Naujienos kraunasi...

P.Motiejūnas: "Bendruomenė palanki tiems, kas padeda komandai tobulėti"

P.Motiejūnas: "Bendruomenė palanki tiems, kas padeda komandai tobulėti"
Geros emocijos lemia marketingo kampanijų sėkmę. Taip sako ne tik verslą atstovaujantys marketingo specialistai, bet ir mokslininkai. Įrodyta, kad reklamos veiksmingumas padidėja iki 40%, kai ji transliuojama teigiamame emociniame kontekste. Šiuo mokslo įrodytu faktu tiki su „Žalgirio“ arena ir klubu bendradarbiaujantys prekių ženklai: emocijos, patiriamos renginiuose, leidžia būti geriau pastebėtiems ir palankiau vertinamiems.

UAB „Švyturys-Utenos alus“ jau įsitikino teigiamo emocinio konteksto nauda ir svarba. Viena įsimintiniausių bendrovės suorganizuotų akcijų reklamuojant prekių ženklą „Utenos Radler Nealkoholinis“ vyko š. m. balandžio 24 d. per Kauno „Žalgirio“ ir Pirėjo „Olympiacos“ rungtynes. Atvykę sirgaliai ant kėdžių rado žalius, pagrindinės „Žalgirio“ komandos spalvos, marškinėlius, kurie ne tik simbolizavo istorinę dvikovą Eurolygoje, tačiau ant kurių taip pat puikavosi ir minėto prekių ženklo logotipas.

Paulius Motiejūnas, Kauno „Žalgirio“ ir „Žalgirio“ arenos direktorius, sako, kad „Švyturys-Utenos alus“ pačiu tinkamiausiu metu išnaudojo sezono kulminacijos akimirką, dovanotus marškinėlius apsivilkę sirgaliai buvo pakilioje emocinėje būsenoje, kaip ir šimtai žaliai nusidažiusią areną per televiziją stebėjusių ir „Žalgirio“ komandą palaikiusių žiūrovų.

„Teigiamos emocijos liejosi per kraštus ir rungtynių metu, ir po jų socialinėje erdvėje, – sako Laimis Balčiūnas, „Švyturio-Utenos alaus“ marketingo direktorius. – Sunku net įvertinti, kiek sirgalių dar asmeniškai dalinosi šia istorija su draugais, bendradarbiais, šeimos nariais, rodė jiems marškinėlius. Jais vilkinčius sirgalius buvo galima išvysti ir per kitas „Žalgirio“ rungtynes. Tai parodo kaip pozityviai buvo priimta ši iniciatyva.“

Paklaustas, kokios naudos ši akcija suteikė bendrovei, L.Balčiūnas sako, kad tokius veiksmus nelengva vertinti, nes jie neturi aiškiai pamatuojamo efekto, tačiau jis tiki, kad teigiamos emocijos ir asociacijos sustiprino prekių ženklo įvaizdžio fundamentalius parametrus, padarė jį priimtinesnį vartotojams.

„Vien pažiūrėjus, kiek mūsų prekių ženklas dėl to gavo dėmesio ir sirgalių sugeneruoto teigiamo turinio socialinėje žiniasklaidoje, galima tvirtinti, kad idėjos įgyvendinimas tikrai atsipirko“, – tikina L.Balčiūnas.

„Žalgirio“ komandą palaikančios bendruomenės narių emocijų kardiograma yra identiška, nes visus vienodai į euforiją pakelia taiklūs metimai, o į neviltį varo nereikalingos pražangos. Bendruomenė palanki tiems, kas padeda komandai tobulėti ir kas yra matomi komandos kontekste, nes bendruomenės nariai žino, kad toks prekių ženklas turi tokius pat tikslus, kaip ir jie. Marškinėliai, o kartu ir prekių ženklas, asocijuojasi su ne tik su pergale, bet ir su emocijų, patirtų tuo metu arenoje, visuma, jie nešiojami iki šiol, saugomi, juos sirgaliai velkasi per kitas rungtynes, tikėdamiesi iškovoti pergalę. Dar dabar bendraujant su rėmėjais ne vienas užsimena būtent apie šią aktyvaciją, klausdami, ar ateityje kažką panašaus planuojame kartoti“, – šypsosi P.Motiejūnas.

