23:42
atsakyti  
Nesuprantu kuo tiek Motiejunas uzkliuvo
tiksliau nesuvokiu kliuvo uz tokius Triobeto pavadinimo interpretavimus, del skolu aiskinimo - siulau tokiems galva issitrinti. Nesu specas, kad Kavaliausko darba drasiai l. vertinti, bet pats nematau jokiu fizinio pasirengimo bedu. Kitas reikalas, kad galima surasti geresniu ir pan, kada ir kaip Jus ji ivertinsit ?
Geras! Blogas!
El_Matador [+1]
Komentarų: 5248 IP: 
Data: 2010-02-08 23:33
atsakyti  
ReaWeRiS, nu bl, jei čaplinui duot dar daugiau laisvės žaidime, tai ir mestų metimų el rekordą pagerins, jei toks išvis yra...
Geras! Blogas!
b-raider [+3]
Komentarų: 2555 IP: 
Data: 2010-02-08 23:33
atsakyti  
Bene labiausiai faina del Motiejuno... Vis dar pamenu jo legendini Triobeto pavadinimo interpretavima Aishku, taip pat tas lietuviu (jaunimo) ugdymas ir panashus niekai...
Reiketu tiketi, kad su naujo trenerio ir direktoriu atejimu prasides ir kazhkokia nauja komandos vizija i ateiti, o ne kasmetinis stengimasis patekti i Top16.
Geras! Blogas!
ReaWeRiS [+5]
Komentarų: 2375 IP: 
Data: 2010-02-08 23:32
atsakyti  
Mažiausiai, ką treneris gali padaryti - netrukdyti komandai žaisti. Manau, su ta užduotimi net ir Maskoliūnas gali geriau susitvarkyti už užsispyrusį kaip asilas Butautą...
Geras! Blogas!
skiela [+14]
Komentarų: 6057 IP: 
Data: 2010-02-08 23:19
atsakyti  
>>tromoos

Sveikinimus priimu

Maskoliunas jeigu ka - blogiau tikrai tikrai nebus.
Geras! Blogas!
skiela [+14]
Komentarų: 6057 IP: 
Data: 2010-02-08 23:15
atsakyti  
>>ednis7

Ksd nedimsto, kad galvoji
Geras! Blogas!
indiana [+7]
Komentarų: 1783 IP: 
Data: 2010-02-08 23:13
atsakyti  
rimtai,net pamirses buvau apie draudimus,nes nemaniau kad kaskokiu permainu bus.o ka laikrastis raso,tai neskubesiu tiket..
Geras! Blogas!
ednis7 [+5]
Komentarų: 342 IP: 
Data: 2010-02-08 23:12
atsakyti  
Žodžiu laukim galutinio galvų lėkimo, nes matyt yra nuspręsta taip prašluoti kiemą. Bet gražu kai nelaukiama kaip su Beard 4 metus,arba Krapiku pusmetį...gero iš tokio prašlavimo greit nebus, bet ateity kas žino.
Geras! Blogas!
Gedas2004 [+22]
Komentarų: 2570 IP: 
Data: 2010-02-08 23:12
atsakyti  
Galvojau, kad gali taip nutikti - 4 pralaimėjimai per 9 dienas, kurių vienas - prieš vaikus, negali būt pateisintas. Iš kitos pusės, jei bus Maskoliūnas su tuo Markevičium, tai tada sprendimo nesuprantu ir laikau jį labai neteisingu.
Geras! Blogas!
tromoos [+17]
Komentarų: 4162 IP: 
Data: 2010-02-08 23:12
atsakyti  
Puikios naujienos! Sveikinu visus lietuvius, visus Zalgirio fanus ir jiems prijauciancius!

