Naujienos kraunasi...

P.Motiejūnas: "Bendruomenė palanki tiems, kas padeda komandai tobulėti"

P.Motiejūnas: "Bendruomenė palanki tiems, kas padeda komandai tobulėti"
Geros emocijos lemia marketingo kampanijų sėkmę. Taip sako ne tik verslą atstovaujantys marketingo specialistai, bet ir mokslininkai. Įrodyta, kad reklamos veiksmingumas padidėja iki 40%, kai ji transliuojama teigiamame emociniame kontekste. Šiuo mokslo įrodytu faktu tiki su „Žalgirio“ arena ir klubu bendradarbiaujantys prekių ženklai: emocijos, patiriamos renginiuose, leidžia būti geriau pastebėtiems ir palankiau vertinamiems.

UAB „Švyturys-Utenos alus“ jau įsitikino teigiamo emocinio konteksto nauda ir svarba. Viena įsimintiniausių bendrovės suorganizuotų akcijų reklamuojant prekių ženklą „Utenos Radler Nealkoholinis“ vyko š. m. balandžio 24 d. per Kauno „Žalgirio“ ir Pirėjo „Olympiacos“ rungtynes. Atvykę sirgaliai ant kėdžių rado žalius, pagrindinės „Žalgirio“ komandos spalvos, marškinėlius, kurie ne tik simbolizavo istorinę dvikovą Eurolygoje, tačiau ant kurių taip pat puikavosi ir minėto prekių ženklo logotipas.

Paulius Motiejūnas, Kauno „Žalgirio“ ir „Žalgirio“ arenos direktorius, sako, kad „Švyturys-Utenos alus“ pačiu tinkamiausiu metu išnaudojo sezono kulminacijos akimirką, dovanotus marškinėlius apsivilkę sirgaliai buvo pakilioje emocinėje būsenoje, kaip ir šimtai žaliai nusidažiusią areną per televiziją stebėjusių ir „Žalgirio“ komandą palaikiusių žiūrovų.

„Teigiamos emocijos liejosi per kraštus ir rungtynių metu, ir po jų socialinėje erdvėje, – sako Laimis Balčiūnas, „Švyturio-Utenos alaus“ marketingo direktorius. – Sunku net įvertinti, kiek sirgalių dar asmeniškai dalinosi šia istorija su draugais, bendradarbiais, šeimos nariais, rodė jiems marškinėlius. Jais vilkinčius sirgalius buvo galima išvysti ir per kitas „Žalgirio“ rungtynes. Tai parodo kaip pozityviai buvo priimta ši iniciatyva.“

Paklaustas, kokios naudos ši akcija suteikė bendrovei, L.Balčiūnas sako, kad tokius veiksmus nelengva vertinti, nes jie neturi aiškiai pamatuojamo efekto, tačiau jis tiki, kad teigiamos emocijos ir asociacijos sustiprino prekių ženklo įvaizdžio fundamentalius parametrus, padarė jį priimtinesnį vartotojams.

„Vien pažiūrėjus, kiek mūsų prekių ženklas dėl to gavo dėmesio ir sirgalių sugeneruoto teigiamo turinio socialinėje žiniasklaidoje, galima tvirtinti, kad idėjos įgyvendinimas tikrai atsipirko“, – tikina L.Balčiūnas.

„Žalgirio“ komandą palaikančios bendruomenės narių emocijų kardiograma yra identiška, nes visus vienodai į euforiją pakelia taiklūs metimai, o į neviltį varo nereikalingos pražangos. Bendruomenė palanki tiems, kas padeda komandai tobulėti ir kas yra matomi komandos kontekste, nes bendruomenės nariai žino, kad toks prekių ženklas turi tokius pat tikslus, kaip ir jie. Marškinėliai, o kartu ir prekių ženklas, asocijuojasi su ne tik su pergale, bet ir su emocijų, patirtų tuo metu arenoje, visuma, jie nešiojami iki šiol, saugomi, juos sirgaliai velkasi per kitas rungtynes, tikėdamiesi iškovoti pergalę. Dar dabar bendraujant su rėmėjais ne vienas užsimena būtent apie šią aktyvaciją, klausdami, ar ateityje kažką panašaus planuojame kartoti“, – šypsosi P.Motiejūnas.