Emocijų įtaka pastebimumui

2017 m. „Yahoo Inc“ atliktas mokslinis tyrimas atskleidė, kad reklamos poveikis gali padidėti net iki 40% jei ją matantys vartotojai yra geroje nuotaikoje. Tyrimas buvo atliktas naudojant specialią programą, kuria buvo apklausti daugiau kaip 4.000 respondentų JAV, Jungtinėje Karalystėje, Kanadoje ir Vokietijoje. „Yahoo“ komanda sugebėjo nustatyti ne tik emocinio konteksto svarbą, bet ir kad tam tikru metu tam tikros emocijos yra ryškesnės.

Tyrimas parodė, kad kai vartotojai yra optimistiškai nusiteikę, jie 24% labiau patenkinti turiniu apskritai, 40% labiau tikėtina, kad reklama, ypač skaitmeninė, bus labiau paveiki. Būdami geros nuotaikos tiriamieji 30% pozityviau reagavo į video reklamą, 28% – į turinio marketingą ir 20% – į tikslinį marketingą.

Kitas tyrimas, atliktas australų bendrovės „Galaxy Research“ parodė, kad emocinis kontekstas tiesiogiai susijęs su prekių ženklo patikimumu, t. y. vartotojai labiau pasitiki prekių ženklu, kai jį pamato teigiamame emociniame kontekste. Negana to, tyrimas atskleidė, kad vartotojai net 50% labiau yra linkę pirkti to ženklo, kuriuo pasitiki, produkciją.

„Prekių ženklui dalyvaujant ne kaip stebėtojui, o kaip emocijos kūrėjui, galimybės užsitikrinti pastebimumą ir patikimumą vartotojo akyse žymiai padidėja. „Žalgirio“ arenoje teigiamų emocijų kūrimui sudaromos visos sąlygos: nuo pramogų žiūrovams arenoje iki meninio šou per ilgąją pertrauką ar specialiųjų efektų per komandos pristatymą. Taigi tokiais pozityviais momentais pastebėtas prekių ženklas susiejamas su maloniomis emocijomis ir yra geriau įsimenamas“, – tvirtina P.Motiejūnas.

Gerą nuotaiką kūrė konkursu

Į nepamirštamas pozityvias emocijas rengdama marketingo kampanijas orientuojasi ir UAB „Olympic Casino Group Baltija“, žinoma prekių ženklais „Olybet“ ir „Olympic Casino“. Jau trejus metus sporto lažybų prekių ženklas „Olybet“ rengia konkursą „Skrisk su „Žalgiriu“, kurio pagrindinis prizas – skrydis su Kauno „Žalgirio“ komanda į Eurolygos išvykos rungtynes aukščiausios klasės lėktuvu.

„Nors kelionę gali įsigyti bet kuris norintis, ji finansiškai įkandama ne kiekvienam, tad proga dalyvauti konkurse pasinaudoja daugybė žmonių. Prizas – ne tik skrydis, bet ir gyvenimas komandos ritmu dvi dienas: susitikimai su žaidėjais, gyvenimas tame pačiame viešbutyje, dovanos, dalyvavimas rungtynėse, įsiliejimas į komandos kasdienybę ir paslaptingo komandos kelionių gyvenimo pažinimas bei laisvas laikas žymiausiuose Europos krepšinio miestuose“,  – pasakoja P.Motiejūnas.