Geras! Blogas!
pitbull [+11]
Komentarų: 3171 IP: 
Data: 2010-02-08 23:12
atsakyti  
ka jau cia padarysi, chebra, musu sapaliojimai nieko nepakeis, belieka tiketis, kad ateis geras treneris ir geru vadybininku komanda... nors isties Butautui dave per mazai laiko, lyginant su Krapiku
Geras! Blogas!
gustavas [+1]
Komentarų: 549 IP: 
Data: 2010-02-08 23:08
atsakyti  
nematau cia dideles Butauto kaltes, cia fizrukas blogai paruose komanda, per didelis varzybu skaicius nuvare visus, begicius neisbegioja nei 10min, o ir kiti greitai seda, todel pralosia 3-4 kelinius pastoviai, Zalgiris darosi panasus i Lr, kai per viena sezona pakeite 3 trenerius
Geras! Blogas!
vittel [-1]
Komentarų: 79 IP: 
Data: 2010-02-08 23:07
atsakyti  
kad laikrascio ziniomis ir motiejunas atleistas kartu su jais
Geras! Blogas!
sixeris3
Komentarų: 155 IP: 
Data: 2010-02-08 23:07
atsakyti  
Dabar naujo trenerio neturėsim - FIBA draudimas galioja ir sutartims su treneriais, ne tik žaidėjais.
Geras! Blogas!
dnb [+6]
Komentarų: 1965 IP: 
Data: 2010-02-08 23:07
atsakyti  
>>indiana tai maskoliunas juk... ir siaip juk zalgiriui uzdrausta kazka pirkt, kol vardai litu negrazins
Geras! Blogas!
indiana [+7]
Komentarų: 1783 IP: 
Data: 2010-02-08 23:03
atsakyti  
nu gryzau po darbo,perskaiciau naujiena,tai sunku net patiket..matos kad romka krapiu ilgiau pasitikejo nei plikiu.nu daba idomiausia,kas bus naujas treneris.
Geras! Blogas!
ednis7 [+5]
Komentarų: 342 IP: 
Data: 2010-02-08 23:02
atsakyti  
>>El_Matador
o ko turėtų nusibosti? matai ką noriu tą galvoju
Geras! Blogas!
magas [+11]
Komentarų: 8623 IP: 
Data: 2010-02-08 22:58
atsakyti  
Ko jau ko Sakalausko, Girskio as tikrai nenoriu, as nesakau, kad jie blogi, bet ne EL lygio treneriai.
Geras! Blogas!
El_Matador [+1]
Komentarų: 5248 IP: 
Data: 2010-02-08 22:58
atsakyti  
ednis7, nenusibodo floodint su savo versijom ir sąmokslo teorijomis?
Geras! Blogas!
ednis7 [+5]
Komentarų: 342 IP: 
Data: 2010-02-08 22:57
atsakyti  
Dabar šovė į galvą mintis - ar nebus su kokiom lošimo bendrovėm įsisukę treneriai su vadovybe, tai nugirdęs Romka pravalė...
Geras! Blogas!
ednis7 [+5]
Komentarų: 342 IP: 
Data: 2010-02-08 22:55
atsakyti  
žodžiu manau, kad prisidirbo kažką "kolektyvas" gal apsivogė arba kokią orgiją surengė, o gal dar sugalvojo ką nupirkti O gal slėpė skolas ir dabar siurprizai Romkai. Bet kuriuo atveju tą šutvę jau reikėjo sklaidyti - neperspektyvi, bet šis sezonas gali būti prarastas, na dar iki LKL galo yra laiko kažką sustyguot jei aišku babkių bus.
Geras! Blogas!
Zalvaris [+1]
Komentarų: 766 IP: 
Data: 2010-02-08 22:51
atsakyti  
cia jau scenarijus daugmaz aiskus,si sezona baigsim su Maskoliunu,o kita vel imsim lietuvi Sakalauska ar Girski ir tesim ta pacia sharmanka
Geras! Blogas!
Chayton [+3]
Komentarų: 178 IP: 
Data: 2010-02-08 22:51
atsakyti  
>>Zalvaris What's your problem? Parasiau tik apie personala, zaidejai irgi nepyragas. Jaunimas kazkoks persisotines zaidimo ir per minkstai mokytas, o slovenus apibutinti nenaudojant keiksmazodziu is vis sunku butu. Bet naujiena dabar n su zaidejais susijusi...
Geras! Blogas!
ednis7 [+5]
Komentarų: 342 IP: 
Data: 2010-02-08 22:49
atsakyti  
nežinau, gal kažką nutarė vyrai (Butautas su Braziu) rimto pasakyti "Romkai" tai tas juos "von" ir basta. Nuo sezono pradžios komplektacija atrodė "įdomi", dabar žaidimas visai ėmė degraduot. Įdomu kas patarinėja Romkai?Mes kažko nematom šiame reikale, nes kad iš kart du tai reta situacija. Romka gal suprato, kad reikia pajegaus trenerio, kuris ir komanda sukomplektuos ir taktika išmanys ir treniruotes praves normalias.
Geras! Blogas!
saulius89 [+5]
Komentarų: 776 IP: 
Data: 2010-02-08 22:49
atsakyti  
Nesinoretu, kad kaip Heartsuos pradetu dirbt, kur is pradziu Romanou dziauges visi, o po kurio laiko jau visi fanai jo galvos reikalavo
Geras! Blogas!
rolanerixon
Komentarų: 26 IP: 
Data: 2010-02-08 22:47
atsakyti  
reikia pajamti Kazlauska, is lietuviu daugiau nieko nera gero
Geras! Blogas!
Sprite [+9]
Komentarų: 6905 IP: 
Data: 2010-02-08 22:44
atsakyti  
Lrytas, skelbia kad ir Motiejūnas out, nežinau, ar čia tiesa, bet kaip ir jau minėjau, pasikartosiu, tegul ir Kavaliauską su savim pasiima.
Geras! Blogas!
dnb [+6]
Komentarų: 1965 IP: 
Data: 2010-02-08 22:44
atsakyti  
laikrastis jau raso, kad ir moetiejus out
Geras! Blogas!
shneider [+2]
Komentarų: 470 IP: 
Data: 2010-02-08 22:43
atsakyti  
>>ednis7 Galioja ir su treneriais
Panasu, kad gal vistik dar lieka Motiejunas, nes juk nepaskelbe nieko.. Tai tik laiko klausimas tikrai, jeigu, kaip jau sakiau, nera atleistas dabar.
Geras! Blogas!
Temide [-4]
Komentarų: 1392 IP: 
Data: 2010-02-08 22:42
atsakyti  
Maladec Romanovas, kuo toliau, tuo labiau jis man patinka. Dar vakar rasiau,jog jeigu komonda suda mals,tai nieks nesicackins nei su jokiais butautais nei su smutautais,mes velniop ir vsio.

Kas liecia Butauta, tai dekui tau uz top16,kad ir kiek prisidejai ir laikykis tu atokiau nuo Lietuvos. Sekmes,pagaliau galesi treniruot grandus.