Emocijų įtaka pastebimumui

2017 m. „Yahoo Inc“ atliktas mokslinis tyrimas atskleidė, kad reklamos poveikis gali padidėti net iki 40% jei ją matantys vartotojai yra geroje nuotaikoje. Tyrimas buvo atliktas naudojant specialią programą, kuria buvo apklausti daugiau kaip 4.000 respondentų JAV, Jungtinėje Karalystėje, Kanadoje ir Vokietijoje. „Yahoo“ komanda sugebėjo nustatyti ne tik emocinio konteksto svarbą, bet ir kad tam tikru metu tam tikros emocijos yra ryškesnės.

Tyrimas parodė, kad kai vartotojai yra optimistiškai nusiteikę, jie 24% labiau patenkinti turiniu apskritai, 40% labiau tikėtina, kad reklama, ypač skaitmeninė, bus labiau paveiki. Būdami geros nuotaikos tiriamieji 30% pozityviau reagavo į video reklamą, 28% – į turinio marketingą ir 20% – į tikslinį marketingą.

Kitas tyrimas, atliktas australų bendrovės „Galaxy Research“ parodė, kad emocinis kontekstas tiesiogiai susijęs su prekių ženklo patikimumu, t. y. vartotojai labiau pasitiki prekių ženklu, kai jį pamato teigiamame emociniame kontekste. Negana to, tyrimas atskleidė, kad vartotojai net 50% labiau yra linkę pirkti to ženklo, kuriuo pasitiki, produkciją.

„Prekių ženklui dalyvaujant ne kaip stebėtojui, o kaip emocijos kūrėjui, galimybės užsitikrinti pastebimumą ir patikimumą vartotojo akyse žymiai padidėja. „Žalgirio“ arenoje teigiamų emocijų kūrimui sudaromos visos sąlygos: nuo pramogų žiūrovams arenoje iki meninio šou per ilgąją pertrauką ar specialiųjų efektų per komandos pristatymą. Taigi tokiais pozityviais momentais pastebėtas prekių ženklas susiejamas su maloniomis emocijomis ir yra geriau įsimenamas“, – tvirtina P.Motiejūnas.

Gerą nuotaiką kūrė konkursu

Į nepamirštamas pozityvias emocijas rengdama marketingo kampanijas orientuojasi ir UAB „Olympic Casino Group Baltija“, žinoma prekių ženklais „Olybet“ ir „Olympic Casino“. Jau trejus metus sporto lažybų prekių ženklas „Olybet“ rengia konkursą „Skrisk su „Žalgiriu“, kurio pagrindinis prizas – skrydis su Kauno „Žalgirio“ komanda į Eurolygos išvykos rungtynes aukščiausios klasės lėktuvu.

„Nors kelionę gali įsigyti bet kuris norintis, ji finansiškai įkandama ne kiekvienam, tad proga dalyvauti konkurse pasinaudoja daugybė žmonių. Prizas – ne tik skrydis, bet ir gyvenimas komandos ritmu dvi dienas: susitikimai su žaidėjais, gyvenimas tame pačiame viešbutyje, dovanos, dalyvavimas rungtynėse, įsiliejimas į komandos kasdienybę ir paslaptingo komandos kelionių gyvenimo pažinimas bei laisvas laikas žymiausiuose Europos krepšinio miestuose“,  – pasakoja P.Motiejūnas.

