Naujienos kraunasi...

P.Motiejūnas: "Bendruomenė palanki tiems, kas padeda komandai tobulėti"

P.Motiejūnas: "Bendruomenė palanki tiems, kas padeda komandai tobulėti"
Geros emocijos lemia marketingo kampanijų sėkmę. Taip sako ne tik verslą atstovaujantys marketingo specialistai, bet ir mokslininkai. Įrodyta, kad reklamos veiksmingumas padidėja iki 40%, kai ji transliuojama teigiamame emociniame kontekste. Šiuo mokslo įrodytu faktu tiki su „Žalgirio“ arena ir klubu bendradarbiaujantys prekių ženklai: emocijos, patiriamos renginiuose, leidžia būti geriau pastebėtiems ir palankiau vertinamiems.

UAB „Švyturys-Utenos alus“ jau įsitikino teigiamo emocinio konteksto nauda ir svarba. Viena įsimintiniausių bendrovės suorganizuotų akcijų reklamuojant prekių ženklą „Utenos Radler Nealkoholinis“ vyko š. m. balandžio 24 d. per Kauno „Žalgirio“ ir Pirėjo „Olympiacos“ rungtynes. Atvykę sirgaliai ant kėdžių rado žalius, pagrindinės „Žalgirio“ komandos spalvos, marškinėlius, kurie ne tik simbolizavo istorinę dvikovą Eurolygoje, tačiau ant kurių taip pat puikavosi ir minėto prekių ženklo logotipas.

Paulius Motiejūnas, Kauno „Žalgirio“ ir „Žalgirio“ arenos direktorius, sako, kad „Švyturys-Utenos alus“ pačiu tinkamiausiu metu išnaudojo sezono kulminacijos akimirką, dovanotus marškinėlius apsivilkę sirgaliai buvo pakilioje emocinėje būsenoje, kaip ir šimtai žaliai nusidažiusią areną per televiziją stebėjusių ir „Žalgirio“ komandą palaikiusių žiūrovų.

„Teigiamos emocijos liejosi per kraštus ir rungtynių metu, ir po jų socialinėje erdvėje, – sako Laimis Balčiūnas, „Švyturio-Utenos alaus“ marketingo direktorius. – Sunku net įvertinti, kiek sirgalių dar asmeniškai dalinosi šia istorija su draugais, bendradarbiais, šeimos nariais, rodė jiems marškinėlius. Jais vilkinčius sirgalius buvo galima išvysti ir per kitas „Žalgirio“ rungtynes. Tai parodo kaip pozityviai buvo priimta ši iniciatyva.“

Paklaustas, kokios naudos ši akcija suteikė bendrovei, L.Balčiūnas sako, kad tokius veiksmus nelengva vertinti, nes jie neturi aiškiai pamatuojamo efekto, tačiau jis tiki, kad teigiamos emocijos ir asociacijos sustiprino prekių ženklo įvaizdžio fundamentalius parametrus, padarė jį priimtinesnį vartotojams.

„Vien pažiūrėjus, kiek mūsų prekių ženklas dėl to gavo dėmesio ir sirgalių sugeneruoto teigiamo turinio socialinėje žiniasklaidoje, galima tvirtinti, kad idėjos įgyvendinimas tikrai atsipirko“, – tikina L.Balčiūnas.

„Žalgirio“ komandą palaikančios bendruomenės narių emocijų kardiograma yra identiška, nes visus vienodai į euforiją pakelia taiklūs metimai, o į neviltį varo nereikalingos pražangos. Bendruomenė palanki tiems, kas padeda komandai tobulėti ir kas yra matomi komandos kontekste, nes bendruomenės nariai žino, kad toks prekių ženklas turi tokius pat tikslus, kaip ir jie. Marškinėliai, o kartu ir prekių ženklas, asocijuojasi su ne tik su pergale, bet ir su emocijų, patirtų tuo metu arenoje, visuma, jie nešiojami iki šiol, saugomi, juos sirgaliai velkasi per kitas rungtynes, tikėdamiesi iškovoti pergalę. Dar dabar bendraujant su rėmėjais ne vienas užsimena būtent apie šią aktyvaciją, klausdami, ar ateityje kažką panašaus planuojame kartoti“, – šypsosi P.Motiejūnas.