Dabar sita sezona jau matyt reiktu su Maskoliunu baigti, bet vasara iskarto kibti i normalaus trenerio(butinai uzseniecio)paieska ir dar atsikratyt Markeviciaus su 3.500euru i menesi atlyginimu.
Geras! Blogas!
M_Purlys [+2]
Komentarų: 54 IP: 
Data: 2010-02-08 22:41
atsakyti  
>>ednis7 endrijaitis jau treniruoja pasvalio pieno zvaigzdes, siaip manyciau jam ten net per aukstas lygis, realiai kazkur rkl autsaiderius turetu treniruot tas patyres treneris, nu arba alytu dar gali
Geras! Blogas!
dnb [+6]
Komentarų: 1965 IP: 
Data: 2010-02-08 22:41
atsakyti  
>>ednis7 o arbitrazas draudima padare tik zaidejam? treneriu tai neliecia? As kazkaip neatidziai skaiciau ta naujiena...
Geras! Blogas!
ednis7 [+5]
Komentarų: 342 IP: 
Data: 2010-02-08 22:40
atsakyti  
Dabar jau realiai net nežinau ko tikėtis...gerai kad arbitražas neuždraudė su treneriais pasirašinėti sutarčių
Geras! Blogas!
ednis7 [+5]
Komentarų: 342 IP: 
Data: 2010-02-08 22:38
atsakyti  
labai jau daug komentavo apie Žalgirį paskutiniu metu Endrijaitis, maž patirtis bus paimta
Geras! Blogas!
Zalvaris [+1]
Komentarų: 766 IP: 
Data: 2010-02-08 22:37
atsakyti  
>>Chayton nu taip aisku,visi kalti tik ne zaidejai,rasai ziuriu svarbu kad rasyt..
Geras! Blogas!
Chayton [+3]
Komentarų: 178 IP: 
Data: 2010-02-08 22:35
atsakyti  
>>TigerT Cia spejimas ar pasiulymas. Jei pasiulymas, tai nevykes. Begicius ir Gvidonas Krapiko pasirinkimai ir tikrai nevyke...Ko prisigalvotu, kai igesni laika tokias pareigas atliktu, net baisoka pagalvoti...
Geras! Blogas!
El_Matador [+1]
Komentarų: 5248 IP: 
Data: 2010-02-08 22:34
atsakyti  
Šiaip, kas jau spėjo pasiilgti Ramūno, siūlau įsijungti Sport 1 kanalą asmeniškai, su malonumu žiūriu pakartojimą...
Geras! Blogas!
Vaidoshius
Komentarų: 4 IP: 
Data: 2010-02-08 22:33
atsakyti  
>>ednis7
Gudriajam lapinui juokas per asaras butu
Geras! Blogas!
dzekis [-1]
Komentarų: 236 IP: 
Data: 2010-02-08 22:32
atsakyti  
cia romanovas nuvyle puse zalgirio sirgaliu,arba tiesiog parode kieto trenerio vieta.labiausiai gaila tu lengvatikiu kurie butautu patikejo du kart.o siam garbiam treneriui linkeciau keist specialybe
Geras! Blogas!
TigerT [+5]
Komentarų: 215 IP: 
Data: 2010-02-08 22:31
atsakyti  
Man ką tik šovė idėja - Krapikas gali būt paskirtas sporto direktoriumi
Geras! Blogas!
Vaidoshius
Komentarų: 4 IP: 
Data: 2010-02-08 22:31
atsakyti  
Hmm...
DELFI žiniomis, Kauno klubas naujų strategų ieškoti neskubės ir kol kas komandai vadovaus D. Maskoliūnas bei G. Markevičius.
Geras! Blogas!
skiela [+14]
Komentarų: 6057 IP: 
Data: 2010-02-08 22:30
atsakyti  
>>aka_LAZIO

Kad ir kaip sunku buvo, bet Ryto dubleriams nepralose.
Zaidejai kovojo aiksteleje visi, o kas buvo paskutine savaite? Salenga ir Begic o kas dar ?
Ai dar Capinas begalvis nes dzin kAS APLINK
Geras! Blogas!
ednis7 [+5]
Komentarų: 342 IP: 
Data: 2010-02-08 22:30
atsakyti  
arba Romanovas vadovaujasi logika - pakeitėm trenerį ir dvi pergalės Eurolygoj, po to dar kartą pakeis) Juokas juokais, bet kam dirva ruošiama?
Geras! Blogas!
Chayton [+3]
Komentarų: 178 IP: 
Data: 2010-02-08 22:30
atsakyti  
Vos is kedes neiskritau Ir Butautas, ir Brazys - du zuikiai vienu suviu. Ploju atsistojes Romanovui, dabar, kad dar uztektu kiausiniu treneri is uzsienio paimti, is vis devintas dangus butu. Pagaliau yra griezta ranka, kuri nesicackina kaip kad seniau buvo.
Beje, jei jau daromas klubo apvalymas, tai kodel nepabaigus iki galo? Kaip jau ir minejo, Kavaliauska galetu praspirti, nes fizinis pasirengimas yra labai svarbus, o po Kavaliausko atejimo aiskiai matosi, kad darbas atliekamas negerai. Kitas turetu buti Navakauskines eros palikimas - Motiejunas. O trecias - free-raideris, treneris Gvidonas, Krapikines eros palikimas...
Geras! Blogas!
fantome_banas [+1]
Komentarų: 109 IP: 
Data: 2010-02-08 22:29
atsakyti  
>>M_Purlys