„Tapdami Kauno „Žalgirio“ rėmėju siekėme supažindinti sirgalius su savo prekių ženklu, būti dar arčiau sporto aistruolių, – teigia Vytautas Romeika, „Olympic Casino Group Baltija“ Rinkodaros ir pardavimų skyriaus vadovas. – Norėjome, kad mūsų prekių ženklas kurtų teigiamas ir išskirtines emocijas. Siekėme komunikuoti su savo esamais ir potencialiais vartotojais, įtraukti juos dalyvaujant konkursuose ir laimint prizus. Iš siekio vartotojams suteikti dar daugiau teigiamų emocijų ir gimė šis projektas.“

Kadangi „Olybet“ tikslas – užmegzti kontaktus su naujais klientais, kas gan sudėtinga taikantis prie naujojo duomenų apsaugos reglamento, konkurso dėka sporto aistruoliai – potencialūs klientai – mielai dalinosi kontaktiniais duomenimis mainais į dalyvavimą konkurse dėl neeilinio prizo. Tačiau tai ne vienintelis pasiektas rezultatas. Anot V.Romeikos, didžiausia siekiamybė, kad konkursą laimėjęs asmuo ateityje sietų visas turėtas kelionės patirtis su prekių ženklu, pasakotų kitiems, kaip tapo šios patirties ambasadoriumi. Tai viena geriausiai veikiančių prekių ženklo reklamų – patirties dalijimasis iš lūpų į lūpas.

V.Romeika priduria, kad, siekdama didinti „Olybet“ prekių ženklo žinomumą, bendrovė orientavosi į geras emocijas: „Siekėme sukurti išskirtinį turinį, kuris perteiktų nesuvaidintas teigiamas emocijas. Manome, kad tą mums pavyko padaryti, mat visų be išimties laimėtojų įspūdžiai buvo teigiami. Ne vienas jų šią kelionę pavadino įsimintiniausia savo gyvenimo išvyka. Tikram krepšinio aistruoliui turbūt nieko nėra geriau, kaip būti taip arti savo mėgstamiausių atletų bei spausti jiems ranką, tačiau sirgaliai retai turi galimybių palaikyti savo mylimą komandą išvykos rungtynėse. Suteikę geras emocijas galime džiaugtis rezultatais: ne tik padidėjusiu prekės ženklo žinomumu, bet ir naujais gerą patirtį turinčiais klientais.“

Mato bendradarbiavimo naudą

V.Romeika ir L.Balčiūnas tikina, kad partnerystė su „Žalgiriu“ prisideda prie dinamiškos ir teigiamas patirtis suteikiančios įmonės įvaizdžio formavimo, padeda pasiekti sporto aistruolius ir paversti juos savo klientais, būti arčiau jų bei kurti išskirtinį turinį. „Olybet“ ir „Švyturys-Utenos alus“ planuoja tęsti bendradarbiavimą ir kurti geras emocijas krepšinio gerbėjams.

„Žalgiris“ yra visos Lietuvos krepšinio klubas. Nesvarbu kuriame mieste gyveni ir už kokią vietinę komandą sergi – visada palaikai „Žalgirį“ jam kaunantis su užsienio varžovais, – tvirtina L.Balčiūnas. – Mūsų įmonė yra viena seniausių ir ištikimiausių lietuviško krepšinio rėmėjų, todėl grįžti prie laikinai nutrūkusio šio klubo rėmimo buvo pasvertas ir tikslingas ėjimas siekiant išlaikyti stiprias asociacijas su Lietuvos krepšiniu. Tikrai neabejoju, kad ir ateityje turėsime abipusiai naudingų projektų, kurie nudžiugins komandos sirgalius.“

