Naujienos kraunasi...

NBA 2014-2015

Diskusija skirta aptarti NBA 2014-2015 sezoną

Komentuoti
barsuk2014-12-07 00:43:40 Cituoti
>> Ponulis tromoos:
Dėl Kiddo kai ptrenerio tai pakankamai akivaizdu buvo. Nežinau kodėl žmonės taip skeptiškai buvo nusiteikę. Joptvaimat, jeigu taip pagalvoji. Vyras neturėdamas kažkokių uber įspūdingų fizinių duomenų, tiek metų dominuojantis PG lygoje. Visada pasižymėdavo ypatingai geru aikštės matymu ir krepšinio IQ. Visada jausdavo žaidimą kaip niekas kitas. Žinoma, kad jis bus geras treneris.
2014-12-06 23:28:04 Cituoti
Perziurejau vakarykscias Bucks rungtynes - Antetokumpas nenormalus, monstras visiskas kaip is space jam`o kokio. Apskritai Bucksai graziai zaidzia, gal ne viskas gaunas del patirties stygiaus bet potencialas milziniskas ir ko jau ko bet dejimu galima prisiziuret tiek, kiek retam ASG buna - tarp 15`os visos lygos daugiausia dedanciu zaideju Bucksu net 3: 15`as Sandersas, 10`as Antetokumpas (daugiau dejimu nei pas Griffina, Jamesa, Farieda) ir 4`as Jabari - 36 dunkai. Zodziu "Lob City" perikele i Milvoky.
Kiddas pasirodo visai nieko treneriokas auga, tinka siam jaunam kolektyvui, uz poros metu is Bucksu gali gautis kazkas panasaus kaip dabar Raptors - gynybine, agresyviai zaidzianti, alkana, talentinga komanda galinti pries bet ka bet kur laimet. Parkeris su Antetokumpu ateities All-starai lockai, cia be menkiausiu abejoniu.
Ekspertas_Deivis2014-12-06 15:36:46 Cituoti
Timberwolves - Rockets. Mažiausiai tritaškių metanti komanda ir daugiausiai tritaškių metanti komanda. Mačas dar buvo įdomus dėl Motiejūno ir Corey Brewerio - pastarasis pernai raketoms susūdė 51 tašką. Šį kartą kiek kukliau - 15 + 7 + 6. Abi komandos žaidė be krūvos gerų žaidėjų.

Minesotoje apskritai susidarė apgailėtina situacija - prieš sezoną buvo trys įžaidėjai ir trys centrai, bet prieš raketas galėjo žaisti tik Diengas ir LaVine'as, kuris yra ateities projektas ir net pernai universitete dažniausiai kildavo nuo suolo. Kaip bebūtų keista, tai šitas atletas su Wigginsu ketvirtame kėlinyje ir atkūrė intrigą, kaip naujokams neblogas bruožas.

Minesotoje susidarė dabar Eidsono situacija, kai SF priverstas žaisti kaip PG. Breweris vėl neblogai susitvarkė, atliko 6 perdavimus, bet kartais ir perlenkdavo lazdą, LaVine atrodė daug užtikrinčiau.

Motiejūnas kaip ir kalbėta - komandos darbininkas. Įdomiausia dalis prasidėjo iki ketvirto kėlinio pabaigos likus 1 minutei, kai išsibaudavo Hardenas. Tada praktiškai kiekvienoje atakoje kamuolys buvo duodamas Motiejūnui (turiu omenyje ir pratęsimą). Smagu, kad lietuvis dabar ten yra taip vertinamas. Lengvai maudė Diengą, bet per pratęsimą prieš jį pastatė greitesnį Benettą ir užbuksavo.
2014-12-05 19:22:57 Cituoti
Smagu prisimint :
https://www.youtube.com/watch?v=Q7tpKoOce98