Emocijų įtaka pastebimumui

2017 m. „Yahoo Inc“ atliktas mokslinis tyrimas atskleidė, kad reklamos poveikis gali padidėti net iki 40% jei ją matantys vartotojai yra geroje nuotaikoje. Tyrimas buvo atliktas naudojant specialią programą, kuria buvo apklausti daugiau kaip 4.000 respondentų JAV, Jungtinėje Karalystėje, Kanadoje ir Vokietijoje. „Yahoo“ komanda sugebėjo nustatyti ne tik emocinio konteksto svarbą, bet ir kad tam tikru metu tam tikros emocijos yra ryškesnės.

Tyrimas parodė, kad kai vartotojai yra optimistiškai nusiteikę, jie 24% labiau patenkinti turiniu apskritai, 40% labiau tikėtina, kad reklama, ypač skaitmeninė, bus labiau paveiki. Būdami geros nuotaikos tiriamieji 30% pozityviau reagavo į video reklamą, 28% – į turinio marketingą ir 20% – į tikslinį marketingą.

Kitas tyrimas, atliktas australų bendrovės „Galaxy Research“ parodė, kad emocinis kontekstas tiesiogiai susijęs su prekių ženklo patikimumu, t. y. vartotojai labiau pasitiki prekių ženklu, kai jį pamato teigiamame emociniame kontekste. Negana to, tyrimas atskleidė, kad vartotojai net 50% labiau yra linkę pirkti to ženklo, kuriuo pasitiki, produkciją.

„Prekių ženklui dalyvaujant ne kaip stebėtojui, o kaip emocijos kūrėjui, galimybės užsitikrinti pastebimumą ir patikimumą vartotojo akyse žymiai padidėja. „Žalgirio“ arenoje teigiamų emocijų kūrimui sudaromos visos sąlygos: nuo pramogų žiūrovams arenoje iki meninio šou per ilgąją pertrauką ar specialiųjų efektų per komandos pristatymą. Taigi tokiais pozityviais momentais pastebėtas prekių ženklas susiejamas su maloniomis emocijomis ir yra geriau įsimenamas“, – tvirtina P.Motiejūnas.

Gerą nuotaiką kūrė konkursu

Į nepamirštamas pozityvias emocijas rengdama marketingo kampanijas orientuojasi ir UAB „Olympic Casino Group Baltija“, žinoma prekių ženklais „Olybet“ ir „Olympic Casino“. Jau trejus metus sporto lažybų prekių ženklas „Olybet“ rengia konkursą „Skrisk su „Žalgiriu“, kurio pagrindinis prizas – skrydis su Kauno „Žalgirio“ komanda į Eurolygos išvykos rungtynes aukščiausios klasės lėktuvu.

„Nors kelionę gali įsigyti bet kuris norintis, ji finansiškai įkandama ne kiekvienam, tad proga dalyvauti konkurse pasinaudoja daugybė žmonių. Prizas – ne tik skrydis, bet ir gyvenimas komandos ritmu dvi dienas: susitikimai su žaidėjais, gyvenimas tame pačiame viešbutyje, dovanos, dalyvavimas rungtynėse, įsiliejimas į komandos kasdienybę ir paslaptingo komandos kelionių gyvenimo pažinimas bei laisvas laikas žymiausiuose Europos krepšinio miestuose“,  – pasakoja P.Motiejūnas.

