Duško Vujosevičius: "Pakvieskime į Europos čempionatą 36 komandas!"

Straipsnis peržiūrėtas: 3072
2010-09-08 Atgal   Kita naujiena


Naujasis Maskvos CSKA (Rusija) ir Juodkalnijos vyrų krepšinio rinktinės vyriausiasis treneris Duško Vujosevičius pasišaipė iš FIBA-Europa sprendimo 2011 m. Europos čempionate, kuris vyks Lietuvoje, pakviesti dalyvauti 24 Senojo žemyno rinktines. Žodžio kišenėje neieškantis strategas, teigė, kad toks sprendimas yra daugiau negu juokingas.

"Pakvieskime 36 komandas! O kodėl ne? Kodėl mes turėjome įdėti tiek daug pastangų, kad patekti į Europos čempionatą? Nesuprantu, aš neturiu atsakymo. Jeigu FIBA sako, kad tai yra dėl Europos krepšinio plėtros, puiku, tai padarykime čempionatą 36 komandoms. Arba gal net 48! Kuo daugiau komandų tuo geriau. Taigi kodėl ne?", - ironiškai klausė D.Vujosevičius.

Priminsime, kad Lietuvos krepšinio federacijos (LKF) siūlymu, FIBA-Europa nusprendė padidinti Europos čempionato dalyvių skaičių iki 24 ekipų. LKF argumentavo, kad "LKF nuliūdino situacija, jog į Senojo žemyno pirmenybes nepateko kaimyninės rinktinės, todėl ir teikė FIBA-Europa siūlymą padidinti dalyvių skaičių". Anot LKF atstovu, toks sprendimas bus naudingas ir krepšinio plėtrai, ir finansiškai Lietuvos valstybei.

Pasidalink su visais: Delicious
Tromoos [-1]
Komentarų: 3132 IP: 
Data: 2010-09-08 20:16
atsakyti  
>>fidelcastro
>>marcis

Buvot krepsinio sventej praejusia savaite?
Geras! Blogas!
fidelcastro [+2]
Komentarų: 627 IP: 
Data: 2010-09-08 19:58
atsakyti  
Tai gal darom taip: vienas bendras čempionatas, tegul dalyvauja visos 200 su viršum pasaulio šalių vienam čempionate ir visi bus laimingi...
Geras! Blogas!
marcis
Komentarų: 152 IP: 
Data: 2010-09-08 16:30
atsakyti  
na nesamone kad taip akivaizdziai pleciamas rinktiniu skaicius,... dar plius keturios dar suprasciau, o dabar net protas neveza,... kazin kas ta pasiule, ? ir kazin ko balciunas yra nepasiekiamas ???
Geras! Blogas!
T_Time [-1]
Komentarų: 204 IP: 
Data: 2010-09-08 16:07
atsakyti  
Pažiūrėčiau kaip šitas šnekėtų jeigu būtų nepatekę į EČ... Galėtų padaryt, kad ir dar vieną atrankos į eč turnyrą su dar daugiau komandų arba tegul Lietuva pardavinėja Wild Cards bent jau Lietuvai šiek tiek naudos bus
Geras! Blogas!
Tromoos [-1]
Komentarų: 3132 IP: 
Data: 2010-09-08 14:58
atsakyti  
>>patstutoks As taip pat nudziugau, juolab cempionatas truks ilgiau ir vyks Lietuvoj. Ne kasmet juk gali tiek zvaigzdziu pamatyt kruvoj. Beto turnyro populiarumas(turiu omeny cempionatas bus transliuojamas i daugiau saliu, placiau nusvieciamas) bent jau teoriskai bus didesnis, tuo paciu ir Lietuvos vardas skambes placiau, beto verslininkam papildomos iplaukos. Pakviete kaimynus, kas padidins rungtyniu ziurimuma, jei viskas vyks sklandziai be didesniu kliurku, tai bus geriausias EC is kadanors vykusiu, jei gerai uzsirekomenduosim Fiba ir ateiti numes koki kauleli, o tai papildomos iplaukos Lietuvai bei velgi salies populiarinimas.
Geras! Blogas!
patstutoks [-1]
Komentarų: 179 IP: 
Data: 2010-09-08 14:51
atsakyti  
>>Tromoos visiskai pritariu.

