Naujienos kraunasi...

P.Motiejūnas: "Bendruomenė palanki tiems, kas padeda komandai tobulėti"

P.Motiejūnas: "Bendruomenė palanki tiems, kas padeda komandai tobulėti"
Geros emocijos lemia marketingo kampanijų sėkmę. Taip sako ne tik verslą atstovaujantys marketingo specialistai, bet ir mokslininkai. Įrodyta, kad reklamos veiksmingumas padidėja iki 40%, kai ji transliuojama teigiamame emociniame kontekste. Šiuo mokslo įrodytu faktu tiki su „Žalgirio“ arena ir klubu bendradarbiaujantys prekių ženklai: emocijos, patiriamos renginiuose, leidžia būti geriau pastebėtiems ir palankiau vertinamiems.

UAB „Švyturys-Utenos alus“ jau įsitikino teigiamo emocinio konteksto nauda ir svarba. Viena įsimintiniausių bendrovės suorganizuotų akcijų reklamuojant prekių ženklą „Utenos Radler Nealkoholinis“ vyko š. m. balandžio 24 d. per Kauno „Žalgirio“ ir Pirėjo „Olympiacos“ rungtynes. Atvykę sirgaliai ant kėdžių rado žalius, pagrindinės „Žalgirio“ komandos spalvos, marškinėlius, kurie ne tik simbolizavo istorinę dvikovą Eurolygoje, tačiau ant kurių taip pat puikavosi ir minėto prekių ženklo logotipas.

Paulius Motiejūnas, Kauno „Žalgirio“ ir „Žalgirio“ arenos direktorius, sako, kad „Švyturys-Utenos alus“ pačiu tinkamiausiu metu išnaudojo sezono kulminacijos akimirką, dovanotus marškinėlius apsivilkę sirgaliai buvo pakilioje emocinėje būsenoje, kaip ir šimtai žaliai nusidažiusią areną per televiziją stebėjusių ir „Žalgirio“ komandą palaikiusių žiūrovų.

„Teigiamos emocijos liejosi per kraštus ir rungtynių metu, ir po jų socialinėje erdvėje, – sako Laimis Balčiūnas, „Švyturio-Utenos alaus“ marketingo direktorius. – Sunku net įvertinti, kiek sirgalių dar asmeniškai dalinosi šia istorija su draugais, bendradarbiais, šeimos nariais, rodė jiems marškinėlius. Jais vilkinčius sirgalius buvo galima išvysti ir per kitas „Žalgirio“ rungtynes. Tai parodo kaip pozityviai buvo priimta ši iniciatyva.“

Paklaustas, kokios naudos ši akcija suteikė bendrovei, L.Balčiūnas sako, kad tokius veiksmus nelengva vertinti, nes jie neturi aiškiai pamatuojamo efekto, tačiau jis tiki, kad teigiamos emocijos ir asociacijos sustiprino prekių ženklo įvaizdžio fundamentalius parametrus, padarė jį priimtinesnį vartotojams.

„Vien pažiūrėjus, kiek mūsų prekių ženklas dėl to gavo dėmesio ir sirgalių sugeneruoto teigiamo turinio socialinėje žiniasklaidoje, galima tvirtinti, kad idėjos įgyvendinimas tikrai atsipirko“, – tikina L.Balčiūnas.

„Žalgirio“ komandą palaikančios bendruomenės narių emocijų kardiograma yra identiška, nes visus vienodai į euforiją pakelia taiklūs metimai, o į neviltį varo nereikalingos pražangos. Bendruomenė palanki tiems, kas padeda komandai tobulėti ir kas yra matomi komandos kontekste, nes bendruomenės nariai žino, kad toks prekių ženklas turi tokius pat tikslus, kaip ir jie. Marškinėliai, o kartu ir prekių ženklas, asocijuojasi su ne tik su pergale, bet ir su emocijų, patirtų tuo metu arenoje, visuma, jie nešiojami iki šiol, saugomi, juos sirgaliai velkasi per kitas rungtynes, tikėdamiesi iškovoti pergalę. Dar dabar bendraujant su rėmėjais ne vienas užsimena būtent apie šią aktyvaciją, klausdami, ar ateityje kažką panašaus planuojame kartoti“, – šypsosi P.Motiejūnas.