„Tapdami Kauno „Žalgirio“ rėmėju siekėme supažindinti sirgalius su savo prekių ženklu, būti dar arčiau sporto aistruolių, – teigia Vytautas Romeika, „Olympic Casino Group Baltija“ Rinkodaros ir pardavimų skyriaus vadovas. – Norėjome, kad mūsų prekių ženklas kurtų teigiamas ir išskirtines emocijas. Siekėme komunikuoti su savo esamais ir potencialiais vartotojais, įtraukti juos dalyvaujant konkursuose ir laimint prizus. Iš siekio vartotojams suteikti dar daugiau teigiamų emocijų ir gimė šis projektas.“

Kadangi „Olybet“ tikslas – užmegzti kontaktus su naujais klientais, kas gan sudėtinga taikantis prie naujojo duomenų apsaugos reglamento, konkurso dėka sporto aistruoliai – potencialūs klientai – mielai dalinosi kontaktiniais duomenimis mainais į dalyvavimą konkurse dėl neeilinio prizo. Tačiau tai ne vienintelis pasiektas rezultatas. Anot V.Romeikos, didžiausia siekiamybė, kad konkursą laimėjęs asmuo ateityje sietų visas turėtas kelionės patirtis su prekių ženklu, pasakotų kitiems, kaip tapo šios patirties ambasadoriumi. Tai viena geriausiai veikiančių prekių ženklo reklamų – patirties dalijimasis iš lūpų į lūpas.

V.Romeika priduria, kad, siekdama didinti „Olybet“ prekių ženklo žinomumą, bendrovė orientavosi į geras emocijas: „Siekėme sukurti išskirtinį turinį, kuris perteiktų nesuvaidintas teigiamas emocijas. Manome, kad tą mums pavyko padaryti, mat visų be išimties laimėtojų įspūdžiai buvo teigiami. Ne vienas jų šią kelionę pavadino įsimintiniausia savo gyvenimo išvyka. Tikram krepšinio aistruoliui turbūt nieko nėra geriau, kaip būti taip arti savo mėgstamiausių atletų bei spausti jiems ranką, tačiau sirgaliai retai turi galimybių palaikyti savo mylimą komandą išvykos rungtynėse. Suteikę geras emocijas galime džiaugtis rezultatais: ne tik padidėjusiu prekės ženklo žinomumu, bet ir naujais gerą patirtį turinčiais klientais.“

Mato bendradarbiavimo naudą

V.Romeika ir L.Balčiūnas tikina, kad partnerystė su „Žalgiriu“ prisideda prie dinamiškos ir teigiamas patirtis suteikiančios įmonės įvaizdžio formavimo, padeda pasiekti sporto aistruolius ir paversti juos savo klientais, būti arčiau jų bei kurti išskirtinį turinį. „Olybet“ ir „Švyturys-Utenos alus“ planuoja tęsti bendradarbiavimą ir kurti geras emocijas krepšinio gerbėjams.

„Žalgiris“ yra visos Lietuvos krepšinio klubas. Nesvarbu kuriame mieste gyveni ir už kokią vietinę komandą sergi – visada palaikai „Žalgirį“ jam kaunantis su užsienio varžovais, – tvirtina L.Balčiūnas. – Mūsų įmonė yra viena seniausių ir ištikimiausių lietuviško krepšinio rėmėjų, todėl grįžti prie laikinai nutrūkusio šio klubo rėmimo buvo pasvertas ir tikslingas ėjimas siekiant išlaikyti stiprias asociacijas su Lietuvos krepšiniu. Tikrai neabejoju, kad ir ateityje turėsime abipusiai naudingų projektų, kurie nudžiugins komandos sirgalius.“