O apskritai, tai kai suzinojau sita naujiena, dziaugsmas buvo neapsakomas, nes tiesiog myliu krepsini.. O cia ne tik dvi papildomos oficialios Lietuvos rinktines varzybos prisides, bet ir nemazai idomybiu is kitu grupiu. Tikrai su dar didesniu nekantrumu lauksiu cempionato.
Geras! Blogas!
Tromoos [-1]
Komentarų: 3132 IP: 
Data: 2010-09-08 14:46
atsakyti  
>>patstutoks Lietuviu natura tokia, kad reikia prie ko nors prisi#ist. Vienintelis nelogiskumas buvo si atranka. Cempionato rnegejai pamate trukumus/minusus is sio Turkijos WC ir padare reikiama isvadas bei reagavo skubiai.
Zinoma tokiai Juodkalnijai zapadlo gavos, kai ruoses, draskes, o butu bet kuriuo atveju pateke.
Visgi bendras turnyro lygis bus aukstesnis uz WC. Europos cempionate nebus tokiu komandu kaip Irakas, Kataras ar Libanas. Su VISOM reikes zaisti, to kaip mes vakar suzaidem su Kinija neuztektu zaidziant su Italais, Izraeliu. WC yra max 16 normalesniu komandu, Europos cempionate bus ~18, is 18 paskutines 6 yra pajegesnes uz komandas patekusias i WC astunfinali(Zelandija, Angola, Kinija). Turnyro lygis nezymiai smuktels lyginant su ankstesniais EC, bet tai bus vis tiek rimtesnis kokybiskesnis turnyras uz WC. Beto kaip ir minejau didesnis rungtyniu kiekis, didesne konkurencija suteikia daugiau objektyvumo, ypac jei bus 2 grupiu etapai ir ketvirtfinalis. As galbut ir neteisus, bet kiek suvokiu esama situacija, tai nematau minusu ir nematau del ko purkstaut reiketu.
Geras! Blogas!
patstutoks [-1]
Komentarų: 179 IP: 
Data: 2010-09-08 14:35
atsakyti  
man tai keisciausia, kad kazkoki nepasitenkinima reiskia lietuviai, kai butent mums tai apskritai jokio minuso cia surasti neimanoma.. vien tik pliusai ir ju DAFIGA.. cia gal kazkoks issivystes dalba*obizmo sindromas, kai viskame sugebama blogo ieskoti ir net nerandant vistiek pykti ir nepasitenkinima reiksti?
Geras! Blogas!
zaliakalnis
Komentarų: 108 IP: 
Data: 2010-09-08 14:33
atsakyti  
pritariu Dusko kazkoks briedas panasu i tarp mokyklines kiek nori tiek davaj nafik
Geras! Blogas!
Tromoos [-1]
Komentarų: 3132 IP: 
Data: 2010-09-08 14:30
atsakyti  
Kalbant apie neva zaideju nuovargi butina pastebeti, kad veztis galima bus 14 zaideju. Vadinasi jei dabar buna 8-9 zaideju rotacija, prie daugiau rungtyniu, prie didesnio intensyvumo bus galima panaudoti 9-11 zmoniu ar skirtingose rungtynese leisti kitus zaidejus. Kitas dalykas yra jei bus 11gm, tai komandos tiesiog sumazins savo draugisku rungtyniu ciklus- niekas jau nebezais 9-11 rungtyniu kaip dabar. Dar vienas aspektas yra tai, kad ne visos komandos tures pajegiu 14 zaideju, bet cia ne musu bedos- mes tiek turim, Ispanai tiek turi, Graikai, Serbai taip pat. Daugiau minusu nematau, o pliusu sociai. Esu vienareiksmiskai uz didesni skaiciu komandu ir didesni kieki rungtyniu, kuo daugiau rungtyniu, tuo objektyviau isaiskinamas nugaletojas ir prizininkai.
Geras! Blogas!
patstutoks [-1]
Komentarų: 179 IP: 
Data: 2010-09-08 14:29
atsakyti  
>>Phoenix32 na zinant Lietuvos rinktines pajeguma, tai pries bulgarus ar suomius kokius tikrai neturetu reiketi lyderiu aikstelej laikyt po 30 minuciu.