Emocijų įtaka pastebimumui

2017 m. „Yahoo Inc“ atliktas mokslinis tyrimas atskleidė, kad reklamos poveikis gali padidėti net iki 40% jei ją matantys vartotojai yra geroje nuotaikoje. Tyrimas buvo atliktas naudojant specialią programą, kuria buvo apklausti daugiau kaip 4.000 respondentų JAV, Jungtinėje Karalystėje, Kanadoje ir Vokietijoje. „Yahoo“ komanda sugebėjo nustatyti ne tik emocinio konteksto svarbą, bet ir kad tam tikru metu tam tikros emocijos yra ryškesnės.

Tyrimas parodė, kad kai vartotojai yra optimistiškai nusiteikę, jie 24% labiau patenkinti turiniu apskritai, 40% labiau tikėtina, kad reklama, ypač skaitmeninė, bus labiau paveiki. Būdami geros nuotaikos tiriamieji 30% pozityviau reagavo į video reklamą, 28% – į turinio marketingą ir 20% – į tikslinį marketingą.

Kitas tyrimas, atliktas australų bendrovės „Galaxy Research“ parodė, kad emocinis kontekstas tiesiogiai susijęs su prekių ženklo patikimumu, t. y. vartotojai labiau pasitiki prekių ženklu, kai jį pamato teigiamame emociniame kontekste. Negana to, tyrimas atskleidė, kad vartotojai net 50% labiau yra linkę pirkti to ženklo, kuriuo pasitiki, produkciją.

„Prekių ženklui dalyvaujant ne kaip stebėtojui, o kaip emocijos kūrėjui, galimybės užsitikrinti pastebimumą ir patikimumą vartotojo akyse žymiai padidėja. „Žalgirio“ arenoje teigiamų emocijų kūrimui sudaromos visos sąlygos: nuo pramogų žiūrovams arenoje iki meninio šou per ilgąją pertrauką ar specialiųjų efektų per komandos pristatymą. Taigi tokiais pozityviais momentais pastebėtas prekių ženklas susiejamas su maloniomis emocijomis ir yra geriau įsimenamas“, – tvirtina P.Motiejūnas.

Gerą nuotaiką kūrė konkursu

Į nepamirštamas pozityvias emocijas rengdama marketingo kampanijas orientuojasi ir UAB „Olympic Casino Group Baltija“, žinoma prekių ženklais „Olybet“ ir „Olympic Casino“. Jau trejus metus sporto lažybų prekių ženklas „Olybet“ rengia konkursą „Skrisk su „Žalgiriu“, kurio pagrindinis prizas – skrydis su Kauno „Žalgirio“ komanda į Eurolygos išvykos rungtynes aukščiausios klasės lėktuvu.

„Nors kelionę gali įsigyti bet kuris norintis, ji finansiškai įkandama ne kiekvienam, tad proga dalyvauti konkurse pasinaudoja daugybė žmonių. Prizas – ne tik skrydis, bet ir gyvenimas komandos ritmu dvi dienas: susitikimai su žaidėjais, gyvenimas tame pačiame viešbutyje, dovanos, dalyvavimas rungtynėse, įsiliejimas į komandos kasdienybę ir paslaptingo komandos kelionių gyvenimo pažinimas bei laisvas laikas žymiausiuose Europos krepšinio miestuose“,  – pasakoja P.Motiejūnas.