bus ar nebus dar klausimas...apie mikroklimatą, dava nekalbėkime apie tuos dalykus, apie kurios absolučiai nieko nežinome.. kodėl turėtų būti prastas mikrolimatas? kad vasarą Butkę išmetė iš stovylos, ar kad kalniečiui neleido žaisti..? nereikia jau gerai... esu įsitikinęs, kad komanda čia iš viso ne prie o, turiu omenyje žaidėjus, ir Romke niekada neatsižvelgtų į žaidėjų nuomonę... čia durnam aišku.. paimė ambicijos ir tiek.. o rytoj atšals ir pradės mąstyti, kad vakar padarė... būtų viskas čia logiška, tai Brazio galva tikrai nekristu... taip, teoriškai, jeigu komanda žaidžia prastai ekpą turi palikti ir žmogus, tiesiogiai kaip ir treneris atsakingas už rezus.. bet kokia nx čia gali būti teorija, jeigu jis tik prieš 2 mėnesius atėjo, beje, pats klubas kaip žinau pasiūlė? tai kad jis turėjo balsuoti prieš Butauto atėjimą ar padėti šeštadienį Perliukus įveikinėti...
Geras! Blogas!
saulius89 [+5]
Komentarų: 776 IP: 
Data: 2010-02-08 22:29
atsakyti  
>>Zalvaris Tai kam jis isvis vasara apie tuos grandus kalbejo, gales gi sia pasirasyt... Siaip gaila kazkiek zmogaus, bet jei save laiko tokiu geru treneriu, kad grandai kviecia, tai turejo ir rizika suprast savo, ir taip susvyravusiai reputacijai, dar labiau nukrist, kai perimama komanda sezono viduryje su uzgriuvusiom traumom, cia kaip loterija, vistiek komandos viduje nebuves, pilnos situacijos nezinojo. O butu Maskoliunas likes - vargu ar blogiau but buve
Geras! Blogas!
Vaidoshius
Komentarų: 4 IP: 
Data: 2010-02-08 22:29
atsakyti  
>>skiela
tai nenusipezu gi, juoku nesupranti. Peace
Geras! Blogas!
gripas [+17]
Komentarų: 15248 IP: 
Data: 2010-02-08 22:28
atsakyti  
va ir sumuso zalgiris ryto rekorda - smagadinas su sireika ilgiau biski uz pliki treniravo...

o siaip - sudas sudas sudas. su situo geriausiu treneriu nuo kazlausko laiku kazkaip ir busimi finalai buvo optimizmo gerokai ikvepe. dabar jau rupintis teks.
beje, kazko misliju, kad maskoliunas temps iki pat sezono galo. o gal ir ilgiau.
Geras! Blogas!
shneider [+2]
Komentarų: 470 IP: 
Data: 2010-02-08 22:28
atsakyti  
>>skiela Nezinau tiksliai del lekimo, nenoriu ne savo gautos info garantuoti. nenoriu paskui komentaru, kad apsimelavau Nera jis svarus.
Geras! Blogas!
stalker [+1]
Komentarų: 121 IP: 
Data: 2010-02-08 22:27
atsakyti  
>>M_Purlys

Savo tikejimus pasilik sau, Butautas labai gerbiamas krepsininku, aisku tokie zaidejui kaip Butkeviciui grieztesnis butauto zodis, turbut ne karta ir asara isspaude, nes tokiu skystu zmoniu neteko dar matyt
Geras! Blogas!
ednis7 [+5]
Komentarų: 342 IP: 
Data: 2010-02-08 22:27
atsakyti  
tas žaidimas paskutiniu metu tikrai kėlė abejonių. A.Brazys matyt atleistas už pasirašytą sutartį su Capin, o Butautas vargu ar sutarė su žaidėjais ir šie matyt paskelbė streiką. Romanovui rezultatų pakako (tikslai kol kas įgyvendinti) čia yra tai ko mes nematom...
Geras! Blogas!
skiela [+14]
Komentarų: 6057 IP: 
Data: 2010-02-08 22:27
atsakyti  
>>Vaidoshius