„Tapdami Kauno „Žalgirio“ rėmėju siekėme supažindinti sirgalius su savo prekių ženklu, būti dar arčiau sporto aistruolių, – teigia Vytautas Romeika, „Olympic Casino Group Baltija“ Rinkodaros ir pardavimų skyriaus vadovas. – Norėjome, kad mūsų prekių ženklas kurtų teigiamas ir išskirtines emocijas. Siekėme komunikuoti su savo esamais ir potencialiais vartotojais, įtraukti juos dalyvaujant konkursuose ir laimint prizus. Iš siekio vartotojams suteikti dar daugiau teigiamų emocijų ir gimė šis projektas.“

Kadangi „Olybet“ tikslas – užmegzti kontaktus su naujais klientais, kas gan sudėtinga taikantis prie naujojo duomenų apsaugos reglamento, konkurso dėka sporto aistruoliai – potencialūs klientai – mielai dalinosi kontaktiniais duomenimis mainais į dalyvavimą konkurse dėl neeilinio prizo. Tačiau tai ne vienintelis pasiektas rezultatas. Anot V.Romeikos, didžiausia siekiamybė, kad konkursą laimėjęs asmuo ateityje sietų visas turėtas kelionės patirtis su prekių ženklu, pasakotų kitiems, kaip tapo šios patirties ambasadoriumi. Tai viena geriausiai veikiančių prekių ženklo reklamų – patirties dalijimasis iš lūpų į lūpas.

V.Romeika priduria, kad, siekdama didinti „Olybet“ prekių ženklo žinomumą, bendrovė orientavosi į geras emocijas: „Siekėme sukurti išskirtinį turinį, kuris perteiktų nesuvaidintas teigiamas emocijas. Manome, kad tą mums pavyko padaryti, mat visų be išimties laimėtojų įspūdžiai buvo teigiami. Ne vienas jų šią kelionę pavadino įsimintiniausia savo gyvenimo išvyka. Tikram krepšinio aistruoliui turbūt nieko nėra geriau, kaip būti taip arti savo mėgstamiausių atletų bei spausti jiems ranką, tačiau sirgaliai retai turi galimybių palaikyti savo mylimą komandą išvykos rungtynėse. Suteikę geras emocijas galime džiaugtis rezultatais: ne tik padidėjusiu prekės ženklo žinomumu, bet ir naujais gerą patirtį turinčiais klientais.“

Mato bendradarbiavimo naudą

V.Romeika ir L.Balčiūnas tikina, kad partnerystė su „Žalgiriu“ prisideda prie dinamiškos ir teigiamas patirtis suteikiančios įmonės įvaizdžio formavimo, padeda pasiekti sporto aistruolius ir paversti juos savo klientais, būti arčiau jų bei kurti išskirtinį turinį. „Olybet“ ir „Švyturys-Utenos alus“ planuoja tęsti bendradarbiavimą ir kurti geras emocijas krepšinio gerbėjams.

„Žalgiris“ yra visos Lietuvos krepšinio klubas. Nesvarbu kuriame mieste gyveni ir už kokią vietinę komandą sergi – visada palaikai „Žalgirį“ jam kaunantis su užsienio varžovais, – tvirtina L.Balčiūnas. – Mūsų įmonė yra viena seniausių ir ištikimiausių lietuviško krepšinio rėmėjų, todėl grįžti prie laikinai nutrūkusio šio klubo rėmimo buvo pasvertas ir tikslingas ėjimas siekiant išlaikyti stiprias asociacijas su Lietuvos krepšiniu. Tikrai neabejoju, kad ir ateityje turėsime abipusiai naudingų projektų, kurie nudžiugins komandos sirgalius.“