„Tapdami Kauno „Žalgirio“ rėmėju siekėme supažindinti sirgalius su savo prekių ženklu, būti dar arčiau sporto aistruolių, – teigia Vytautas Romeika, „Olympic Casino Group Baltija“ Rinkodaros ir pardavimų skyriaus vadovas. – Norėjome, kad mūsų prekių ženklas kurtų teigiamas ir išskirtines emocijas. Siekėme komunikuoti su savo esamais ir potencialiais vartotojais, įtraukti juos dalyvaujant konkursuose ir laimint prizus. Iš siekio vartotojams suteikti dar daugiau teigiamų emocijų ir gimė šis projektas.“

Kadangi „Olybet“ tikslas – užmegzti kontaktus su naujais klientais, kas gan sudėtinga taikantis prie naujojo duomenų apsaugos reglamento, konkurso dėka sporto aistruoliai – potencialūs klientai – mielai dalinosi kontaktiniais duomenimis mainais į dalyvavimą konkurse dėl neeilinio prizo. Tačiau tai ne vienintelis pasiektas rezultatas. Anot V.Romeikos, didžiausia siekiamybė, kad konkursą laimėjęs asmuo ateityje sietų visas turėtas kelionės patirtis su prekių ženklu, pasakotų kitiems, kaip tapo šios patirties ambasadoriumi. Tai viena geriausiai veikiančių prekių ženklo reklamų – patirties dalijimasis iš lūpų į lūpas.

V.Romeika priduria, kad, siekdama didinti „Olybet“ prekių ženklo žinomumą, bendrovė orientavosi į geras emocijas: „Siekėme sukurti išskirtinį turinį, kuris perteiktų nesuvaidintas teigiamas emocijas. Manome, kad tą mums pavyko padaryti, mat visų be išimties laimėtojų įspūdžiai buvo teigiami. Ne vienas jų šią kelionę pavadino įsimintiniausia savo gyvenimo išvyka. Tikram krepšinio aistruoliui turbūt nieko nėra geriau, kaip būti taip arti savo mėgstamiausių atletų bei spausti jiems ranką, tačiau sirgaliai retai turi galimybių palaikyti savo mylimą komandą išvykos rungtynėse. Suteikę geras emocijas galime džiaugtis rezultatais: ne tik padidėjusiu prekės ženklo žinomumu, bet ir naujais gerą patirtį turinčiais klientais.“

Mato bendradarbiavimo naudą

V.Romeika ir L.Balčiūnas tikina, kad partnerystė su „Žalgiriu“ prisideda prie dinamiškos ir teigiamas patirtis suteikiančios įmonės įvaizdžio formavimo, padeda pasiekti sporto aistruolius ir paversti juos savo klientais, būti arčiau jų bei kurti išskirtinį turinį. „Olybet“ ir „Švyturys-Utenos alus“ planuoja tęsti bendradarbiavimą ir kurti geras emocijas krepšinio gerbėjams.

„Žalgiris“ yra visos Lietuvos krepšinio klubas. Nesvarbu kuriame mieste gyveni ir už kokią vietinę komandą sergi – visada palaikai „Žalgirį“ jam kaunantis su užsienio varžovais, – tvirtina L.Balčiūnas. – Mūsų įmonė yra viena seniausių ir ištikimiausių lietuviško krepšinio rėmėjų, todėl grįžti prie laikinai nutrūkusio šio klubo rėmimo buvo pasvertas ir tikslingas ėjimas siekiant išlaikyti stiprias asociacijas su Lietuvos krepšiniu. Tikrai neabejoju, kad ir ateityje turėsime abipusiai naudingų projektų, kurie nudžiugins komandos sirgalius.“