(geri lineupai komandu).
2014-12-05 00:35:15 Cituoti
>> agurks: Kad kaip pagalba (ar pagalba pagalbiniui) Jonas tebera prastas, cia samu saboj, dar rinktinej tas akivaizdziai mates. Teberuksta biski ir IQ, ir quicknesso, spartesniu koju. Kas del ASG, imkim optimistini varianta - komanda su kiekvienu sezonu zaidzia vis geriau, pastoviai trinas 2-3vt rytuose, ima po 50-55W, Jonas pradeda gaut daugiau min(kartais ir del kitu traumu), suzaidzia viena stabilu sezona, tada pastampuoja kazka panasaus i 35min - 15+10+2bl(nera mission imposible), o komanda antra rytuose + koks Noah traumuotas butu(kas labai realu), Gasolis nusenes, Drummondas tarkim i vakarus issikraustes, tai ka prie tokio rasklado nepaimtu treneriukai Jono nuo suolo? Jei jau Hibbertas 2kart(!!!) pateko, tai tada beveik visi centrai gali. Tuo paciu kartu gali ir Lowry su Demarium patekt, cia no big deal, kai is elitiniu komandu po 3-4 zaidejus patenka (is Pistonu buvo Sonsis, Ripas ir Benas su Sheedu pateke, nors nei vienas nebuvo zvaigzdes kalibro).
Kas del Keisio, tai zinau ta dalyka del puolimo, labai mates ir per PO, kad sviesofora DeMarui visada ijunges zalia sveisa ir skatina metyt, net jei neina(kaip GM1), tipo pasitikejima rodo. ne paslaptis, kad budamas asistentu jis beveik visad budavo uz gynybos schemas atsakingas ir puolime nera jo stiprioji puse, niekad nebus Raptoriai kaip Spursai, tam paciam Spo gan stipriai nusileidzia puolimo universalumu.
agurks2014-12-05 00:15:13 Cituoti
>> Ponulis tromoos: as su tavim nesigincyju del Jono tobulejimo. Gal tik viena matau problema, kad jis primokytas nesirinkti kvailu prazangu, nepersistengia krepsio apsaugoti. Graziai tam epizode sustovejo pries Kobika 4 kelinio gale, bet siaip, per varzybas, daznai per lengvai leidzia jaustis, ne 1x1, bet help defence. Del ASG, tai labai abejoju ar tokia reptiliju sudetim jis bus ten, Lowry nera kitiem kuriantis zaidejas. DeRozanas plius... viskas butu pataisoma, bet treneriukas leidzia tiem abiem hero-ball'a zaisti, tai nuo cia ir pradekim raptoriu bedas. pats rozius nba studijoj pasake, kad Casey jiems leides puolime daryti ka nori, jei gynyboj sustoves.
2014-12-04 21:14:40 Cituoti
>> agurks: Gynyboj pasitaiko kliurku, pasitaiko prastesniu macu, bet visumoj asmeninej gynyboj JV patobulejes, ryskiausios jo spragos P&R gynyba. O kas del indelio ir lukesciu, tai Jonas ir taip daug duoda. Nezinau ko jie tikisi, bet jis zaidzia maziau nei kiti zinomi lygos centrai, kurie paxalina po 35-38min, Jonas losia 26min ir per ta laika padaro 12+8+1,2bl su puikiu taiklumu 55%/81%. Plius prisimint reikia, kad ir neseriamas kamuoliais kaip kos Vucevicius ar Cousinsas, daugiau maziau beveik visus taskus pats susirenka, keliu alley-oopu neskaitant.
JV per 36min skaiciai atrodo: 16,2pt/ 11,6reb/ 1,7bl. Ir tai statistiskai geriausias sezonas jo, viskas proporcingai kyla su kiekvienais metais. Nezinau ko dar is jo galima noret, pagal savo saukima, lukescius jis ispildes, kai baigsis naujoko kontraktas ir pasirasys nauja ilgalaiki - bus vertinamas 13-14kk i metus. Labai realu, kad viena diena gali ir ASG sudalyvaut, bo komanda dar ilgai bus gera, o Jonis jaunas.
Tatai suma sumarum viskas su juo gerai, sukeisk vietom komandas su Vuceviciaus ir JV dar labiau uzpildytu statsu grafas, bet demesio gauna kaip koks Kaboklas... as Raptoriu prenumeruoju viska kas imanoma, tai ir keista, kad hype`o jokio nebera ir apskritai demesio jokio, nors ir anglu patobulines ir zaidzia gerai, patikimai. Is kitos puses gal kaip tik gerai - nosytes neuzries, daugiau tiesioginiam darbui koncentruotis gali.
agurks2014-12-04 15:07:54 Cituoti
o del Deroziaus, tai bbz, daug Toronto fanu mano, kad jo trauma gal net i nauda Raptors, daugiau komandinio zaidimo bus. Jei ir vertas kas nors is Toronto i ASG patekti, tai Lowry.
agurks2014-12-04 15:06:10 Cituoti
todel, kad statistiskai is JV buvo daug daugiau tikimasi, niekas neziuri, kad reptiliju gynejai nesugeba per aukstus zaisti. Plius Jonas pastaruoju metu duobelej, ok, puolimas puolimu, bet tiek gynyboj ji vakar Kanteris apzaide (ko pries tai niekada nebuvo), tiek kamuolius renka vangokai.
2014-12-04 03:09:01 Cituoti
"DeMar is our best defensive player so Kyle has a little more responsibilities as well as T-Ross, me and everybody else," said Grievis Vasquez"