Naujienos ir pranešimai iš krepšinio pasaulio
    
"Žalgiriui" - puikus šansas nutraukti ilgą nesėkmių seriją (Eurolygos transliacijų tvarkaraštis)
"Žalgiriui" - puikus šansas nutraukti ilgą nesėkmių seriją (Eurolygos transliacijų tvarkaraštis)
Į Kauną atvyksta „Žalgirio“ krepšininkams įkandamas varžovas. Penktadienį žalgiriečiai Eurolygos rungtynėse namie priims „Valencia“ klubą, kuris dar nelaimėjo
Krepšinio ekspertas netiki "Žalgirio" krize: neįveikiamų varžovų nėra
Krepšinio ekspertas netiki "Žalgirio" krize: neįveikiamų varžovų nėra
Per 12 Eurolygos rungtynių iškovotos vos trys pergalės ir užimama priešpaskutinė vieta stipriausių Senojo žemyno klubinių komandų ešalone turėtų nuteikti išties pesimistiškai,
Simboliniai V.Šeškaus marškinėliai bus iškelti į Prienų arenos palubes
Simboliniai V.Šeškaus marškinėliai bus iškelti į Prienų arenos palubes
Prieš pat didžiąsias metų šventes vyksiančios Prienų „CBet“ klubo rungtynės su Kauno „Žalgirio“ ekipa turės ne tik šventišką kalėdinį akcentą.
"Žalgirio" organizacija varžosi dėl 2019-ųjų metų geriausiojo darbdavio titulo (BALSAVIMAS)
"Žalgirio" organizacija varžosi dėl 2019-ųjų metų geriausiojo darbdavio titulo (BALSAVIMAS)
Pastaraisiais metais itin augantis Kauno „Žalgirio“ vardas garsiai skamba visoje Europoje – Paulius Motiejūnas net dvejus metus iš eilės nuskynė geriausio Eurolygos klubo vadovo
"Šiaulių" amerikietis atsimena ir Maidano įvykius: vyravo visiškas chaosas
"Šiaulių" amerikietis atsimena ir Maidano įvykius: vyravo visiškas chaosas
„Betsafe–LKL“ TV komanda kviečia iš arčiau susipažinti su dar vienu lygos krepšininku – „Šiaulių“ amerikiečiu Akeemu Wrightu. 35–erių
Gruodis "Neptūno" stovykloje – gerumo mėnuo
Gruodis "Neptūno" stovykloje – gerumo mėnuo
Klaipėdos „Neptūnas“ šventinį mėnesį pasitinka su gerumo akcijomis. Klubas su partneriais pradžiugins net tris sunkiau gyvenančias šeimas, padovanodami jiems reikalingiausios
LKL savaitės epizodo autorius - ir Š.Jasikevičiaus pasveikinimo sulaukęs Z.LeDay
LKL savaitės epizodo autorius - ir Š.Jasikevičiaus pasveikinimo sulaukęs Z.LeDay
„Betsafe–LKL“ krepšinio sirgaliams serviruoja dar vieną desertą – gražiausius praėjusios savaitės epizodus.Šįsyk penketuką atidaro graži Pasvalio „Pieno
 P.Jankūnas - apie T.Beardo alkūnes, M.Kalnietį lovoje ir garsiuosius ūsus
P.Jankūnas - apie T.Beardo alkūnes, M.Kalnietį lovoje ir garsiuosius ūsus
Krepšinio gerbėjų dėmesio sulaukusi #ŽalgirisOnAir tinklalaidė šią savaitę grįžta su nauju epizodu. Šįkart „Žalgirio“ arenoje įsikūrusioje pokalbių studijoje
"Nevėžis" atsisveikino su jaunu rusu ir įregistravo G.Vasiliauską
"Nevėžis" atsisveikino su jaunu rusu ir įregistravo G.Vasiliauską
Sutartį su jaunuoju rusu turinčiam Krasnodaro „Lokomotiv-Kuban” klubui pakeitus trenerį, Rusijos klubas pradėjo rodyti didžiulį norą susigrąžinti vyrų krepšinyje labai gerai
#TimeOutŽalgiris. Rungtynių su "Rytu" užkulisiai bei M.Levickio įspūdžiai