Nenusipezek visiskai.
Geras! Blogas!
aka_LAZIO [+5]
Komentarų: 399 IP: 
Data: 2010-02-08 22:25
atsakyti  
Kiek laiko Krapikas malė šūdą ir jo vis dar neišmetė??? Kas per nesamonė??? Butautas padėjo išeit į top 16, vieningoje lygoje nugalėti Chimki ir 3 vieta mūsų, pralošėm Unicsui, aišku, norėjosi laimėt namie, pralošėm CSKA, kurie aukštesnio lygio, pralošėm lenkam, o tiksliau fiziškai geresniem amerikiečiam, kai buvom be aukštų žmonių, pralošėm Perlui su jaunimu. Ir ką reik mest trenerį? Nesitikėjau.
Geras! Blogas!
Vaidoshius
Komentarų: 4 IP: 
Data: 2010-02-08 22:24
atsakyti  
Kaip ten tas virejas is krepsinio virtuves sake: finalai suplanuoti?
Su Maskoliunu pries Staliu liekam?
Geras! Blogas!
M_Purlys [+2]
Komentarų: 54 IP: 
Data: 2010-02-08 22:22
atsakyti  
>>fantome_banas akivaizdu vienas blogiau tikrai nebus, be to kaip ir sakiau pilnai tikiu , kad ir zaidejai butauto nemego, apie gera mikroklimata tokiu atveju galima uzmirst, be to tokie rezultatai, nezinau kaip tau bet logiskai mastant turetu buti nepateisinami ir jokiu pasiteisinimu negali buti, o kad ismete butauta, tai ar ne pats minejai jog pats pasisiule i zalgiri ? tai naturalu jei tu siulaisi esi uztikrintas tai buk mielas tokiu kliurku nedaryk, nes zinai kad nebuvai lauktas neturejai pasirinkimu ir tt , o del ismetimu krapiko nemete kaip suns, nes zmogus buvo savas buvo atsidaves ir nebuvo (kaip romka issireiske) isdavikas , tai tiek todel ir leido dirbt dave sansu ...
Geras! Blogas!
skiela [+14]
Komentarų: 6057 IP: 
Data: 2010-02-08 22:22
atsakyti  
A jei ir Motiejunas lekia tai aisku kodel ir Brazys. Tiesiog is Motiejuno reikia pareigas perimti ir tai uztruks.
Pries sezona rasiau ir iki siol galvojau, kad iki vasaros vis dar Motiejunas dirbs. O poto bus l dideliu permainu. Bet jai jaunasis Ugianskas bus tai ilgai uztruks aklimatizacija , ypac sezono metu.
O labai rupi suzinoti kas tas Motiejuno draugas, nes niekaip iki siol nesudedu toje ilgoje istorijoje tasku.
Geras! Blogas!
Fragnatix
Komentarų: 23 IP: 
Data: 2010-02-08 22:21
atsakyti  
Nu jo tikrai netiketa. Visi pripazysta,kad zalgirio zaidimas nebuvo geras pastarosiomis savaitemis, bet tam siektiek itakos turejo ir traumos ir paprasciausiai ne visu zaideju registravimas lkl ir pan. Manau butu grizes watsonas po traumos, eurolygoj namie lenkus ir Unicaja aplose ir butu galima pradet lkl finalam ruostis, varzybu skaicius sumezejes jau butu ir viskas neblogai butu buve. Kodel brazi atleido tai isvis neaisku, nes jis nespejo dar nei blogo nei gero nuveikt paprasciausiai isvis reikejo jo neimt, niekam jis nereikalingas, o jei paeme tai bent iki sezono galo palaikyt. Pateisinamas sprendimas butu jei paimtu gera uzsienieti treneri, sudarytu sutarti jau ir kietiem metam, o jei treniruos maskoliunas ar siaip koks krapiko/brazio lygio tai jokios naudos is to nebus
Geras! Blogas!
Connor_banas
Komentarų: 3 IP: 
Data: 2010-02-08 22:21
atsakyti  
>>Zalvaris
puikiausiai pamenu.. nesupranti biski ironijos ar koki velnia ir kam ji skirta
Geras! Blogas!
fantome_banas [+1]
Komentarų: 109 IP: 
Data: 2010-02-08 22:18
atsakyti  
>>M_Purlys


davai skirkime rinktinės reikalus nuo klubo.. aš nesakau, kad čia viskas būtų puiku ir kad Butautas tinamai vadovautų likusį sezono dalį, paimtų bent 2 trofejus iš 3 galimų ir panašiai.. nepatinka man, ne tai, kad konkrečiai Butautas išmestas, beje kaip šuo, o taip kada ir kaip tai daroma... sakau, čia ne dėl Butauto pavardės viskas juk eina.. būtų džeremis koks jo vietuoje ar Messina būtų dantį duodu, tas pats.. nes romka įsiūto ir tiek, ir jam px kaip tai atsilieps, ar tai daroma laiku, (likus parai iki rugtynių, galbūt lemiamų) ir px ant visų kitų faktorių... jį vzbesino toks rezas paimė ir išmetė... man tokia politika yra nepriimtina.. visada juokėmes iš ryto, kad taip Jonelis daro, dabar darome identiškai... Rytas ima paprasčiausia ne kokybe, išskyrus kurtį ir spahiją, o kiekybe- mdž 10 trenerių pakeisiu, šansai gauti tarpų jų normalų, automatiškai padidėja.. bet Jonelis bent jau normaliais laikais, pinigų tiems dalykams negailėjo.. o šitas... spėju... darys kitaip... ir bus nuo to geriau komandai?
Geras! Blogas!
Zalvaris [+1]
Komentarų: 766 IP: 
Data: 2010-02-08 22:17
atsakyti  
>>saulius89 nu vat palot tai sugeba visi nemastantys,ir dabar pasvarstom ka vietoj butauto geriau matom siuo metu?LOGISKAI
Geras! Blogas!
Panco2 [+15]
Komentarų: 1569 IP: 
Data: 2010-02-08 22:17
atsakyti  
Tuo Ramunas galetu ir baigti savo garbinga trenerio karjera. Turejo paskutini sansa - pramazino. Nezinau, kam dabar jo galetu reiket. LKL vidutiniokai, vien del dar siokio tokio vardo ir patirties galetu pasiulyt vieta.