Kad patobulejes ginantis, tai taip, kad overall neblogai ginas irgi sutikt galima, bet "best defensive player"? Nezinau, nezinau... as no expert, bet James Johnsonas, Hayes(pries tam tikrus bigus), Rossas(pries lengvesnius, smulkesnius) ir Lowry atrodo ne ka prasciau gynyboj, jei vertint visa lygsiolini sezona.
Mazu po biski pradedama boostint DeMara kaip elitini defenderi, kas suteiks jam papildomu balu patenkant i ASG ir galbut ALL-NBA kuria rinktine.
Meanwhile apie JV treciais metais tylu, ramu, interviu duoda ir buna imesti Raptoriu profily mazdaug 3x reciau nei debiutini sezona. Kur hype`as? Zmogus zaidzia gerai, uztikrintai, tobuleja, bet atrodo niekas nemato, nepastebi. Idomiai su media dirbama.
2014-12-03 17:55:24 Cituoti
Įdomus skaitinys apie NBA konferencijų disbalanso problemą. Panašu kad NBA vadovybė ir savininkai iš tikrųjų pradėjo rimtai svarstyti šitą klausimą

Zach Love [Grantland]: Searching for Balance: The NBA’s Lopsided Conference Problem
http://grantland.com/the-triangle/searchi ng-for-balance-the-nbas-lopsided-conference-proble m/
2014-12-02 13:09:44 Cituoti
>> Ponulis tromoos: 76ers gogo for the record!!!
2014-12-02 00:06:52 Cituoti
Keisis geriausias menesio treneris rytuose.
Vakaruosna Memfio noname`as.
senas_naujas2014-11-29 16:29:35 Cituoti
Tas Antetokounmpo dvizingsnis nuo trajako ir layupas is po krepsio kazkas nerealaus buvo.
agurks2014-11-29 16:20:20 Cituoti
derozanas iskrito, tikiuosi raptoriu zaidimo pagerejimo :)
2014-11-29 11:42:08 Cituoti
5 on 5: Best of First Month
http://espn.go.com/nba/story/_/page/5-on-5- 141128/best-team-player-first-month
Ekspertas_Deivis2014-11-29 11:34:12 Cituoti
Bucks smagiai sulošė, dviženklius taškų skaičius surinko tik atsarginiai. Pagal atsarginių pelnomus taškus Milvokis yra berods 1 vietoje visoje NBA. Kas apie tai būtų pagalvojęs prieš sezoną? Net Dudley, kuris akivaizdžiai sustorėjęs pakilęs nuo suolo įneša savo indėlį. Akivaizdu, kad Kiddas nėra jau toks blogas treneris, kokiu galėjo pasirodyti praėjusį sezoną. Vis tik perėmė prasčiausią NBA komandą, kuri per vasarą nepasipildė jokiu labai rimtu žaidėju ir padarė iš jos tvirtą vidutiniokę
2014-11-28 08:32:34 Cituoti
>> Jupiler: Tas tai taip, bet pointas tame, kad jei kas butu siules taip ant smugio spet, kas turi 2`a pagal ilguma streak`a, tai nu tikrai nebuciau spejes atlantos(cia jei be isvedziojimu), buciau spejes kokius Mavs, Bulls...
Jupiler2014-11-28 04:37:02 Cituoti
>> Ponulis tromoos:
O manęs nestebina jei iš tikro. Va pernai tai galėjo netyčia ir nepakliūt, bet visus sezonus iki to juk buvo Joe Johnsono & Josh Smith komanda, rytų konfos underdogai - apie juos kažkaip visi pamiršdavo, aišku realiai Atlanta ir neturėjo šanso laimėt rytuose, visgi bet kam galėjo pridaryt bėdų.
2014-11-28 00:19:59 Cituoti