Siaip tai as pritariu visiskai, kad tai padaryta skubotai ir kad debiliska yra tai, kad komandos turejo atranka zaisti. cia nesamone, visi sutiks.

Bet vistiek prapletima vertinu teigiamai, tiek finansine prasme, tiek sportine. galu gale, tai jau buvo nuspresta daryti nuo 2013, sistema patvirtinta ir tai nera kazkoks issisokimas. tiesiog tai padarys vienu cempionatu anksciau ir tiek.
Geras! Blogas!
Phoenix32 [+11]
Komentarų: 9932 IP: 
Data: 2010-09-08 14:25
atsakyti  
>>patstutoks Vis tiek briedas, žiūrkėne. Nu tai su kuriais ten slabakais bus galima atsarginius išleisti? Gi sakei, jog visi stiprūs.
Geras! Blogas!
patstutoks [-1]
Komentarų: 179 IP: 
Data: 2010-09-08 14:23
atsakyti  
>>Phoenix32 tai pasidomekit chebra is pradziu, o paskui lokit...

5 rungtynes grupej
3 antram etame
3 playoffouse

Anksciau buvo

3 grupej,
3 antram
3 playoffouse.

kur tu cia 7 suskaiciuoji as neisivaizduoju..

o cempionatas 18 dienu truks, tas irgi paskelbta. Nieko nezinai pats ir loji kaip suo.
Geras! Blogas!
Phoenix32 [+11]
Komentarų: 9932 IP: 
Data: 2010-09-08 14:22
atsakyti  
>>batista Ar aš dėl to ginčijuos ir ką nors sakiau? Bet vis tiek žaidėjams reikia susirinkti, taip viskas trunka trumpiau, bet rungtynių jie ne ką mažiau sulošė. Ir negalvok, kad jiems tų rungtynių reikšmė buvo mažesnė nei pasaulio čempe dalyvaujančioms rinktinėms.