Tikiuosi liks Maskoliuno ir Gvidono duetas siemet. Butu visa idomu paziuret, kaip Dariui sektusi - nuosirdziai.
Dabar, ne duok Dieve, vel bus tas "pakilimas". Dar ir pries pat LKF finalus. Tikiuosi liks toj zopoj, ur dabar sedi. Finalai idomesni butu.
Geras! Blogas!
M_Purlys [+2]
Komentarų: 54 IP: 
Data: 2010-02-08 22:15
atsakyti  
>>shneider del motiejuno, tai kad ir nemegstu jo, bet nezinau ar tai butu gera zinia, nes tai reikstu kad vadyboj visi iki vieno nuo siol bus romanovo zmones, o del to kazkaip nejauku ir nesmagu prisiminus cirkus su fbk , be to taip iseina kad nebus ne vieno krepsini suprantancio zmogaus vadyboi, motiejunas jau ir siaip ne pirma sezona tam reikale sukosi ir vistiek zinojo daug vidiniu niuansu ir tt bent jau krepsini kazkiek susigaude ...
Geras! Blogas!
zmo_gus
Komentarų: 58 IP: 
Data: 2010-02-08 22:15
atsakyti  
Butautas nesuvalde Brown ir pacios komandos nezuvede. Zaidejai nenorejo dirbt prie jo tdl ir nieko neisejo... zalgiris kaip rytas pasidare keicia trenerus kaip koines DDD
Geras! Blogas!
dnb [+6]
Komentarų: 1965 IP: 
Data: 2010-02-08 22:15
atsakyti  
mjoooo... netiketai cia... gal pats Romka stos uz vairo?
Geras! Blogas!
skiela [+14]
Komentarų: 6057 IP: 
Data: 2010-02-08 22:15
atsakyti  
Kas pirmas paskambins sikarta <?>
Prie ko Brazys neikertu (dar suprasciau jei nuo vasaros pradzios butu, bet kai veikmus laisve tik pas Romka ir vyr. treneri), kad Capino pirkimui pritare <?>
Ai, kad Romkos neperspejo , kad neatsilieptu ?
Del Butauto irgi kiek netiketai, bet as patenkintas, nors vis tik objektyvu priezasciu trukdanciu jam pasireiksti buvo nemazai (kaip ir Krapikui) vienu atveju tai suveike, o dabar ar <?>
Vakar net ant galo noroejau, kad pralostu - yra toks rusiskas posakis "klyn klynom vishybajut"
Geguze apibendrinsim veikla klubo giliau, o kol kas as pasitikiu.
Geras! Blogas!
saulius89 [+5]
Komentarų: 776 IP: 
Data: 2010-02-08 22:15
atsakyti  
Cia tai gera naujiena, kai kurie nprajuokino zalgiriniai kai staiga Butautas is blogiausio po pasvarstymu staiga tapo neblogu treneriu, ne vieta jam Zalgiry, gerai, kad ir isejo, o siaip sekmes galima palinket savam lygy
Geras! Blogas!
Stun [+7]
Komentarų: 3412 IP: 
Data: 2010-02-08 22:14
atsakyti  
Tikiuosi jau turi numatę trenerį,nes jei ne,tai kam mesti trenerį ir tikėtis stebuklų?Šiaip,reikia tikėtis,kad ims užsienietį,kuris moka dirbti su jaunimu,nes trenerių pasirinkimas iš lietuvių pusės mažas,aišku,gali surinkti gerą lietuvišką trenerių štabą.Asmeniškai,tai norėčiau matyti Grigą,nes šitas žmogus aukštesnio žymiai lygio specialistas negu Butautas ir Krapikas abu sudėjus.
Geras! Blogas!
shneider [+2]
Komentarų: 470 IP: 
Data: 2010-02-08 22:14
atsakyti  
>>GaidJurgis Jis nera Navikausko pakalikas. Jis kita drauga turi.
Kaip jau sakiau - as tikrai nezinau tiksliai, bet saltinis rimtas labai. Atleisti norima jau senai...
Geras! Blogas!
Tablo [-1]
Komentarų: 6084 IP: 
Data: 2010-02-08 22:13
atsakyti  
Tai gal romka nusprende krapika atgal susigrazinti?
Geras! Blogas!
Sprite [+9]
Komentarų: 6905 IP: 
Data: 2010-02-08 22:11
atsakyti  
>>shneider Na dar jeigu paskambins ir pasakys kad ir fizinio paruošimo trenerį pakeitė tada ir aš išgersiu.
Geras! Blogas!
M_Purlys [+2]
Komentarų: 54 IP: 
Data: 2010-02-08 22:11
atsakyti  
>>fantome_banas prie ko cia tas menesis maza tau jo visos karjeros ? maza pasirodymo lenkijoj ? faktas kad dugnas pasiektas , be to realu (biski is samokslo teorijos, bet nenustebciau ) kad ir zaidejai jo nemego , o del Maskoliuno, esu isitikines, blogiau uz butauta nebus, kaip ir buvau isitikines 09.12.25 , taip ir dabar , gal net ir logiska butu ji palikt iki galo metu, o vasara priklausytu nuo klubo politikos, neaisku tik ar pats darius nori ir ar jauciasi pasiruoses
Geras! Blogas!
fantome_banas [+1]
Komentarų: 109 IP: 
Data: 2010-02-08 22:10
atsakyti  
>>ThreeSix

matant, kas dabar vysta, visai nenustebčiau... beje, Krapias jau seniai turjo išvykti, kodėl uždelsė? jukauju aišku... svarbiausia, kad Romke panašiai nejuokautų...