Skaiciau straipsniuka apie ilgiausiai tebesitesiancias serijas patenkant i PO. Pirma vieta naturalu Spurs (17 is eiles), antroj vietoj... likau nustebintas - Hawks (7 metai is eiles)! 3vieta dalijas Heat su Bulls - po 6pastaruosius sezonus patenka i PO.
2014-11-27 20:44:37 Cituoti
>> Ekspertas_Deivis: Nemaciau rungtyniu, kaip ten kuris sustovejo, bet STATISTISKAI pasirodymai nera panasus: vienas FG- 5/12 (42%) ir 0to, kitas 4/14(28%) ir 6to; Parkeris 16eff, Wigginsas 9eff.
Ekspertas_Deivis2014-11-27 17:52:52 Cituoti
Vakar pirmą kartą kaip NBA profesionalai susitiko du pirmieji šaukimai - Parkeris ir Wigginsas.
Jabari - 36 minutės, 11 taškų (5/12 dvit., 1/1 baud.), 7 atkovoti, 1 perimtas kamuolys, 3 rezultatyvūs perdavimai, 1 blokas, 0 klaidų.
Andrew - 39 minutės, 14 taškų (2/10 dvit., 2/4 trit., 4/8 baud.), 8 atkovoti ir 1 perimtas kamuolys, 4 rezultatyvūs perdavimai, 2 blokai, 6 klaidos.

Pasirodymai labai panašūs, gal vos vos geriau atrodė Parkeris, tuo labiau, kad Milvokis laimėjo. Nors jei žiūrėti į visą sezoną apskritai, labiau stebina Wigginsas, o Parkeris šiek tiek nuvilia. Taip sakau todėl, kad prieš einant į lygą Parkeris buvo vadinamas žaidėju, kuris jau dabar pasiruošęs įnešti didelį vaidmenį, o Wigginsas vadintas žaidėju su didžiuliu potencialu - bet labiau ateities projektas, tuo labiau, kad ir Minesotoje SF pozicijoje smarkus perteklius, reikia konkuruoti su Breweriu, Budingeriu, Shabazzu.

Pačios rungtynės iš vilkų pusės buvo labai keistas, nes buvo aktyvus vos vienas įžaidėjas ir vienas vidurio puolėjas. Taip LaVine gavo progą žaisti beveik 37 minutes ir sužaidė geriausią karjeros mačą - 12 taškų, 4 perdavimai. Tikrai patiko, ką jis darė aikštėje. Žaidė ramiai, užtikrintai, be reikalo neaštrino ir netraukė antklodės ant savęs. Smagesnė situacija buvo, kai Zachas sėdėjo ant suolo, mat tada įžaidėju buvo... Corey Breweris :) Turbūt pirmą kartą karjeroje. Bet ir jis gana neblogai atrodė, žaidimas negriuvo.
Centre situacija panaši. Diengas praktiškai nežiūrėjo į krepšį, o tas minutes kai ilsėjosi jį pavadavo Anthony Benettas. Irgi neblogas vaizdelis. Šiaip žaidimas praktiškai visą mačą ėjo lygiai, tik paskutinėmis minutėmis Milvokis buvo paleistas.
DaGger2014-11-27 05:57:49 Cituoti
Motiejukas ką tik sužaidė karjeros mačą :O
Gedas20042014-11-23 18:58:04 Cituoti
>> Anbo: Vertinant taip išvis neįmanoma nieko prognozuot - gyvenę dabartinėj epochoj Russelas ir Chamberlainas galbūt išvis nebūtų krepšininkai. Tai, kokios aplinkybės lėmė jų pasirinkimus jais tapti irgi yra labai svarbus veiksnys, todėl klijuoti jiems papildomų atributų ar sugebėjimų permetant į šią epochą negalima (paprasčiausiai tai nėra įmanoma). Jie buvo kokie buvo - dominuojantys savo laiku, bet tuo pačiu ir ribojami savo laikmečio.