Naujienos ir pranešimai iš krepšinio pasaulio
    
Po lengvo pasivaikščiojimo Trinchieri vardijo, ko nori iš naujoko, o Šeškus baisėjosi: man gėda
Po lengvo pasivaikščiojimo Trinchieri vardijo, ko nori iš naujoko, o Šeškus baisėjosi: man gėda
LKL reguliariojo sezono nugalėtojų vardo link užtikrintai artėjantys Kauno „Žalgirio“ (23-3) krepšininkai sekmadienį net namuose 101:57 nepasigailėjo Jonavos „CBet“
Naujoko debiuto sulaukęs "Žalgiris" rekordiniu skirtumu nušlavė jonaviečius
Naujoko debiuto sulaukęs "Žalgiris" rekordiniu skirtumu nušlavė jonaviečius
Kauno „Žalgiris“ (23-3) labai lengvai papildė pergalių sąskaitą Lietuvos krepšinio lygoje („Betsafe-LKL“) ir namuose 101:57 (30:15, 21:10, 26:13, 24:19) sutrypė Jonavos
Urbonas uteniškiams užkūrė pirtį, bet "Šiauliai" krito paskutinę minutę
Urbonas uteniškiams užkūrė pirtį, bet "Šiauliai" krito paskutinę minutę
Žydrūnas Urbonas stojo į kovą su klubu, kuriame praleido keliolika metų, tačiau puikiai pažįstama aplinka jo komandai svarbios pergalės neatnešė.Oliverio Kostičiaus treniruojama Utenos
Dominavęs "Rytas" privertė Mažeikių klubą kristi trečiąsyk paeiliui
Dominavęs "Rytas" privertė Mažeikių klubą kristi trečiąsyk paeiliui
Vilniaus „Ryto“ (22-5) komandai neprireikė pilnos sudėties, kad įveiktų Mažeikių „M Basket-Delamode“ (11-16) ekipą.Lietuvos krepšinio lygos („Betsafe-LKL“)
Į rikiuotę grįžęs Žagaras: mūsų tikslas gal ir būti finale
Į rikiuotę grįžęs Žagaras: mūsų tikslas gal ir būti finale
Ilgai lauktas sugrįžimas įvyko. Vilniaus „Wolves Twinsbet“ legionierius iš Latvijos Artūras Žagaras po sunkios traumos šeštadienį „Betsafe-LKL“ čempionato
Prienuose – ilgai lauktas Žagaro sugrįžimas ir triuškinanti "Vilkų" pergalė
Prienuose – ilgai lauktas Žagaro sugrįžimas ir triuškinanti "Vilkų" pergalė
„Betsafe-LKL“ čempionatas vienam vakarui sugrįžo į Prienus, kur dominavo latvių talento sugrįžimo sulaukę Vilniaus „Wolves Twinsbet“ (19-8) krepšininkai. Šeimininkų
Į Lietuvą jau atvykęs "Žalgirio" naujokas paaiškino, kuo gali padėti kauniečiams
Į Lietuvą jau atvykęs "Žalgirio" naujokas paaiškino, kuo gali padėti kauniečiams
Kauno „Žalgirio“ gretas ketvirtadienį oficialiai papildęs 28-erių metų 203 cm ūgio Demetre Riversas jau penktadienio popietę pasiekė Lietuvą.Su antra puse ir šuniu į Vilniaus
Praėjusį sezoną atsimenantis Beručka: nemanau, kad yra didelis skirtumas su kuo žaisti
Praėjusį sezoną atsimenantis Beručka: nemanau, kad yra didelis skirtumas su kuo žaisti
Po susidariusios pertraukos tvarkaraštyje Vilniaus „Wolves Twinsbet“ šeštadienį grįžta į šalies čempionato kovas ir priims į svečius atvykstančią Pasvalio
"Žalgirio" arena – trečia lankomiausia Eurolygoje, užpildymas siekė beveik 100 procentų
"Žalgirio" arena – trečia lankomiausia Eurolygoje, užpildymas siekė beveik 100 procentų
Eurolygos varžybų lankomumas išaugo beveik 20 proc., o Kauno „Žalgiris“ pagal šį rodiklį užėmė trečią vietą, rašo Krepšinis.lt.Eurolyga paskelbė, kad
Mažeikiškio Antetokounmpo pokalbiai su teisėju, treneriu ir komandos draugais