Naujienos ir pranešimai iš krepšinio pasaulio
    
"Juventus" patyrė pirmą nesėkmę - krito Kėdainiuose
"Juventus" patyrė pirmą nesėkmę - krito Kėdainiuose
Lygiai po savaitės kovas „Betsafe-LKL“ pradėsiantys Utenos „Juventus“ krepšininkai sužaidė dar vienerias kontrolines rungtynes. Ž.Urbono auklėtiniai išvykoje
Jaunieji žalgiriečiai Turkijoje išbandė vandens pramogas
Jaunieji žalgiriečiai Turkijoje išbandė vandens pramogas
Turkijoje viešinti Kauno „Žalgirio“ komanda po intensyvaus darbo surado laiko smagioms pramogoms, kurioms neatsispyrė jaunieji žalgiriečiai.„Žalgirio“ jaunieji krepšininkai
"Žalgirio" jaunimas pasitikrino jėgas su "Dzūkijos" krepšininkais
"Žalgirio" jaunimas pasitikrino jėgas su "Dzūkijos" krepšininkais
Pasiruošimą nenumaldomai artėjančiam Nacionalinės krepšinio lygos (NKL) sezonui tęsianti Kauno „Žalgirio“ jaunimo komanda penktadienį Kaune patikrino jėgas su Alytaus
Paaiškėjo "Žalgirio" varžovai paskutinėse draugiško turnyro Turkijoje rungtynėse
Paaiškėjo "Žalgirio" varžovai paskutinėse draugiško turnyro Turkijoje rungtynėse
Po penktadienio vakarą sužaistų draugiško „Gloria Cup“ turnyro rungtynių paaiškėjo būsimieji Kauno „Žalgirio“ krepšininkų varžovai sekmadienį vyksiančiame
D.Adomaičio sugrįžimas prie "Ryto" vairo vainikuotas pergale prieš "Avtodor"
D.Adomaičio sugrįžimas prie "Ryto" vairo vainikuotas pergale prieš "Avtodor"
Dainius Adomaitis paliko Lietuvos rinktinės vairą bei grįžo iš pasaulio čempionato Kinijoje, o jo vadovaujamas Volniaus "Rytas" iškovojo pergalę draugiškame mače.Penktadienį
"Lietkabelis" paskutinėje repeticijoje prieš R.Sargūno turnyrą nusileido latviams
"Lietkabelis" paskutinėje repeticijoje prieš R.Sargūno turnyrą nusileido latviams
Nesėkmę draugiškose rungtynėse patyrė Panevėžio „Lietkabelio“ klubas, kuris namuose 83:93 (26:23, 19:15, 24:29, 14:26) nusileido Ventspilio „Ventspils“ krepšininkams.Pirmajame
"Žalgiris" rengia pirmąjį sporto hakatoną Vidurio ir Rytų Europoje
"Žalgiris" rengia pirmąjį sporto hakatoną Vidurio ir Rytų Europoje
Kitą savaitę, pirmadienį, rugsėjo 16 d. 10 val. Kauno „Žalgirio“ arenoje startuoja Kauno „Žalgirio“ krepšinio klubo rengiamas tarptautinis hakatonas.Hakatonas
Prieniškiai palaužė Estijos čempionus
Prieniškiai palaužė Estijos čempionus
Prienų „CBet“ komanda pasiekė dar vieną pergalę pasiruošimio cikle. Namuose vykusiose rungtynėse prieniškiai 73:70 (22:7, 16:28, 16:18, 19:17) nugalėjo Talino
Traumą išsigydęs bei fiziškai sustiprėjęs A.Einikis tikisi įsitvirtinti "Neptūne"
Traumą išsigydęs bei fiziškai sustiprėjęs A.Einikis tikisi įsitvirtinti "Neptūne"
Po vienerių metų stažuotės Kėdainių „Nevėžio“ komandoje Aidas Einikis sugrįžo į Klaipėdos „Neptūną“. Peties traumą išsigydęs bei fiziškai per vasarą
Ispanijos grandų dvikovoje "Real" palaužė baskus
Ispanijos grandų dvikovoje "Real" palaužė baskus