Naujienos ir pranešimai iš krepšinio pasaulio
    
Žalgiriečių rūbinėje - atodūsiai dėl neprisvilusios pabaigos ir santūrus kapitono sveikinimas
Žalgiriečių rūbinėje - atodūsiai dėl neprisvilusios pabaigos ir santūrus kapitono sveikinimas
Eurolygos atkrintamąsias per didžiulį nuotolį nuo savęs atleidę Kauno „Žalgirio“ krepšininkai susiėmė paskutinėmis akimirkomis. Kai atrodė, kad jų šio sezono likimas
K.Kanteris - apie problemas dėl batų, šeimos reikalus ir Eurolygos svajonę
K.Kanteris - apie problemas dėl batų, šeimos reikalus ir Eurolygos svajonę
Sausio mėnesio pabaigoje Alytaus „Dzūkijos“ komanda paskelbė įsigijusi iš Prancūzijos atvykstantį NBA žvaigždės Eneso Kanterio brolį Keremą. Šiam adaptacija Lietuvoje
Naudingai žaidusio M.Kuzminsko klubas paskutinėmis sekundėmis krito Madride
Naudingai žaidusio M.Kuzminsko klubas paskutinėmis sekundėmis krito Madride
Milano "AX Armani" (14/13) komanda, kuriai atstovauja Mindaugas Kuzminskas ir šį sezoną dėl traumos nebežaisiantis Artūras Gudaitis, pralaimėjo trilerį Eurolygos čempionams."Dizaineriai"
R.Kurtinaičio auklėtiniai nusileido ir absoliutiems Eurolygos autsaideriams
R.Kurtinaičio auklėtiniai nusileido ir absoliutiems Eurolygos autsaideriams
Rimo Kurtinaičio treniruojami Maskvos srities "Chimki" (9/18) krepšininkai pralaimėjo ir absoliutiems Eurolygos autsaideriams.Rusijos klubas Turkijoje 85:91 (23:17, 23:31, 19:15, 20:28)
L.Westermannas ir T.Walkupas - apie jėgos žaidimą bei S.Wilbekino stabdymą
L.Westermannas ir T.Walkupas - apie jėgos žaidimą bei S.Wilbekino stabdymą
Antradienio vakarą Kauno „Žalgirio“ krepšininkai surengė pirmąją treniruotę Tel Avive esančioje „Menora Mivtachim“ arenoje. Trečiadienį čia žalgiriečiai dėl
Š.Jasikevičius nedrausmingiausio trenerio titulą perdavė Ž.Urbonui
Š.Jasikevičius nedrausmingiausio trenerio titulą perdavė Ž.Urbonui
Kauno „Žalgirio“ vairininkas Šarūnas Jasikevičius nebėra lyderis techninių pražangų kategorijoje. Šį sezoną į viršų stipriai šovė emocingasis Utenos
Buvusio "Ryto" žaidėjo į Lietuvą atvestas J.Threattas: LKL - geriausia lyga, kurioje teko žaisti
Buvusio "Ryto" žaidėjo į Lietuvą atvestas J.Threattas: LKL - geriausia lyga, kurioje teko žaisti
Jay Threattas – viena priežasčių, kodėl Pasvalio „Pieno žvaigždės“ dar praėjusią savaitę palypėjo iki ketvirtosios „Betsafe–LKL“ čempionato pozicijos.Įsibėgėjus
"Ryto" naujokas D.Needhamas: esu atsidavęs, energingas, komandinio stiliaus žaidėjas
"Ryto" naujokas D.Needhamas: esu atsidavęs, energingas, komandinio stiliaus žaidėjas
Vilniaus „Rytas“ praėjusios savaitės pabaigoje sulaukė papildymo. Sostinės ekipos įžaidėjų liniją papildė 28-erių Derekas Needhamas. Iš „AS Monaco“ į Vilnių
K.Pangosas suderino taikiklį ir buvo naudingiausias "Barca" gretose
K.Pangosas suderino taikiklį ir buvo naudingiausias "Barca" gretose
Praėjusį sezoną Kauno 'Žalgirio" atakoms vadovavęs Kevinas Pangosas buvo rezultatyviausias pergalingame Barselonos "Barcelona" (16/11) mače Eurolygoje.Svetislavo Pesičiaus auklėtiniai