#TimeOutŽalgiris. Rungtynių su "Rytu" užkulisiai bei M.Levickio įspūdžiai
Sekmadienį Kauno „Žalgirio“ krepšininkai į „Žalgirio“ areną susirinkusiems sirgaliams padovanojo dar vieną pergalę – „Betsafe–LKL“ čempionato
LKL savaitės MVP - neptūnietis, penketuke - nuolatiniai dalyviai bei L.Birutis
LKL savaitės MVP - neptūnietis, penketuke - nuolatiniai dalyviai bei L.Birutis
Klaipėdos „Neptūnas“ tęsia sėkmingą atkarpą „Betsafe–LKL“ pirmenybėse – savaitgalį Tomo Rinkevičiaus auklėtiniai Kėdainiuose prieš vietos „Nevėžį“
"Žalgiris" lemiamu metu įjungė aukštesnę pavarą ir palaužė "Rytą"
"Žalgiris" lemiamu metu įjungė aukštesnę pavarą ir palaužė "Rytą"
Sunkią pergalę prieš principinį varžovą iškovojo ir LKL čempionate nenugalėtas liko Kauno "Žalgiris" (13/0).Šarūno Jasikevičiaus auklėtiniai "Žalgirio"
Š.Jasikevičius gyrė K.C.Riversą, D.Adomaitis kritikavo tvarkaraštį
Š.Jasikevičius gyrė K.C.Riversą, D.Adomaitis kritikavo tvarkaraštį
Kauno „Žalgiris“ sekmadienį savo arenoje 78:72 įveikė Vilniaus „Rytą“ ir LKL čempionate iškovojo 13-ą pergalę iš eilės. Tačiau šios rungtynės iš
Nei į tvorą, nei į mietą: Kauno pareigūnai virto vaiduoklių medžiotojais (komentaras)
Nei į tvorą, nei į mietą: Kauno pareigūnai virto vaiduoklių medžiotojais (komentaras)
Sekmadienį prieš Lietuvos krepšinio lygos (LKL) rungtynes Kaune tarp vietos „Žalgirio“ ir Vilniaus „Ryto“ laikinosios sostinės policija paskelbė stiprinanti pajėgas,
Vos neprisižaidusios "Pieno žvaigždės" išvargo pergalę Alytuje (video komentarai)
Vos neprisižaidusios "Pieno žvaigždės" išvargo pergalę Alytuje (video komentarai)
11 taškų pranašumą per tris minutes iššvaisčiusios Pasvalio „Pieno žvaigždės“ (5/8)iškovojo sudėtingą pergalę dėka Adriano Bowie, kuris visiškai
D.Adomaitis: "Žalgiris" - greitai persiorientuojanti komanda, kiti žaidėjai užims M.Grigonio vietą
D.Adomaitis: "Žalgiris" - greitai persiorientuojanti komanda, kiti žaidėjai užims M.Grigonio vietą
Vilniaus „Rytas“ (8/4) šiandien Kaune užbaigs beveik mėnesį trukusį išvykų maratoną. Laikinojoje sostinėje „Betsafe-LKL“ čempionate vilniečius pasitiks kol
"Lietkabelis" vėl krito išvykoje, šį kartą - Prienuose
"Lietkabelis" vėl krito išvykoje, šį kartą - Prienuose
Prienų „CBet“ (6/7) komanda „Betsafe–LKL“ pirmenybėse privertė Panevėžio „Lietkabelį“ (7/5) klupti antrąsyk paeiliui ir varžovus savo tvirtovėje nugalėjo
"Juventus" po atkaklios kovos palaužė nukraujavusius "Šiaulius"
"Juventus" po atkaklios kovos palaužė nukraujavusius "Šiaulius"
Utenos „Juventus“ (6/7) apgynė savo namų tvirtovę. Žydrūno Urbono auklėtiniai 77:72 (23:18, 20:19, 18:19, 16:16) nugalėjo „Šiaulius“ (4/8).Po šios pergalės
Kaune nepritapęs A.Perezas atsidūrė "Maccabi" radare
Kaune nepritapęs A.Perezas atsidūrė "Maccabi" radare
Kauno "Žalgirio" komandoje savo vietos taip ir neatradęs bei lapkritį su Lietuvos čempionų klubu atsisveikinęs meksikietis Alexas Perezas atsidūrė kito Eurolygos kubo akiratyje.Užsienio