Ovjedo mieste vėlų trečiadienio vakarą kontroliniame mače susitiko du Ispanijos krepšinio grandai, o pergalę šventė čempionas Madrido "Real" klubas.Pablo Laso auklėtiniai
Š.Jasikevičius: norėtųsi, kad Zachas tokį žaidimą atsineštų į reguliarųjį sezoną
Š.Jasikevičius: norėtųsi, kad Zachas tokį žaidimą atsineštų į reguliarųjį sezoną
Kauno „Žalgiris“ antrosiose „Gloria Cup“ turnyro rungtynėse Turkijoje 71:70 palaužė Stambulo „Galatasaray“ ir reabilitavosi po pralaimėjimo to paties miesto „Anadolu
"Pieno žvaigždės" ir antrą kartą sudorojo svečius iš Maskvos
"Pieno žvaigždės" ir antrą kartą sudorojo svečius iš Maskvos
Pasiruošimą „Betsafe–LKL“ sezonui tęsiančios Pasvalio „Pieno žvaigždės“ sužaidė pirmąsias draugiškas rungtynes namuose ir šventė pergalę 81:60
"Žalgiris" turnyre Antalijoje dramatiškoje kovoje įveikė "Galatasaray"
"Žalgiris" turnyre Antalijoje dramatiškoje kovoje įveikė "Galatasaray"
Dviženklę persvarą antrosiose „Gloria Cup“ turnyro rungtynėse iššvaistę Kauno „Žalgirio“ krepšininkai 71:70 (20:21, 19:18, 22:10, 10:21) pranoko Stambulo
"Neptūnas" su sužaidė lygiosiomis su Kazachstano čempionais
"Neptūnas" su sužaidė lygiosiomis su Kazachstano čempionais
Pasiruošimą sezonui tęsiantis Klaipėdos „Neptūnas“ draugiško pobūdžio mače namuose 79:79 (26:21, 21:21, 19:19, 11:18) sužaidė lygiosiomis su Nursultano „Astana“
Sezoną su trimis užsieniečiais pradėsiantis "Rytas" suteiks galimybių jaunimui
Sezoną su trimis užsieniečiais pradėsiantis "Rytas" suteiks galimybių jaunimui
Darbus pasaulio krepšinio čempionate baigęs Dainius Adomaitis grįžo į Vilniaus „Ryto“ klubą ir jau vedė pirmąsias treniruotes.Kol treneris dirbo su nacionaline komanda planetos
"Barcelonos" apetitas nedingo: gynėjų grandį sustiprino M.Delaney
"Barcelonos" apetitas nedingo: gynėjų grandį sustiprino M.Delaney
Įspūdingą sudėtį tarpsezonyje surinkusios Barselonos "Barcelona" komandos apetitas neišblėso - gynėjų grandį sustiprins Malcolas Delaney.Ispanijos vicečempionai su amerikiečiu
Startavo visuotinė "Žalgirio" bilietų prekyba, Eurolygos atidarymo mače - specialios aprangos
Startavo visuotinė "Žalgirio" bilietų prekyba, Eurolygos atidarymo mače - specialios aprangos
Ketvirtadienį startavo vieša prekyba į visas Kauno „Žalgirio“ Eurolygos reguliariojo sezono namų rungtynes bei mačus iki Naujųjų metų „Betsafe–LKL“ pirmenybėse.Praėjusį
"Ryto" arena nuo šiol vadinsis kitaip
"Ryto" arena nuo šiol vadinsis kitaip
Vilniaus „Ryto“ krepšininkai šiame Lietuvos krepšinio lygos ir Karaliaus Mindaugo taurės sezone varžovus pasitiks „Jeep“ arenoje. „Ryto“ namų
Visiškai pasikeitusio Prienų klubo žaidėjai išsidalijo marškinėlių numerius
Visiškai pasikeitusio Prienų klubo žaidėjai išsidalijo marškinėlių numerius
Prienų „CBet“ komandos krepšininkai jau išsirinko marškinėlių numerius, su kuriais rungtyniaus artėjančiame Lietuvos krepšinio lygos sezone.Vieninteliai du