Mažeikiškio Antetokounmpo pokalbiai su teisėju, treneriu ir komandos draugais
„Betsafe-LKL TV“ dėmesio sulaukė Mažeikių „M Basket Delamode“ žaidėjas Alexas Antetokounmpo.Jauniausias iš brolių Antetokounmpo, rungtynių metu naudojo sportininkams
Generolui atiduota pagarba: Vilniuje iškelti "Ryto" legendos Eidsono marškinėliai
Generolui atiduota pagarba: Vilniuje iškelti "Ryto" legendos Eidsono marškinėliai
Ketvirtadienio vakarą Vilniaus „Rytas“, minėdamas 15-ąsias triumfo Europos taurėje metines, LKL rungtynių su Šiaulių „Šiauliais“ ilgosios pertraukos metu savo
Oficialu: "Žalgirio" gretas sustiprino amerikietis (Jankūno komentaras)
Oficialu: "Žalgirio" gretas sustiprino amerikietis (Jankūno komentaras)
Traumų išretintą Kauno „Žalgirio“ puolėjų liniją netrukus papildys naujokas. Lietuvos čempionų klubas iki sezono pabaigos pasirašė sutartį su 203 cm ūgio amerikiečiu
"Rytas" pagerbė legendą, įveikė "Šiaulius" ir pristatė jauniausią savo debiutantą
"Rytas" pagerbė legendą, įveikė "Šiaulius" ir pristatė jauniausią savo debiutantą
Vilniaus „Rytas“ (21-5) sužaidė ypatingas rungtynes Lietuvos krepšinio lygoje („Betsafe-LKL“), pergale paženklindamas Chucko Eidsono pagerbimą.Vilniečiai savo arenoje 83:74 (24:18,
Visų laikų LKL rekordą pagerinęs Ebo nukalė triukšinančią pergalę
Visų laikų LKL rekordą pagerinęs Ebo nukalė triukšinančią pergalę
Lietuvos krepšinio lygoje („Betsafe-LKL“) netikėtu rezultatu ir rekordu baigėsi dviejų antrosios lentelės dalies klubų susidūrimas. Kėdainių „Nevėžis-Optibet“
"Neptūno" gretose – gynėjas iš Graikijos
"Neptūno" gretose – gynėjas iš Graikijos
Klaipėdos „Neptūnas” pasikvietė 24 metų graiką Georgios Kamperidis, su kuriuo sutartis sudaryta iki sezono pabaigos. „Nusprendėme prieš svarbiausias kovas Lietuvos krepšinio
LKL klubai vienijasi labdaros turui "Už pergalę gyventi" (Kaukėno komentaras)
LKL klubai vienijasi labdaros turui "Už pergalę gyventi" (Kaukėno komentaras)
Lietuvos krepšinio lygos („Betsafe-LKL“) kubai vienijasi labdaros turui ir skelbia naują iniciatyvą – labdaros turą „Už pergalę gyventi“.Per artimiausias kelias
Akistatos su sūnumi laukiantis Urbonas: jis man sakė: atvažiuosite, gausite malkų
Akistatos su sūnumi laukiantis Urbonas: jis man sakė: atvažiuosite, gausite malkų
„Šiaulių“ komanda išgyvena sudėtingą savaitę: pirmadienį sužaistos rungtynės su Kėdainiu „Nevėžiu-Optibet“, o dabar prieš akis – kovos su Vilniaus
Sezono mačą sužaidęs Ebo – apie sunkų laikotarpį dėl situacijos tėvynėje bei teorines kėdainiečių viltis
Sezono mačą sužaidęs Ebo – apie sunkų laikotarpį dėl situacijos tėvynėje bei teorines kėdainiečių viltis
„Betsafe-LKL“ reguliariajame sezone likus vos kelioms savaitėms, turnyrinės lentelės apačios klubai kabinasi į paskutiniuosius šiaudus vilties pasiekti atkrintamąsias varžybas.Pasvalio
Trinchieri mojavo protokolu: nesitikėjau tokio teisėjavimo krepšinio šalyje (pretenzijų turėjo ir Vovoras)
Trinchieri mojavo protokolu: nesitikėjau tokio teisėjavimo krepšinio šalyje (pretenzijų turėjo ir Vovoras)