nebūkite naivūs... nieko jie neplanavo... čia durnam aišku, kad nebūtų pralaimėjęs vakar būtų toliau treniravęs... čia jeigu dar kažkas vėl iš sav pigių laisvų musiškių trenerių įsibraus į romkės kabinėtą, bus naujas... jeigu ne, jie "ieškos" tinkamos kandidatūros iki kito sezono mažiausiai... bet to legionerius- treneris nemažai kainuotų... pažiūrėkime kiek ROmke ant antro komandos įžaidėjo EL komandai pinigų išmetė, ir iškart taps aišku, ar toks variantas įmanomas
Geras! Blogas!
Zalvaris [+1]
Komentarų: 766 IP: 
Data: 2010-02-08 22:10
atsakyti  
>>shneider jeigu tai tiesa,tai isgersiu sampo bonke uz tai,ir pagedesiu uz butauta
Geras! Blogas!
GaidJurgis [+1]
Komentarų: 230 IP: 
Data: 2010-02-08 22:08
atsakyti  
>>shneider jei atleistas ir molio motiejus, tada mldc Romka, spaudziu desine, seniai jau reikejo ta Naviko pakalika ismest. Reikejo jau pries sezono pradzia prasivalyt.
Geras! Blogas!
shneider [+2]
Komentarų: 470 IP: 
Data: 2010-02-08 22:07
atsakyti  
Neduodu 100 procentu, taciau gavau skambuti, kad atleistas ir motiejunas.
Geras! Blogas!
Tablo [-1]
Komentarų: 6084 IP: 
Data: 2010-02-08 22:07
atsakyti  
>>MrVycka tai jau mesina2 tinka zalgiriui vadovauti?
Geras! Blogas!
Zalvaris [+1]
Komentarų: 766 IP: 
Data: 2010-02-08 22:06
atsakyti  
o seip man tikrai gaila Butauto,kuriam teko treniruoti tinginiu banda.juk cia daugiau negu juokinga,Krapika laike 1,5 sezono ir nieko,na aisku neminekim "lyshkes" faktoriaus.
Geras! Blogas!
Tablo [-1]
Komentarų: 6084 IP: 
Data: 2010-02-08 22:05
atsakyti  
>>Foldes zalgiris apzaide tas komandas kurias ir turejo apzaisti,tai butauto indelio cia nera...
Geras! Blogas!
ThreeSix [+3]
Komentarų: 535 IP: 
Data: 2010-02-08 22:05
atsakyti  
>>fantome_banas jei Krapika atgal paimtu tai butu vienareiksmiskai pats prasciausias sprendimas Lietuvos krepsinio istorijoje ir jau Ryto vadyba tada atrodytu kaip kazkokios dievybes
Geras! Blogas!
MrVycka [+19]
Komentarų: 66308 IP: 
Data: 2010-02-08 22:04
atsakyti  
aisku, vasara ir is lietuviu galima praplesti...pvz grigas arba kad ir kurtis...su maskoliunu neliks kitam sezonui, netikiu...nu bet jei vel ne kazlas ar kemzura su ju nusistatymais, tai blyn rimtai laikas butu mesti tas kvailystes del uzsienieciu baimes...pakankama biudzeta juk jau turi ne koki pigu serbuka paimti, o jau uzsirekomendavusi treneri...
Geras! Blogas!
Zalvaris [+1]
Komentarų: 766 IP: 
Data: 2010-02-08 22:04
atsakyti  
>>Connor_banas visi (nemanau ar visi) pamena euro champ turkey,o tu ar pameni?
Geras! Blogas!
fantome_banas [+1]
Komentarų: 109 IP: 
Data: 2010-02-08 22:03
atsakyti  
beje Krapikas dar Kaune... laukite tęsinio...
Geras! Blogas!
fantome_banas [+1]
Komentarų: 109 IP: 
Data: 2010-02-08 22:02
atsakyti  
krč nesąmones.. jeigu trenerį vertina po mėnesio darbo, tai bbz bus iš klubo... tikras žaisliukas... būtų koks Messina nespėjęs bet watsono susitvarkyti, kai aibė rungtynių tenka žaisti, o kai kurie žaidėjai padėję žaidžia, bėje, kaip su krapiku taip ir su butautu, tai Messina irgi būtų išmestas... dabar Maskoliūnas tipo geriau... krč šudas buvo, šudas liko... naiviai tikėjausi pozityvių dalykų..
Geras! Blogas!
Zalgiris_4ever [+5]
Komentarų: 8110 IP: 
Data: 2010-02-08 22:02
atsakyti  
Na, jei paims kazka auksto lygio, tai gerai, jei nepaims, tai nematau nieko logisko sitame sprendime, o Butauc tiesiog eilini karta supjove gryba
Geras! Blogas!
Foldes [+3]
Komentarų: 1416 IP: 
Data: 2010-02-08 22:01
atsakyti  
Labai netiketa naujiena. Aisku reik padekot Butautui, kad isvede i TOP 16 Zalgiri is labai sudetingos situacijos. Gal cia buvo tas momentas, kuris daznai pasitaiko, kai atejus naujam treneriui trumpam laikui rezultatai pagereja, zaidejai buna ant bangos. Taciau dabar zaidimo kokybe smukusi. Jei treneris bus Maskoliunas tai nelabai suprantu, kodel is vis su tuo Butautu pasirasinejo sutarti. Bet kazkaip nujauciu, kad sutare su kazkokiu kitu treneriu ir artimiausiu metu mes apie ji suzinosim.
Geras! Blogas!
Connor_banas
Komentarų: 3 IP: 
Data: 2010-02-08 22:00
atsakyti  
nu va,smugis ir komandai kazkoks turetu buti..toki treneri prarado..Nei vienas nepamena Kazlausko laiku ,tai jiems cia pats geriausias treneris manau
Geras! Blogas!
MrVycka [+19]
Komentarų: 66308 IP: 
Data: 2010-02-08 22:00
atsakyti  
>>siaubaz
nu cia tai jau geriau zinoti tiems, kas kazka zino, o ne tiems, kas apie jo darba nieko nezino, todel ir tipo nieko blogo...siaip jau atleidimui nereikia, kad kazka blogo darytum, uztenka, kad nieko gero nepadarai...
>>ThreeSix
tai jo, juk iskart ir kalbejom, kad paskutinis sansas, nes apsisikimo atveju isvis nekoks karjeros posukis...nors palikus butu reabiolitavesis savo kieme, o del el butu jau po laiko labiau atsiminta ne tai, kad is top16 neisejo, o kad i top 16 pateko, kai nurasyti buvo...op dabar tai jau tikrai nusviles konkreciai...
Geras! Blogas!
skuncas [-1]
Komentarų: 57 IP: 
Data: 2010-02-08 21:58
atsakyti  
juokiasi tas kas juokiasi paskutinis vare ant ryto kad trenerius keicia, o cia kas daros
Geras! Blogas!
ThreeSix [+3]
Komentarų: 535 IP: 
Data: 2010-02-08 21:58
atsakyti  
>>Sprite uzskaitau minti apie top16 Su Butautu aisku dar butume 3-4 pergales eme 100%
Geras! Blogas!
Tablo [-1]
Komentarų: 6084 IP: 
Data: 2010-02-08 21:57
atsakyti  
buratinas pradeda siauteti,tebunie signalas ir kitiems!
Geras! Blogas!
khabibulin
Komentarų: 338 IP: 
Data: 2010-02-08 21:56
atsakyti  
nu va kaip gaila, kad geriausias treneris nuo kazlausko laiku palieka komanda, stiprus smugis ekipai
Geras! Blogas!
Sprite [+9]
Komentarų: 6905 IP: 
Data: 2010-02-08 21:56
atsakyti  
Nesitikėjau, ypač šiandien. Nu rezultatai iš tikro nebuvo paskutiniu metu stebuklingi, bet kad taip staigiai atleis. Su jais ir fizinio parengimo trenerį galėjo kartu pasiimt... Bet Krapikas dar didesnį grybą pjovė ir tiek ilgai laikė... Nu nežinau. Tai ką dabar Maskoliūnas su Gvidu... sudievu TOP 16
Geras! Blogas!
Mikulinas [+7]
Komentarų: 2378 IP: 
Data: 2010-02-08 21:56
atsakyti  
Brazys atleistas, kad galetu but vyr. treneriu.. Cia visas suo pakastas
Geras! Blogas!
MrVycka [+19]
Komentarų: 66308 IP: 
Data: 2010-02-08 21:56
atsakyti  
nu ir gavosi sudas...tai tada jau tikriau butu maskolis likes, jei jau dabar ji seono pabaigos...nors gal numatytas kazkas jau dabar...jei nenumatyta, tai reikejo palikti butauta ir tiek...
svarbiausia, kad kokiu ruteniu, sakalausku nekalbintu, o pakeistu kvaila nuostata del uzsienieciu ir dar kvailesne del kazlo ir kemzuros...
Geras! Blogas!
ronny [+150]
Komentarų: 10408 IP: 
Data: 2010-02-08 21:55
atsakyti  
Va cia tai naujiena! Tikiuosi,kad kazka is uzsienio i vyr trenerio kede sodinsim
Geras! Blogas!
siaubaz
Komentarų: 57 IP: 
Data: 2010-02-08 21:53
atsakyti  
butautas tai dar suprantu kodel atleistas, bet kuo uzkliuvo brazys ?
Geras! Blogas!
Vitkis_Maklaudas [+13]
Komentarų: 1126 IP: 
Data: 2010-02-08 21:52
atsakyti  
Nu ką, supirkus sudėtį, tikrai galinčią pasispardyt kitam sezone, gal atėjo laikas baigiamajam akordui, t.y. treneriui.
Geras! Blogas!
Apsilupelis
Komentarų: 8 IP: 
Data: 2010-02-08 21:52
atsakyti  
belieka tiketis kad gintaras grys
Geras! Blogas!
M_Purlys [+2]
Komentarų: 54 IP: 
Data: 2010-02-08 21:52
atsakyti  
nu va kokia puiki zinia si salta ziemos vakara, saunu , kad nesisackino romanovas ir greit sutvarke viska, sekmes dariui