Dėl žmonių proto, čia atskira diskusija - nemanau, kad žmonės yra protingesni, bet collective knowledge plečiasi sulyg kiekviena karta, tas pats galioja ir sporte.
senas_naujas2014-11-23 18:49:46 Cituoti
>> agurks:
nesutinku. Manau siuo metu krepsininkai yra praktiskai zmogaus galimybiu ribas pasieke atletai. Jais nebuvo nei Wilt'as, nei Russelas nei Abdul-Jabbaras.

Gaila, kad turim labai nedaug video is tu laiku, bet jei tiketi bent puse to, kas yra pasakojama apie Wilta, tai atletiskumu jam net ir dabartineje NBA lygoje nelabai kas prilygtu. O ir nepamirsk fakto, kad jis buvo apie 214-216 cm ugio.

>> Anbo:
Nesutinku, kad Russellas geriausias. Nepaisant visu ju titulu, lyginant su kitais legendiniais zaidejais jis buvo gan ribotu galimybiu. Puiki gynyba ir zemiau, nei vidutiniskas zaidimas puolime. Tiesiog puikiai susiklosciusiu aplinkybiu deka jis tapo labiausiai tituluotu zaideju lygoje.
2014-11-23 17:52:19 Cituoti
>> Gedas2004: kokia problema būtų jiems evoliucionuoti? ta prasme tu rimtai galvoji kad dabartiniai žmonės yra stipresni ir protingesni nei prieš 50 metų? pagal tokią logiką prieš 200 metų pasaulyje turėjo yvento bezdžionės :)
Gedas20042014-11-23 17:45:32 Cituoti
>> barsuk: Aišku, kad patikrinti iki galo nėra ir nebus galimybių - bet yra veiksniai, į kuriuos reikia atsižvelgt, o šiuo atveju jie yra daugiau nei akivaizdūs.

>> Anbo: Nesakau, kad jie negalėtų prisitaikyt ir būtų elitiniai krepšininkai, bet sportas evoliucionuoja - žaidėjai tampa stipresni, techniškesni, greitesni ir taiklesni. Tą patvirtino ne vienas buvęs krepšininkas, teigiantis, kad pvz. dalykai, kuriuos dabar su kamuoliu išdarinėja gynėjai (ir ne tik) yra žymiai pažengę.

Tiesiog atsiranda žaidėjų, kurie savo epochą pralenkia ir tampa išskirtiniais, bet tai nereiškia, kad jie tampa pranašesni lyginant su šių dienų krepšininkais.
2014-11-23 15:29:46 Cituoti
>> agurks: tai jeigu Wiltas, Russelas ar Oscaras žaistų dabar, jie irgi pasiektų savo galimybių ribas