>>gripas Nebūkim tokie kūklūs, daryt reikia iš 64 rinktinių. Visas Europos šalis sukviesti ir dar padaryt kviestinių svečių sąrašą, kurie vat galėtų bent sužinoti apie šitą žaidimą. Na negi būtų nesmagu pasivaržyti su Kiribaičio ar Antigvos ir Barbudos rinktinėmis?
Geras! Blogas!
patstutoks [-1]
Komentarų: 179 IP: 
Data: 2010-09-08 14:20
atsakyti  
>>gripas tamsta, kaip tada turetu atrodyti cempionato struktura? variantas gal ir idomus, bet nelogiskas visiskai ir pats tai supranti.
Geras! Blogas!
Phoenix32 [+11]
Komentarų: 9932 IP: 
Data: 2010-09-08 14:19
atsakyti  
>>patstutoks Jeigu sistema bus kaip pasaulio čempionate, tada taip pora rungtynių tik skirtumas, bet jei kaip jz minėjo, kad 11 rungtynių, tai jau sakyčiau yra pakankamas skirtumas kaip tokiam turnyrui kur 11, o kur 7 rungtynės. Taip jeigu čempionatą išplės iki mėnesio trukmės, tada gal ir viskas normaliai bus su tomis 11 rungynių, bet jei paliks ir toliau sugrūstą į porą savaičių, tai nuo ketvirtfinalio tikrai teks atsargniais lošti. Aš nesu prieš patį plėtimą, tačiau esu prieš tokį skubotą plėtimą, tai buvo galima tiesiog padaryti anksčiau, kad šią vasarą bereikalingai nevarginti atrankoj dalyvavusių rinktinių, kurioms tie svarbus mačai tapo vos ne friendly matches reikšmės. Beje pats sau prieštarauji. Prieš tai minėjai, jog beveik visos rinktinės pajėgios ir gali nukalti stipresnį varžovą, tačiau dabar pats rašai, kad su slabakais galės išleisti atsarginius lošti.
Geras! Blogas!
gripas [+14]
Komentarų: 15783 IP: 
Data: 2010-09-08 14:17
atsakyti  
jei padarytume turnyra su 36 rinktinemis, tai dar daugiau isplestume krepsinio geografija ir dar daugiau atvaziuotu krepsinio turistu i lietuva, ania, balciunai?
Geras! Blogas!
batista [+5]
Komentarų: 5171 IP: 
Data: 2010-09-08 14:16
atsakyti  
>>Phoenix32 atrankos varžyboms komandos tikrai ne taip ruošiasi, kaip čempionatui, faktas
Geras! Blogas!
patstutoks [-1]
Komentarų: 179 IP: 
Data: 2010-09-08 14:14
atsakyti  
Zenkliai isaugsianciu, o varge... papildomai suzais dvi varzybas. tiketina, kad su silpnesniais priesininkais, kai bus galima leisti pazaisti atsarginiams (kas irgi labai svarbu). Tu pats suvoki ka sneki?
Geras! Blogas!
Phoenix32 [+11]
Komentarų: 9932 IP: 
Data: 2010-09-08 14:09
atsakyti  
>>patstutoks Tai tam ir yra tos atrankos varžybos, kad į pagrindinį turnyrą sueitų stipriausios rinktinės. Vis tiek realiai dėl titulo kovoja 6-7 rinktinės, nematau tikslo bereikalingai komandas varginti su ženkliai išaugsiančiu rungtynių kiekiu.
Geras! Blogas!
Phoenix32 [+11]
Komentarų: 9932 IP: 
Data: 2010-09-08 14:07
atsakyti  
>>jz Tai manau, kad pakaktų daryti tokią sistemą, kuri yra pasaulio čempionate, nes dar vieną grupių etapą daryti jau būtų per daug. Tokiu atveju čempionatą reikėtų daryti mėnesio trukmės, o ir žaidėjai ant galo visai išsekę būtų. Su laiku prasidėtų dar daugiau atsisakinėjimų.
Geras! Blogas!
patstutoks [-1]
Komentarų: 179 IP: 
Data: 2010-09-08 14:06
atsakyti  
Chebra, ar jus rimtai ant tiek pasikele, ar elementariai nebesuprantat, kad Europoje yra daugiau nei 16 stipriu komandu? Gal dar ne 24, bet 18-20 tikrai yra ir jos VISOS pajegios patekti i tolimesni etapa, grupeje uzimti bent 3 vieta. Italai, lenkai, latviai jums atrodo antrarusiai? As tai lenkiu galva pries sitas rinktines, nes tikrai papuos Europos cempa ir ines daugiau atkaklumo ir nenuspejamumo.
Geras! Blogas!
jz [+21]
Komentarų: 2866 IP: 
Data: 2010-09-08 14:00
atsakyti  
Savo nuomonę rašiau šiuo klausimu ankščiau.

Čia vienų iš vadovaujančių EČ pasirengimui, kurie tik po FIBA nutarimo sužinojo apie padidintą skaičių:

http://www.lrytas.lt/videonews/?id=12838784531281961745

>>Tromoos kažkur skaičiau taip: 4 grupės po 6 rinktinės pradiniame etape. Į kitą etapą išeina 3 komandos ir sudaromos 2 ketvirfinalio grupės po 6 komandas. Iš tų grupių 4 geriausios eina į ketvirfinalius ir taip iki pat finalo. Žodžiu, žaidžiant iki finalinio etapo reiktų sužaist net 11 varžybų. Atrodo gremiozdiškai, bet kitaip nelabai yra galimybių...
Geras! Blogas!
Tromoos [-1]
Komentarų: 3132 IP: 
Data: 2010-09-08 13:46
atsakyti  
>>Phoenix32 Krepsiny Italai atvirkstiniu stilium zaidzia, nei fulej. Ateinantis EC bus labai stiprus: 3rinktines, kurios tures tiksla finalas- ispanai, dar labiau pribrende serbai, patobuleje lietuviai. Graikai, jei gris Teo + prisides Koufos(Vasilopoulous, Papanikolau) vel bus pretendentai i medalius. Taip pat faktas, kad prancuzai bus stipresni nei simet. Kirilenko tiketina dar nores pazaist uz rinktine, issikovot bilieta i Londona + dajungus sveika Chriapa ir naturalizuota J.Gordona jie iskart tampa top-6 komanda. Beto dar yra "issauti" galincios komandos- Turkai, Slovenai, Kroatija, galbut GB(su NBA legionu) + stiprus vidutiniokai tiketina bus Juodkalnija, turinti rimta treneriu staba ir gera sudeti.
Neisivaizduoju, kokia bus turnyro sistema, bet as nematau Italam sansu. Galbut imanoma jiem sekmes deka iseit is grupes, galbut jei uzpils tritaskiais pasieks ketvirtfinali, bet toliau ner sansu- per daug stipriu komandu, per daug motyvuotu ir aukstus tikslus kelianciu komandu.
Geras! Blogas!
Liam_Howlet [+3]
Komentarų: 2530 IP: 
Data: 2010-09-08 13:41
atsakyti  
Teisingai sako. Lopai LKF, kada sita mulkiu gvardija pasitrauks is LT krepsinio... Pletra matai parupo ir zirgo galvos... Dabar kaip tik pafik bus tie atrankos etapai (jei taip bus ir toliau), nes visokie gandonai italai vistiek gaus kvietimus... Bus graudziai juokinga, jei tas komandu skaiciaus padidinimas kokiu nors butu pakis musu rinktinei koja pakeliui link medaliu... Tarkim italai kokiam 4finali... Gales tada garastas su balciunu viesoje vietoje pasikart.
Geras! Blogas!
Phoenix32 [+11]
Komentarų: 9932 IP: 
Data: 2010-09-08 13:21
atsakyti  
>>Tromoos Na aš labai viliuosi, kad jie net iš grupės neįšeis, tačiau puikiai žinom kaip italai moka per fuksą visur pralysti tiek kašyje, tiek ir futbole. Gerai, šiuo atveju, kad kašyje nėra pendelių ir jie negali lošti catenacio, kad išlaikytų rezą 0-0...

>>El_Matador Dar bereikia svečių teisėmis pakviesti Butano ir Surinamo rinktines...
Geras! Blogas!
El_Matador [+4]
Komentarų: 5303 IP: 
Data: 2010-09-08 12:55
atsakyti  
Phoenix32, tau keista, kad nuspręsta 2011 metais, kai lietuviai organizuoja? Gi čia lietuviai, bando iš visko naudą sau išspaust. Daug komandų, daug sirgalių, daug pinigų į biudžetą. Šlykštu.
Geras! Blogas!
Tromoos [-1]
Komentarų: 3132 IP: 
Data: 2010-09-08 12:51
atsakyti  
>>Phoenix32 net ir su tavo minimu scenarijum pusfinalis Italam nerealiai aukstai. Nera is ju komandos, o svarbiausia ginantis yra itin silpni, minksti. Europoj yra daug pajegiu komandu ir neisivaizduoju scenarijaus, kad Italai i pusfinali patektu. Neisivaizduoju, kad net i ketvirtfinali patektu.
Geras! Blogas!
kronic [+17]
Komentarų: 4079 IP: 
Data: 2010-09-08 12:51
atsakyti  
ir dar sito sprendimo pasekoje, jei jis tures tasa, tai geriausiu rinktiniu geriausiems zaidejams nebus tikslo vaziuot i rinktine, nes zaisi pries antrarusius.

vis tiek visa tarpsezoni begiosi stovyklose, po miskus. turesi atiduoti visa save, o paskui zaisi pries danus, norvegus ar svedus. degradavimas ir tiek.
Geras! Blogas!
Phoenix32 [+11]
Komentarų: 9932 IP: 
Data: 2010-09-08 12:48
atsakyti  
>>patstutoks Aš nebūčiau nieko prieš tą rinktinių didinimą, jeigu tai tarkim įvestų nuo 2013 metų arba kad ir nuo 2011 metų, bet tiesiog šitą sprendimą būtų priėmę porą metų anksčiau. Dabar kam reikėjo tampyt tas rinktines, kad jos kovtų dėl tų kelialapių, kai juos vos ne veltui gauna dabar. Dėl likusios kelialapio dabar kovos atrankose buvę visiški autsaideriai. Va tarkim fulės Europos čempionatą irgi pralečia iki 24 rinktinių, bet tai bus tik 2016 metais ir iki to laiko visi apsipras.
Geras! Blogas!
Phoenix32 [+11]
Komentarų: 9932 IP: 
Data: 2010-09-08 12:46
atsakyti  
>>almost- Italai per fuksą iki pusfinalio gali nusikabanoti, nes net neabejoju, kad šįkart visi Galinariai atstovaus Italijai. Dar atkapstys kokį pyzduką Amerikos italą ir išsikovos kelialapį į olimpines šūdžiai...
Geras! Blogas!
kronic [+17]
Komentarų: 4079 IP: 
Data: 2010-09-08 12:44
atsakyti  
>>patstutoks kad ilgiau matysi namie zaidziancia rinktine, tai cia argumentas?

o kaip sportinis principas? koks tikslas lietuviams zaisti pries antraruses komandas. Cia tas pats kaip BBL'as anksciau (dabar kazkiek latviai sutvirtejo). Sukurem lyga ir mokome kitus krpesini zaist.