38 pražangos ir penki jų limitą išnaudoję vienos komandos krepšininkai – Andrea Trinchieri teatrališkai tvirtino tokio atvejo per savo karjerą nepamenantis, užtat ilgai
Net penkių žaidėjų dėl pražangų netekęs "Žalgiris" krito 50 minučių trileryje
Net penkių žaidėjų dėl pražangų netekęs "Žalgiris" krito 50 minučių trileryje
Įsibėgėjusio Klaipėdos „Neptūno“ (14-12) įspūdingo grožio trileryje, trukusiame 50 minučių, nesustabdė ir Kauno „Žalgiris“ (22-3).Georgios Vovoro kariauna
"Lietakabelis" pratęsė kontraktą su vyr. treneriu
"Lietakabelis" pratęsė kontraktą su vyr. treneriu
Panevėžio „7bet-Lietkabelis“ atliko svarbų ėjimą kito sezono komplektacijoje – Aukštaitijos ekipa susitarė su vyr. treneriu Nenadu Čanaku dėl naujos sutarties.Panevėžiečių
Strategas iš Lenkijos pasidalijo savo įspūdžiais apie naują Žalgirio  trenerių mokymų programą
Strategas iš Lenkijos pasidalijo savo įspūdžiais apie naują Žalgirio trenerių mokymų programą
Kauno „Žalgirio“ organizacija plečia savo veiklų diapazoną ir šalia jau kelerius metus vykdomų „Žalgiris Coaching Clinic“ trenerių mokymų prijungė naują programą
LKL paskelbė atkrintamųjų varžybų datas
LKL paskelbė atkrintamųjų varžybų datas
Iki „Betsafe-LKL“ reguliariojo sezono pabaigos liko mažiau nei mėnesis, per šį laiką galutinai paaiškės komandų rikiuotė reguliariajame sezone bei sužinosime
Vienintelį tritaškininką turėjęs "Lietkabelis" į pergalingą kelią grįžo triuškinančiai
Vienintelį tritaškininką turėjęs "Lietkabelis" į pergalingą kelią grįžo triuškinančiai
Lietuvos krepšinio lygoje („Betsafe-LKL“) užtikrintą pergalę pasiekė Panevėžio „7bet-Lietkabelis“ (14-12). Nenado Čanako auklėtiniai savo arenoje laimėjo Aukštaitijos
"Žalgirio" fanai paaiškino, kodėl skandavo prieš Kauno merą nukreiptus šūkius
"Žalgirio" fanai paaiškino, kodėl skandavo prieš Kauno merą nukreiptus šūkius
Sekmadienį, prieš „Žalgirio“ ir „Ryto“ susitikimą krepšinio aikštelėje, žaliai baltų sirgaliai surengė triukšmingą eiseną, kurios metu aštrų
Kėdainiuose laimėję "Šiauliai" įsitvirtino devintoje vietoje
Kėdainiuose laimėję "Šiauliai" įsitvirtino devintoje vietoje
„Betsafe-LKL“ turnyrinės lentelės kaimynų dvikovoje triumfavę „Šiauliai“ (7-18) išsaugojo teorines viltis pasiekti atkrintamąsias varžybas.Žydrūno Urbono
Urbonas registruotas pagrindinėje "Ryto" komandoje (Žibėno komentaras)
Urbonas registruotas pagrindinėje "Ryto" komandoje (Žibėno komentaras)
Pirmadienio popietę Vilniaus „Rytas“ pasidalino naujienomis – prie pagrindinės komandos sudėties LKL kovoms prisijungs FIBA jaunimo Čempionų lygos MVP – Ignas Urbonas.Šį
"Juventus" priekinę liniją sustiprino amerikietis
"Juventus" priekinę liniją sustiprino amerikietis
Prieš lemiamą „Betsafe-LKL“ sezono atkarpą Utenos „Uniclub Casino – Juventus“ sulaukė pastiprinimo puolėjų grandyje. Aukštaitijos klubą papildė 207 cm

Vartotojo meniu
Diskusijos
Krepšinio torentai (220) 10.22 16:33
Ką šiuo metu klausotės? (2364) 12.19 00:07
NBA 2014-2015 (1022) 01.08 18:51
EuroBasket 2015 (56) 01.09 07:15
Nauja Eurobasket.lt versija (755) 11.17 15:45
Apie
Draugaukime