IMHO geriausi žaidėjai būtų TOP žaidėjai bet kurioje eroje
barsuk2014-11-23 15:24:29 Cituoti
>> Gedas2004:
Čia tik tavo mintis, nepagrįsta jokiais argumentais. Mes to nežinome, nes nėra jokių priemonių tą NUOMONĘ patikrinti. O kadangi jų nėra, čia paprasta spekuliacija.
agurks2014-11-23 13:10:07 Cituoti
>> Anbo: nesutinku. Manau siuo metu krepsininkai yra praktiskai zmogaus galimybiu ribas pasieke atletai. Jais nebuvo nei Wilt'as, nei Russelas nei Abdul-Jabbaras.
LBJ yra idealus fiziniu savybiu ir krepsinio supratimo derinys. Jo pralose cavs'ai vakar, vycka sako, kad Varejao maude Jona, o teisybe tame, kad reptilijos visais budais uzdarinedavo kelia LBJ link krepsio, tas ir surasdavo brazila. Aikstes matymas lebrono yra fenomenalus. Jam truksta zudiko instinkto, kuri Jordanas turejo. Neleido vakar torontas jam is po krepsio versti, tai ir mete is vidutinio ir nepataike.
Puslapiai: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35
Naujienos ir pranešimai iš krepšinio pasaulio
    
Ką šiuo metu klausotės? (2364)
Siekiant atkurti senosios versijos turini ir diskusijas, sukuriau jusu jau speta pamegti tema. Taigi visi melomanai maloniai laukiami su savo zanro repertuarais.https://www.youtube.com/watch?v=5_LxyhC
Vilniaus Lietuvos rytas: naujienos, diskusijos (827)
Vilniaus Lietuvos ryto komandos naujienų aptarimas
NBA 2014-2015 (1022)
Diskusija skirta aptarti NBA 2014-2015 sezoną
EuroBasket 2015
EuroBasket 2015 (56)
EuroBasket 2015 diskusijos, rinktinių bei žaidėjų apžvalgosOficialus puslapis: http://www.eurobasket2015.org/Kokios būtų jūsų prognozės ir pamastymai?
Nauja Eurobasket.lt versija (755)
Paleidžiame naują eurobasket.lt programinę versiją. Kol kas - testuojame
Klaipėdos Neptūnas: naujienos, diskusijos (82)
Bandau pakurti diskusijos temą apie Neptūną. 
Statymai, patarimai, pagalba
Statymai, patarimai, pagalba (34)
Statymai, lažybų patarimai, nuomonės, bei sezoninės diskusijos apie krepšinį, sportines formas, traumos, galimybes ir visą kitą kas liečia sporto ir lažybų pasaulį.Didžiausia Lietuvos
Užeik papliotkinsim
Užeik papliotkinsim (15)
Trumpai dRUTAI linksmai rIMTAI, apie viska ir nIEKA! Pirmiausia buva ZODIS .,,,,,. po to seke SoDOMA ir GoMORA, po to zmones isrado aUKSA, eme slept jy dantyse, atsirado ir dVIRATIS, eme i visi savus tarpkojus
NCAA 2014-2015 (72)
Kadangi šiemet turbūt atsiras nemažai norinčių sekt Domanto žaidimą Gonzagoj, manau verta turėt atskirą temą. 
Krepšinio apklausa (8)
Nedidelė apklausahttp://apklausa.lt/f/krepsinio-zurnalas-7jw5ewm.fullpage
Eurolygos nugalėtojas (11)
Siūlau pasisakyti už vienintelę komanda, aš manau, kad CSKA
ESPN Fantasy league (120)
Sveiki,Ar butu aktyviu NBA fanu, kurie noretu sudalyvauti ESPN Fantasy manager'yje? Pakurciau Eurobasket.lt lyga. Kartroju reikia zmoniu, kurie butu aktyvus ir nemestu visko po poros savaiciu.Lauksiu
World Cup 2014 Spain (87)
na ka, matau niekas neuzvede temos, bandysiu as.Delfi yra labai idomus interviu su Kazlausku. Atskleidzia idomiu praeities detaliu ir kodel zaidimas dabar toks sunkus.

Vartotojo meniu
Diskusijos
Krepšinio torentai (220) 10.22 16:33
Ką šiuo metu klausotės? (2364) 12.19 00:07
NBA 2014-2015 (1022) 01.08 18:51
EuroBasket 2015 (56) 01.09 07:15
Nauja Eurobasket.lt versija (755) 11.17 15:45
Apie
Draugaukime