"Žalgiris" Turkijoje per pratęsimą nusileido Eurolygos vicečempionams
"Žalgiris" Turkijoje per pratęsimą nusileido Eurolygos vicečempionams
Kauno „Žalgirio“ krepšininkai trečiadienio vakarą „Gloria Cup“ turnyro pirmosiose rungtynėse per pratęsimą 98:100 (23:26, 21:16, 23:25, 21:21, 10:12) nusileido Eurolygos
"Juventus" sutriuškino Ukrainos čempionus
"Juventus" sutriuškino Ukrainos čempionus
Dar vienerias kontrolines rungtynes sužaidę ir savo sirgaliams prisistatę „Juventus“ krepšininkai užtikrintai – 82:59 (25:17, 15:15, 19:13, 23:24) įveikė Južno „Chimik“
Prieniškiai užtikrintai nugalėjo "Avtodor"
Prieniškiai užtikrintai nugalėjo "Avtodor"
Prienų „CBet“ ekipa iškovojo trečiąją pergalę pasiruošimo cikle. Prieniškiai namuose 80:64 (13:14, 19:16, 24:17, 24:17) nugalėjo Saratovo „Avtodor“ komandą.Rezultatyviausiai
Broliai Lavrinovičiai nekabina sportbačių ant vinies, bet šiemet profesionaliai nežais
Broliai Lavrinovičiai nekabina sportbačių ant vinies, bet šiemet profesionaliai nežais
Broliai Lavrinovičiai tris pastaruosius sezonus džiugino krepšinio gerbėjus žaisdami „Betsafe–LKL“ čempionate, tačiau naujasis sezonas prasidės be šių aukštaūgių.Darjušas
Į Turkiją atvykę žalgiriečiai džiaugiasi treniruočių sąlygomis
Į Turkiją atvykę žalgiriečiai džiaugiasi treniruočių sąlygomis
Kauno „Žalgirio“ komanda artėjančiam sezonui ruoštis išvyko į Turkiją, kur nuo pirmadienio apsistojo Antalijoje ir čia dalyvaus trečiadienį prasidėsiančiame „Gloria
Sezono naujiena - alkanų nepaliksiantis "Žalgirio" sumuštinis
Sezono naujiena - alkanų nepaliksiantis "Žalgirio" sumuštinis
Naujojo sezono išvakarėse Kauno „Žalgiris“ pristato staigmeną: jau rugsėjo 12 d. prekyboje pasirodys unikalaus dizaino, ribotos gamybos ir išskirtinio skonio sumuštinis.
"Pieno žvaigždžių" gretose debiutavęs amerikietis buvo rezultatyviausias, tačiau nusileista ukrainiečiams
"Pieno žvaigždžių" gretose debiutavęs amerikietis buvo rezultatyviausias, tačiau nusileista ukrainiečiams
Pasiruošimą „Betsafe–LKL“ sezonui tęsiančios Pasvalio „Pieno žvaigždės“ draugiškose rungtynėse Rygoje 83:92 (22:27, 22:19, 13:23, 26:23) nusileido
"Lietkabelis" sutriuškino svečius iš Maskvos
"Lietkabelis" sutriuškino svečius iš Maskvos
Dar vieną pergalę draugiškose rungtynėse iškovojo Panevėžio „Lietkabelio“ klubas, kuris namuose 97:75 (22:20, 29:21, 27:17, 19:17) sutriuškino Maskvos „Runa“
"Ryto" ir "Perlo" krepšininkai sveikatą tikrinosi moderniausia technika
"Ryto" ir "Perlo" krepšininkai sveikatą tikrinosi moderniausia technika
Vilniaus „Ryto“ ir „Perlo“ krepšininkai savaitgalį lankėsi „VS Fitness“ sporto ir sveikatingumo centre bei Kauno technologijos universiteto Biomechatronikos

Vartotojo meniu
Diskusijos
NBA 2014-2015 (1022) 01.08 18:51
Krepšinio torentai (155) 09.09 19:51
EuroBasket 2015 (56) 01.09 07:15
Nauja Eurobasket.lt versija (755) 11.17 15:45
Apie
Draugaukime