"Olympiacos" neturėjo vargo su bavarais
"Olympiacos" neturėjo vargo su bavarais
Labai svarbią pergalę Eurolygos reguliariajame sezone iškovojo ir savo pozicijas pirmajame aštuntuke sustiprino Pirėjo "Olympiacos" (14/13) klubas.Davido Blatto auklėtiniai
"Fenerbahče" išvargo pergalę prieš Juodkalnijos čempionus
"Fenerbahče" išvargo pergalę prieš Juodkalnijos čempionus
Sunkią pergalę Eurolygoje iškovojo turnyro lyderė Stambulo "Fenerbahče" (23/4) komanda.Željko Obradovičiaus auklėtiniai namie tik ketvirtajame kėlinyje 78:67 (19:16, 17:23, 22:19,
C.Higginso dvitaškis Stambule išplėšė pergalę CSKA
C.Higginso dvitaškis Stambule išplėšė pergalę CSKA
Dramatišką pergalę paskutinėmis rungtynių akimirkomis Eurolygoje išplėšė Maskvos CSKA (21/6) klubas.Armiečiai išvykoje po atkaklios kovos 80:78 (15:20, 25:15, 21:23,
#ŽaliaBalta. Ž.Savicko krepšininko karjera truko tik savaitę
#ŽaliaBalta. Ž.Savicko krepšininko karjera truko tik savaitę
Naujausiu „Žalgiris TV“ laidų rubrikos #ŽaliaBalta pašnekovu tapo 13 kartų stipriausio pasaulio žmogaus titulą laimėjęs Žydrūnas Savickas.Eurolygos rungtynėse tarp Kauno „Žalgirio“
Laiko treniruotėms neturintis "Žalgiris" į Tel Avivą išvyko jau beveik visos sudėties
Laiko treniruotėms neturintis "Žalgiris" į Tel Avivą išvyko jau beveik visos sudėties
Už teorinių Eurolygos ketvirtfinalio vilčių besikabinantis Kauno „Žalgiris“ išvyksta į miestą, dievinantį Šarūną Jasikevičių. Tel Avive, kur dabartinis kauniečių
"Žalgirio" sirgaliams - ypatingas LKL šeimadienio pasiūlymas
"Žalgirio" sirgaliams - ypatingas LKL šeimadienio pasiūlymas
Kauno „Žalgirio“ sirgaliai prisideda prie kiekvienos komandos pergalės. Lietuvos čempionai jaučia didžiulį savo gerbėjų palaikymą per kiekvienas Eurolygos rungtynes, į kurias susirenka
Gražiausias LKL savaitės epizodas - pratęsimą išplėšęs M.Girdžiūno dvitaškis
Gražiausias LKL savaitės epizodas - pratęsimą išplėšęs M.Girdžiūno dvitaškis
Savo komandai pergalę atnešęs ir savaitės MVP tapęs Vilniaus „Ryto“ gynėjas Mindaugas Girdžiūnas sukūrė ir gražiausią savaitės momentą.Juo buvo pripažintas sudėtingas
Vienas "Ryto" lyderių D.J.Seeley: viskas klostosi geriau nei tikėjausi (interviu)
Vienas "Ryto" lyderių D.J.Seeley: viskas klostosi geriau nei tikėjausi (interviu)
Sezono pradžioje į Vilniaus „Rytą“ atvykęs D.J. Seeley tampo svarbia detale Dainiaus Adomaičio taktinėse schemose. 29-erių amerikietis šio sezono „Betsafe-LKL“ čempionate
"Ryto" naujokas - apie kiaulę jam pakišusį R.Kurtinaitį ir galimybę nugalėti "Žalgirį"
"Ryto" naujokas - apie kiaulę jam pakišusį R.Kurtinaitį ir galimybę nugalėti "Žalgirį"
Pirmuosius savo metus po koledžo Lietuvoje praleidęs ir „Šiaulių“ klubo garbę gynęs Derekas Needhamas sugrįžo į Lietuvą. Tiesa, šįsyk 28-erių amerikietis jau atstovaus
S.Vene - apie autobusais į "Žalgirio" areną traukiančius estus ir kauniečių pasiekimus
S.Vene - apie autobusais į "Žalgirio" areną traukiančius estus ir kauniečių pasiekimus