beje o gal visgi rimtai, zaidejai svelniai tariant nelabai mego butauta, tai pora graju pasimuliavo truputi ...
Geras! Blogas!
El_Matador [+1]
Komentarų: 5248 IP: 
Data: 2010-02-08 21:51
atsakyti  
Gelbėtojas iš Tveriaus daro tvarką gaila, kad Butautas išvyksta, visai imponavo jo kaip trenerio darbas legendinio mušio pavadinimą turinčioje komandoje...Dabar idomu ar Dariui duos daugiau nei vienas rungtynes laikinuoju pabūti.
Geras! Blogas!
puma194 [-1]
Komentarų: 1055 IP: 
Data: 2010-02-08 21:51
atsakyti  
kas jau kas bet sito taip greit nesitikejau ir ypac kad atleis Brazy
Geras! Blogas!
ThreeSix [+3]
Komentarų: 535 IP: 
Data: 2010-02-08 21:51
atsakyti  
nu ka Butautas turejo proga i normalu lygi islipt , dejosi veidu i purva ,dabar Rumunijos vidutiniokes treniruos ....Gal pagaliau nupirks treneri Zalgiriui per tiek metu?
Geras! Blogas!
Filron [+7]
Komentarų: 4132 IP: 
Data: 2010-02-08 21:51
atsakyti  
Ir kodel taip ir nesuteiktas sansas "geriausiam nuo Kazlausko laiku"? Kas is gerbiamu ekspertu paaskins?
Geras! Blogas!
laimelijus [+1]
Komentarų: 204 IP: 
Data: 2010-02-08 21:51
atsakyti  
eik tu pyp :o čia kai perkūnas iš giedro dangaus tokia naujiena
Geras! Blogas!
Jūsų vardas:
[Taisyklės komentuojantiems]
neburnok.lt