Cia ne krepsinio populiarinimas. Cia siaip kazkokia avantiura.
Geras! Blogas!
oremas [+10]
Komentarų: 20740 IP: 
Data: 2010-09-08 12:26
atsakyti  
labiausiai nervina kad italai visgi pateks
Geras! Blogas!
almost- [+7]
Komentarų: 383 IP: 
Data: 2010-09-08 12:25
atsakyti  
>>patstutoks is tikro tai visiskai nereikalingas tas komandu didinimas sportine prasme, visos komandos, kurios dabar pateks - iskris ir nera idomumo ten bus ziuret tas rungtynes, kai tryps varzovus Lietuva ant 30 tasku, jau geriau maziau tu komandu, bet visos rungtynes atkaklios ir idomios, del to ir turi prestiza tas EC, kad sunku patekti
Geras! Blogas!
patstutoks [-1]
Komentarų: 179 IP: 
Data: 2010-09-08 12:18
atsakyti  
kazkoks lopiskas trenerio poziuris.. Dejuotojas nelaimingas, tipo oj oj oj mes cia stengemes patekom, del to kitiems tu vietu nereikia. Visiskai kitaip sneketu, jei patekes nebutu. O ir siaip, nei vieno normalaus argumento nepasake, kodel butu negerai padidinti komandu skaiciu nuo 16 iki 24. As labai dziaugiuosi tokiu sprendimu. Ir taip tie cempionatai labai trumpi buna. Tai bent kazkiek daugiau laiko turesim proga paziureti, kaip rinktine zaidzia. Tuo labiau namie..
Geras! Blogas!
magas [+11]
Komentarų: 8652 IP: 
Data: 2010-09-08 11:51
atsakyti  
Tai kam ta atranka buvo reikalinga?? Absurdas kazkoks
Geras! Blogas!
kronic [+17]
Komentarų: 4079 IP: 
Data: 2010-09-08 11:31
atsakyti  
>>Phoenix32 tai kad estai net nezais, mano ziniomis cia apskritai preteksto jokio nera.. As matau tik kelias priezastis. Negaliu atskleist cia rasydamas visko, bet gali buti, kad kokie Kauno grudai nepareme rinktines, o tik paskolino jiems pinigu. Jei LKF visgi gauna pinigu uz EC rengima is tu rinktiniu, kurios dabar dalyvaus, arba zenkliai isauga transliaciju kainos, tuomet LKF turi pinigu is ko grazinti skolas.

Cia tik prielaida. Bet kad taip gali buti, tai tikrai.
Geras! Blogas!
Phoenix32 [+11]
Komentarų: 9932 IP: 
Data: 2010-09-08 11:26
atsakyti  
Tikrai teisingas pasipiktinimas. Vargo daugelis rinktinių, kvietėsi žaidėjus, išsikovojo kelialapius, o dabar pist ėmė ir priklijavo dar 8 komandas. neužtenka Pasaulio čempionate patrankų mėsos? Labiausiai nesmagu, kad tokiu būdu į EČ pateko tie sumauti italiukščiai, taip galvojau, kad jie dar papūs kurį laiką ir niekur nedalyvaus. O lietuviai irgi geri, užsipuškavo, kad kaimynai nepateko, ne nu yra, jeigu tie latviai ar estai žiopli yra ir nesugeba iškovoti kelialapio tai patys kalti. Aišku, lietuvių interesas yra, kad iš tų kaimyninių valstybių vis tiek daugiau žmonių atvažiuos, kurie išpirks bilietus, užsisakys visus kambarius viešbučiuose ir šiaip daug pragers.
Geras! Blogas!
Komentavimas sustabdytas