"Neptūnas" pasiekė revanšą prieš "Nevėžį"
"Neptūnas" pasiekė revanšą prieš "Nevėžį"
Klaipėdos „Neptūnas“ (8-5) namuose vykusiame susitikime revanšavosi Kėdainių „Nevėžiui“ (3-10) už nesėkmę pirmajame rate. Tomo Rinkevičiaus auklėtiniai „Švyturio“
R.Jokubaitis prieš LKL grandų mūšį: treneris legionieriams primena jo svarbą (prognozės)
R.Jokubaitis prieš LKL grandų mūšį: treneris legionieriams primena jo svarbą (prognozės)
Savaitgalį toliau tęsis kovos „Betsafe–LKL“ arenose, o svarbiausiu turo akcentu taps praėjusio sezono finalininkų Kauno „Žalgirio“ ir Vilniaus „Ryto“ mūšis
M.Valinskas: "Pabėgimas iš Šoušenko" priverčia pagalvoti apie gyvenimą (interviu)
M.Valinskas: "Pabėgimas iš Šoušenko" priverčia pagalvoti apie gyvenimą (interviu)
Panevėžio „Lietkabelio“ gretose anksčiau rungtyniavo broliai Kšištofas ir Darjušas Lavrinovičiai, o dabar brolių tandemą sudaro Marius ir Paulius Valinskai.Praėjusiame
Atkaklus "Protų kovų" mūšis: ar Š.Jasikevičius atsirevanšavo D.Maskoliūnui?
Atkaklus "Protų kovų" mūšis: ar Š.Jasikevičius atsirevanšavo D.Maskoliūnui?
Penktadienį „Betsafe–LKL“ pristato ypatingą „Protų kovų“ rubrikos epizodą – ginklus surėmė Kauno „Žalgirio“ treneriai Šarūnas Jasikevičius
Prasideda išankstinė bilietų prekyba į olimpinės atrankos turnyrą Kaune
Prasideda išankstinė bilietų prekyba į olimpinės atrankos turnyrą Kaune
Prasidėjus Kalėdinei karštinei krepšinio sirgaliai sau ir savo draugams jau gali padovanoti išankstines dovanas. Šiandien startavo išankstinė prekyba bilietais į
"Žalgiris" Maskvoje pralaimėjo paskutinę pratęsimo sekundę
"Žalgiris" Maskvoje pralaimėjo paskutinę pratęsimo sekundę
Kauno "Žalgiriui" (3/9) nepavyko pirmą kartą laimėti Eurolygos rungtynių Maskvoje.Šarūno Jasikevičiaus auklėtiniai paskutinę pratęsimo sekundę 82:85 (17:9, 14:23, 19:19, 19:18,
"Lietkabelį" paliko S.Sinovecas
"Lietkabelį" paliko S.Sinovecas
Panevėžio „Lietkabelio“ komanda abipusiu susitarimu nutraukė sutartį su 31 metų 193 cm ūgio Stefanu Sinovecu.Serbas į Lietuvą atvyko praėjusių metų lapkritį. Šiame sezone
CSKA vedlys: nors rezultatai to neatspindi, "Žalgiris" gali žaisti gerai (Itoudžio ir Hineso komentarai)
CSKA vedlys: nors rezultatai to neatspindi, "Žalgiris" gali žaisti gerai (Itoudžio ir Hineso komentarai)
Kauno „Žalgirio“ (3/8) ketvirtadienį Eurolygos 12-ame ture laukia nelengva užduotis: sustabdyti komandą, kuri prieš savaitę iš „Barcelonos“ žvaigždžių paliko
"Teisėjo švilpukas": kodėl M.Gebenas nepažeidė žingsnių taisyklės?
"Teisėjo švilpukas": kodėl M.Gebenas nepažeidė žingsnių taisyklės?
Ketvirtadienį „Betsafe–LKL“ televizija pristato dar vieną rubrikos „Teisėjo švilpukas“ epizodą, kuriame aiškinami ir analizuojami arbitrų sprendimai.Pastarųjų

Vartotojo meniu
Diskusijos
NBA 2014-2015 (1022) 01.08 18:51
Krepšinio torentai (155) 09.09 19:51
EuroBasket 2015 (56) 01.09 07:15
Nauja Eurobasket.lt versija (755) 11.17 15:45
Apie
Draugaukime