Kauno „Žalgirio“ komandoje pirmuosius profesionalaus krepšinio žingsnius žengęs estas Siimas-Sanderis Vene Kaune neseniai svečiavosi vilkėdamas Gran Kanarijos „Herbalife“
LKL apžvalga: pratęsimais ir rekordais papuošta savaitė
LKL apžvalga: pratęsimais ir rekordais papuošta savaitė
Sprogęs Mindaugas Girdžiūnas, pratęsimai Vilniuje bei Utenoje, diskusijų sulaukęs švilpukas rungtynėse tarp Klaipėdos „Neptūno“ ir Panevėžio „Lietkabelio“,
M.Girdžiūno rezultatyvumas - trečias didžiausias per dešimtmetį
M.Girdžiūno rezultatyvumas - trečias didžiausias per dešimtmetį
Savaitgalį net 37 taškus pelnęs Mindaugas Girdžiūnas pasiekė rezultatą, kuris vienas įspūdingiausių per pastarąjį dešimtmetį.Rezultatyviausi LKL pasirodymai per 10 metų (nuo
Rekordus gerinęs ir "Rytą" į pergalę ištraukęs M.Girdžiūnas - LKL savaitės MVP
Rekordus gerinęs ir "Rytą" į pergalę ištraukęs M.Girdžiūnas - LKL savaitės MVP
Nors Vilniaus „Ryto“ treneris Dainius Adomaitis po savaitgalio pergalės prieš „Šiaulius“ daug pozityvo neįžvelgė, tačiau vienas žaidėjas pagyrų nusipelnė.Tai
"Neptūnas" Klaipėdoje pralaimėjo trilerį "Lietkabeliui"
"Neptūnas" Klaipėdoje pralaimėjo trilerį "Lietkabeliui"
Nutrūko Klaipėdos „Neptūno“ (19-6) trijų pergalių serija „Betsafe–LKL“ čempionate. Kazio Maksvyčio auklėtiniai savų žiūrovų akivaizdoje 72:74 (22:22, 21:19, 16:19,
Rungtynes Klaipėdoje buvo nutraukęs netikėtas įsibrovėlis
Rungtynes Klaipėdoje buvo nutraukęs netikėtas įsibrovėlis
Sekmadienį Lietuvos krepšinio lygos dvikovoje tarp Klaipėdos "Neptūno" ir Panevėžio "Lietkabelio" įvyko kurioziškas nutikimas.Antrajame kėlinyje "Švyturio"
Puikiai tritaškius pataikę "Skycop" krepšininkai palaužė "Nevėžį" (video komentarai)
Puikiai tritaškius pataikę "Skycop" krepšininkai palaužė "Nevėžį" (video komentarai)
Dar kartą panaikinę dviženklį deficitą „Betsafe-LKL“ pirmenybėse triumfavo Prienų „Skycop“ (9-16) krepšininkai. Šįkart Virginijaus Šeškaus
M.Grigonis - apie Ispaniją, M.Jordaną ir S.Llullą
M.Grigonis - apie Ispaniją, M.Jordaną ir S.Llullą
„Žalgiris TV“ pristato dar vieną rubrikos #60SecondsWithZalgiris laidą. Šįkart 60 sekundžių klausimų iššūkį atlaikė Kauno „Žalgirio“ gynėjas Marius
"Rytas" Vilniuje M.Girdžiūno dėka išplėšė pratęsimą ir palaužė "Šiaulius"
"Rytas" Vilniuje M.Girdžiūno dėka išplėšė pratęsimą ir palaužė "Šiaulius"
Pagreitį įgavę bei iš „Betsafe-LKL“ dugno pakilę „Šiauliai“ (5-20) metė rimtą iššūkį ir vieniems čempionato favoritų, tačiau išsivežti
Triuškinamą deficitą panaikinusi "Juventus" pratęsime nusileido "Dzūkijai"
Triuškinamą deficitą panaikinusi "Juventus" pratęsime nusileido "Dzūkijai"
Nutrūko Utenos „Juventus“ dviejų paeiliui pergalių serija „Betsafe-LKL“ čempionate. Triuškinamą deficitą likvidavę Žydrūno Urbono auklėtiniai tik po pratęsimo

Vartotojo meniu
Diskusijos
NBA 2014-2015 (1022) 01.08 18:51
Krepšinio torentai (155) 09.09 19:51
EuroBasket 2015 (56) 01.09 07:15
Nauja Eurobasket.lt versija (755) 11.17 15:45
Apie
Draugaukime